AndroidHealthClinic

kan cutten en konditie samen???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cem

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
62
Waardering
0
ik zit nu in me cut periode,ik let wel op mijn voeding, en weet dat je met lage hartslag moet trainien als je vet wil verbranden en weet ook dat je niet lang/hard moet trainen ter voorkoming van spier afbraak, wil niet in catabole fase komen. de vraag is hoe ga ik dan aan me conditie werken? ben een beetje raadloos!???
 
Gewoon 30-45 min rustige cardio doen.
Rustig bedoel ik met dat je nog mormaal een gesprek kan voeren tijdens het cardioën
 
Ik probeer mijn hartslag rond de 120 te houden en dit elke dag 2 maal 40 min.
 
Dus je doet 14x per week 40 minuten cardio? Damn das veel :D
 
Doe HIIT training. Goed voor je conditie en vetverbranding
 
ik zit nu in me cut periode,ik let wel op mijn voeding, en weet dat je met lage hartslag moet trainien als je vet wil verbranden en weet ook dat je niet lang/hard moet trainen ter voorkoming van spier afbraak, wil niet in catabole fase komen. de vraag is hoe ga ik dan aan me conditie werken? ben een beetje raadloos!???
Je mag gerust gemiddelde intensiteit voor vetverbranding combineren met hoge intensiteit voor conditietraining.

Wat ik altijd doe is 5 minuten opwarmen, 10 minuten gewone intensiteit, dan 5 minuten hoge intensiteit, dan weer 10 minuten lagere intensiteit. Dit gaat dan nog eens in stijgende lijn zodat het steeds moeilijk wordt. Alsik op 50 minuten kom doe ik de laatste 10 minuten opbouwen tot het uiterste (tot zover ik kan) en tot slot een cooldown van 5 min.

Op deze manier heb het beste van beide werelden, succes.
 
Back
Naar boven