XXL Nutrition

Kamer: in de wacht staan moet gratis worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
DEN HAAG (AFN) - Als consumenten bellen met servicenummers, bijvoorbeeld die van bedrijven, zouden ze pas moeten gaan betalen op het moment dat ze contact krijgen met een servicemedewerker. In de wacht staan zou gratis moeten zijn.

Een meerderheid in de Tweede Kamer steunt een motie hierover van de PVV. Volgens de partij is het in Duitsland al zo geregeld dat consumenten alleen betalen voor het daadwerkelijke gesprek met een medewerker, tegen een vooraf genoemd tarief.

De Kamer verzoekt minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) met telefoonnetbeheerders te gaan praten om dat in Nederland ook voor elkaar te krijgen.

Haken en ogen

In een reactie noemde de minister het idee ,,sympathiek'', maar hij stelde wel dat er,,haken en ogen'' kleven aan de uitvoering. Verhagen weet dat deze plannen in Duitsland nog niet zijn ingevoerd, maar dat daar gekeken wordt naar de praktische uitvoerbaarheid.

Verhagen gaat kijken hoe de Duitsers het willen doen en informeert de Kamer hier eind dit jaar over. Hiermee ging de Kamer donderdag tijdens een debat akkoord.

Telegraaf.nl
 
Graag!


Snap nooit waarom ik moet betalen omdat ze bij zo'n callcenter minder mensen betalen om de telefoon op te nemen. :mad:
 
wat maakt die paar centen uit?
 
dan gaan ze de prijs van het gesprek van zodra je iemand aan de lijn krijgt gewoon verhogen oid. ze gaan het steeds op een andere manier trachten terug te winnen en de consument blijft gekloot. beetje zoals de regeringen met ons doen :)
 
Invoeren! Soms weet je gewoon dat er geen wachtrij is maar dat ze je gewoon met opzet laten wachten :/.
 
Een servicenummer is bedoeld om service te verlenen, dat je daarbij soms 1 euro of 1,50 per minuut moet betalen vertellen ze er voor het gemak maar niet bij. Ik erger me dan ook echt helemaal wezeloos als er iets kapot is of storing heeft zoals je internet, en het je dan zoveel per minuut kost als je je provider gaat bellen.
 
En terecht, zoals centaur zegt is een servicenummer bedoeld om service te verlenen. Als je in de wachtrij staat wordt er geen service verleend. Ik had dat pas nog voor met men gsm, had nog maar een paar euro en moest naar cardstop bellen, dag paar euro. Kon met andere gsm opnieuw bellen.
 
+ 1
En beteren muziek als ik zit te wachten GVD@^#&@&@
 
Back
Naar boven