AndroidHealthClinic

Kamer gezocht amsterdam

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
Ik wil komend schooljaar in amsterdam fysiotherapie gaan studeren. Ben al een poos opzoek naar een kamer in amsterdam of vlak erbij maar kan nix vinden.. Dus als iemand nog wat weet??
 
Ajj, man, helaas ben je niet de enige die in Amsterdam wil studeren. (Ik heb zelf het probleem niet als Enschede-er). Nu is het zo dat m'n ouders in Amsterdam wonen, en daar heb ik wel een kamer, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.

In ieder geval, succes met zoeken, prikborden afgaan helpt en mocht je van verenigingen lid worden vraag om je heen! (Of hang eens ene briefje op op het prikbord bij het krachthonk van je uni).
 
Wel al aangemeld voor de loting dan!
Aanmelden kon tot 15 mei geloof ik..
 
Uylenstede, hebben ze vaak wel plaats nog
 
MartiNs zei:
Wel al aangemeld voor de loting dan!
Aanmelden kon tot 15 mei geloof ik..

Jah heb me aangemeld! Hopen dat ik door de loting kom..
 
schrijf je in bij www.studentenwoningweb.nl en je hebt in notime een kamer...enige probleem is dat je dan in diemen, osdorp of in uilenstede terecht komt..maja je hebt dan iedergeval iets...
greetz
 
Nouuuuu... Amsterdam Oud-West, Hoofdweg tussen het Mercatorplein en Postjesweg. 350 euries inclusief. Als je dat wat lijkt, moet je me ff pm-en.
 
Marc W had nog iets over volgens mij... maar dat was een tijd geleden in een thread over een vrouwtje dat geen geld had om een kamer te betalen maar in natura wilde betalen, weet niet of dat een probleem is...




btw is wel serieus
 
www.elynx.nl kun je veel vinden..zitten wat collega's van me ook op

even op notices klikken
 
Back
Naar boven