Fitness Seller

kan AS een infectie trug opwekken na een succesvolle antibiotica kuur?

Bezoekers in dit topic

dimes

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2004
Berichten
7
Waardering
0
hey guys,
ik ben sinds 2weken genezen van een bacteriele infectie, ik had klachten als branderig gevoel tijdens het plassen en een gewrongen gevoel aan men bijbal...yesyes je leest het goed! ik had een soa! :eek: niet erg prettig kan ik je verzekeren, eenmaal geneze van die kwaal trug lekker op schema in de gym! ik zou binne kort aan een kuur beginnen, maar nu is men vraag of dit geen effect gaat hebben op men onlangs nog aangetaste vriend!? :cool:
omdat hormonale produkten soms bijwerkingen hebben begon ik me toch vrage te stellen!
moet ik die jonge wat late ruste of ben ik gewoon TE geworde na dit avontuur! :p ....alles werkt ondertusse trug in orde, mr toch heb ik dat verschole ???

tnx
 
ik denk niet dat het er invloed op heeft, alhoewel je afweersysteem vermindert, maar als je volledig herstelt bent denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken.
 
ALs al die gonnoroe bacterien van je snikkel afzijn niet nee. Als je de AB kuur niet afmaakt en in plaats daarvan aan de as begint heb je kans dat die bacterien nog niet weg zijn.

Maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
 
Dus voortaan wel een regenjasje dragen :rolleyes:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven