XXL Nutrition

Kan dit gecombineerd worden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Kan het volgende gecombineerd worden?

1. Deca
2. Primo
3. Winstrol

Graag reactie.
 
Hangt van het doel af. In principe zijn primo en winny beiden van dezelfde familie (dht derivaten) dus lijkt het me icm deca (wat dikwijls als bulk as word gebruik) een vreemde combi.
Winny+ deca kan best maar dan met een basis als testosteron voor massa of voor cutten bijv. primo+ test of winny+ test
 
Dan heb ik het denk ik wekeerg gehoord mijn begeleider zei dat hij een goed kuurtje voor me wist
1. Deca (spieropbouw)
2. Primobolan (Eiwitsparend?)
3. ?????? (Kracht)

maar dan ga ik het hem eens goed vragen.
Maar thx voor je reactie ! :)
 
Originally posted by Elmar
Dan heb ik het denk ik wekeerg gehoord mijn begeleider zei dat hij een goed kuurtje voor me wist

lekkere begeleider... :(
 
Originally posted by Robin


lekkere begeleider... :(

Hij heeft vroeger o.a. in ahoy op het podium gestaan (met bodybuilden) dus hij zal best welgoed kunnen begeleiden.

Alleen volgens mij haal ik nu ff alles door de war dus zal het nog een keer vragen en dan zal ik dit op het forum plaatsen.
 
Originally posted by Elmar
Dan heb ik het denk ik wekeerg gehoord mijn begeleider zei dat hij een goed kuurtje voor me wist
1. Deca (spieropbouw)
2. Primobolan (Eiwitsparend?)
3. ?????? (Kracht)

maar dan ga ik het hem eens goed vragen.
Maar thx voor je reactie ! :)

Deca is juist eiwitsparend. Net als EQ.
Test is spieropbouwend en winstrol en primo o.a. kracht en omdat ze niet aromatiseren win je er vooral harde droge massa mee zegmaar. Wat admin al zei, beide dht varianten.
Hetgeen wat je dus ermee wint is niet veel, maar wel echt alleen droge massa.
 
Originally posted by Elmar
Kan het volgende gecombineerd worden?

1. Deca
2. Primo
3. Winstrol

Graag reactie.

[EDIT]

1. Deca
2. Naposim (diana)
3. Primo

[/EDIT]
 
Ten eerste zal ik vermelde dat mensen die vroeger op podium hebben gestaan bijna allemaal losers zijn als het op AS gaat.. die gasten leven allemaal nog in het verleden.
Als dat soort gasten hun AS schema's zoals ze het toen gebruikte hier zouden posten zou iedereen hard lachen..

En de zogenaamde begeleiders hebben al aardig wat vrouwen misvormt.. door te denken dat ze er verstand van hebben..

Ik zal mezelf nog maals herhalen. Gebruik geen Primo.
Is FAKE!

maar DECA, NAPO en WINNY vind ik wel een leuk beginners kuurtje hoor..
 
De kans dat je primo fake is is idd. heel groot, er is nog wel echte te krijgen, maar het is erg schaars en heel erg prijzig..
 
Ja maar heb goede contacten ove primo maak ik me geen zorgen. Ik weet dat heel veel nep is maar hij weet zelf ook dat er maar weinig echt is. Maar moet ik ander clen nemen ipv primo

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen:
1. clen
2. primo
3. winny
???
 
Sjezus zeg hé! Dit is nou al de derde newbie die iets wil spuiten wat 'ie niet kent. Waarom lezen jullie niet eerst eens wat meer over AS voordat je besluit of je wil gaan gebruiken.......

Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen of zo, maar het is duidelijk dat er nog een paar jongens groot willen worden voor de zomer. Als je niet eens weet wat het verschil is tussen Clen of Primo, waarom zoek je dat dan niet zelf uit. Ga lekken googelen, dan weet je het zo. En lees hier wat stickies of de site van Big Cat.

iOp een goede manier groot worden vóór de zomer redt je toch niet meer, dus neem lekker de tijd. Hoe beter je bent voorbereidt hoe meer je er aan hebt.

Groeten,
Tsunami
 
Newbie, ja joh, jij hebt ook al lekker 20 posts!
 
Originally posted by Elmar
Ja maar heb goede contacten ove primo maak ik me geen zorgen. Ik weet dat heel veel nep is maar hij weet zelf ook dat er maar weinig echt is. Maar moet ik ander clen nemen ipv primo

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen:
1. clen
2. primo
3. winny
???

Primo en winny zijn dht varianten.
Ze aromatiseren dus niet.
primo heeft een lange halfwaardetijd, winny een korte.

Clen is een beta2-agonist die dus de vetverbranding stimuleert. Clen is dus geen AS. Van Clen wordt vaak beweert dat het catabool werkt, maar ik weet wel dat de meningen hier over verschillen, dus daar zullen we 't maar nier over hebben. :D

Winny wordt vaak in een cutting-cycle gebruikt om spiermassa mee vast te houden. De massa die je er mee wint is echt droge massa om dat het dus niet aromatiseert.

edit:

Overigens is stanozolol de werkzame stof in winstrol(en in stromba) en methenolon(goed geschreven?) de werkzame stof in primobolan.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by rob
Newbie, ja joh, jij hebt ook al lekker 20 posts!

Wil niet zeggen dat ie er niets vanaf weet... hij kan al 20 jaar trainen ofzo voordat ie hier post. Hij is wel nieuw hier maar misschien niet in de wereld van steroiden. Hij bekritiseerde Elmar op dat punt....
 
Originally posted by Tsunami
Sjezus zeg hé! Dit is nou al de derde newbie die iets wil spuiten wat 'ie niet kent. Waarom lezen jullie niet eerst eens wat meer over AS voordat je besluit of je wil gaan gebruiken.......

Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen of zo, maar het is duidelijk dat er nog een paar jongens groot willen worden voor de zomer. Als je niet eens weet wat het verschil is tussen Clen of Primo, waarom zoek je dat dan niet zelf uit. Ga lekken googelen, dan weet je het zo. En lees hier wat stickies of de site van Big Cat.

iOp een goede manier groot worden vóór de zomer redt je toch niet meer, dus neem lekker de tijd. Hoe beter je bent voorbereidt hoe meer je er aan hebt.

Groeten,
Tsunami

Op internet kan je zo veel verschillende dingen vinden. En hier op dit forum zijn mensen die in aanraking zijn gekomen met deze producten en dit hebben uitgeprobeerd en weten hoe en of het werkt. Maar dit forum is toch ook om vragen te stellen of niet?
googlen kan ik wel dat is niet zo moeilijk maar misschien dat hier mensen zijn die het in hun eigen taal beter kunnen uitleggen. En newbie?? Als ik ergens aan begin dan wil ik ook alle voor en nadelen weten. Vandaar dat ik dus dit nu eerst vraag. Just respect me. En respecteer jou ook op jou bekritisering.
 
Originally posted by matthieu


Primo en winny zijn dht varianten.
Ze aromatiseren dus niet.
primo heeft een lange halfwaardetijd, winny een korte.

Clen is een beta2-agonist die dus de vetverbranding stimuleert. Clen is dus geen AS. Van Clen wordt vaak beweert dat het catabool werkt, maar ik weet wel dat de meningen hier over verschillen, dus daar zullen we 't maar nier over hebben. :D

Winny wordt vaak in een cutting-cycle gebruikt om spiermassa mee vast te houden. De massa die je er mee wint is echt droge massa om dat het dus niet aromatiseert.

edit:

Overigens is stanozolol de werkzame stof in winstrol(en in stromba) en methenolon(goed geschreven?) de werkzame stof in primobolan.

thx, dus clen en win lijken me een hele goede kuur combinatie voor de cut-fase.
 
@Elmar:

Het ging mij er effe om dat je een vraag stelde waarvan je het antwoord al had kunnen weten. Niet bedoeld dus als disrespect. Daarbij komt dat je vrij direct vroeg om wat je nou het beste zou kunnen combineren/gebruiken. Je was toen al de derde die dag die niet veel weet van AS, maar wel wil gebruiken.........op zich niet erg, maar da's volgens mij niet slim. Ook krijg je in deze tijd van het jaar veel nieuwe mensen op de board die zich nog even een beachlook willen aanmeten.

Je krijg veel meer en betere replies als je exact post wat je stats zijn, je trainings en voedingsschema erbij zet, en wat je wil bereiken. Dan krijg je vanzelf commentaar op wat je nog kunt verbeteren voordat je overgaat op AS. En let hier goed op de mensen die echt veel weten, daar leer je echt veel van.

@Rob:

Ik hou me altijd vrij rustig, ik stel voor dat jij dat ook maar doet.
 
Originally posted by frietbakker


Wil niet zeggen dat ie er niets vanaf weet... hij kan al 20 jaar trainen ofzo voordat ie hier post. Hij is wel nieuw hier maar misschien niet in de wereld van steroiden. Hij bekritiseerde Elmar op dat punt....
Jo, hij traint al vanaf z'n 8ste:p :(
 
Originally posted by Tsunami
@Elmar:

Het ging mij er effe om dat je een vraag stelde waarvan je het antwoord al had kunnen weten. Niet bedoeld dus als disrespect. Daarbij komt dat je vrij direct vroeg om wat je nou het beste zou kunnen combineren/gebruiken. Je was toen al de derde die dag die niet veel weet van AS, maar wel wil gebruiken.........op zich niet erg, maar da's volgens mij niet slim. Ook krijg je in deze tijd van het jaar veel nieuwe mensen op de board die zich nog even een beachlook willen aanmeten.

Je krijg veel meer en betere replies als je exact post wat je stats zijn, je trainings en voedingsschema erbij zet, en wat je wil bereiken. Dan krijg je vanzelf commentaar op wat je nog kunt verbeteren voordat je overgaat op AS. En let hier goed op de mensen die echt veel weten, daar leer je echt veel van.

@Rob:

Ik hou me altijd vrij rustig, ik stel voor dat jij dat ook maar doet.


Ik ben niet achterlijk.
 
Originally posted by Elmar


thx, dus clen en win lijken me een hele goede kuur combinatie voor de cut-fase.

Jep... Evt stacken met eq ofzo...

Mocht je niet weten wat eq is.
eq is het zelfde als boldenone, of ganabol. Het wordt onder meerdere namen geproduceert en de werkzame stof is boldenone undecylenate.

En eq is dus net als deca een eiwitspaarder, alleen zal je van eq niet zo veel vocht vasthouden etc. als deca.

Eq heeft overigens ook een lange halfwaardetijd, dus kan je 't 1 keer per week injecteren.
 
Back
Naar boven