AndroidHealthClinic

Kan alles eten maar komt niet aan. Hoe raak je zo'n persoon? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ach ik hoor zo vaak van die schrale ventjes opscheppen hoeveel ze wel niet kenne eten en toch 'strak' blijven

die komen er na hun 25e wel achter.
 
Ik kan ook alles eten maar ik kom maar niet aan :(
 
Ik gaf maar een voorbeeld, en als jij op elk snoepje moet letten ivm je gewicht ben je gewoon zuur, terwijl ik hele zakken weg zou kunnen eten.

Je hebt dik en te dik, maar dikke mensen moeten ook gewoon eten, dus als 2500 kcal voor hun al te veel is... tja, dan ben je ****ed.

En wie eet er nou 4500 kcal? De gemiddelde energiebehoefte voor een man is 2500. Je hoeft ook niet perse boven je gemiddelde uit te komen om aan te komen, het is gewoon vreemd dat je van elke hamburger of vette hap net zo mager blijft, terwijl een ander na een broodje shoarma al verschil merkt.



Ik ken genoeg dikkerdjes die dagelijks 1 á 2 uur fietsen, en die blijven net zo dik. Als je wil afvallen moet je hardlopen, en gezond eten.


Verbaasinwekkend. Je snapt er niets van. Dat moet ik dus leren te accepteren. Maar toch blijft het verbaasinwekkend. Helaas (naar mezelf) ik heb toch nog gefaald.
Ik kán het echt niet laten te drukken... post.
 
Heb het ook in me vriendengroep. Zitten een paar skinny bastards tussen die cleamen dat ze niet aankomen door hun snelle stofwisseling wanneer ik zeg dat ze niet genoeg eten.
En dan terwijl ik ook een snelle stofwisseling heb en makkelijk gain.
 
Er zijn inderdaad mensen die niet aankomen ongeacht wat ze eten, maar dat is een zeldzame ziekte. Neem aan dat het in dit geval gewoon gaat om een snelle stofwisseling. Verder heeft het weinig zin om je daar erg druk in te maken, als ze niet willen luisteren zou ik er gewoon ff om lachen en ze laten.
 
Ik kan er wel van genieten dat er zo weinig kennis is, zelfs basis niet. Anders had ik met mn minispiertjes helemaal niks voorgesteld @85kg :D
 
Waarom wil je haar overtuigen? 99% van de mensen zijn leken om het gebied van voeding en training. Dat moet je gewoon accepteren en negeren.

true, echt een verspilling van je energie en tijd om dat soort mensen te proberen ´overtuigen´.
een wijze man zei ooit ´sommige mensen moet je in hun eigen wereld laten´ :)
 
verbaasinwekkend
 
Ik eet niets en kom juist wel aan
 
Waar praat jij met je moeder over zeg :D Al eens bij stilgestaan dat je gewoon arrogant en obsessief overkomt?
 
Waar praat jij met je moeder over zeg :D Al eens bij stilgestaan dat je gewoon arrogant en obsessief overkomt?

Ach praat er zelf ook wel eens over met ouders als ik op bezoek ben. En hetzelfde liedje: ze luisteren nog liever naar hun huisdokter dan hun eigen zoon die al 10+ jaar intensief bezig is met voeding, fitness en gezondheid. Geef ze ook regelmatig tips om af te vallen, maar de volgende keer kom je terug en zie je dat ze gewoon weer doen wat ze zelf willen.
 
Back
Naar boven