MuscleMeat

Kan dit zonder Annabol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bengel

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2003
Berichten
26
Waardering
0
Ik ben 23 jaar, ben 1.83m lang en weeg 63kg.
Mijn plannen zijn om het beste eruit te halen wat eruit te halen valt. Ik wil een dieet gaan volgen met 6 maaltijden per dag, als mensen een voorbeeld schema kunnen laten zien maak je me erg blij.
Ook wil ik veel gaan trainen in het begin 2 á 3 keer per week en daarna opbouwen. Ook hier zou ik graag advies over een schema samenstellen willen want ik heb totaal geen ervaring.

Deze dingen weerhouden me er een beetje van te beginnen, ik wil goed beginnen en dan ook 100% er voor gaan. Ook wil ik nooit een middel als Annabol gaan gebruiken en alles naturel doen.

Ik heb hier fotos gezien van mensen die echt zeer goede resultaten hebben gehaald en groot zijn geworden terwijl ze net zo waren als ik nu. Is dit echt haalbaar wanneer je het naturel doet of zijn er mensen die niet helemaal eerlijk zijn?

Ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen, ik wil graag maar ben nog een te grote leek om heet zonder hulp te kunnen.

Dit ben ik:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
je naturel een heel eind komen met de juiste aanleg, begin maar es te trainen..

en ja veel mensen op dit board zijn nog wel naturel en liegen niet..

maar zijn er dna ook heel gedisciplineerd mee bezig
 
Discipline om te eten en te trainen zullen je helpen je doel te bereiken.
Anabole Steroiden zijn zeker niet nodig om het doel te halen wat je hierboven beschreven hebt.
Kijk een beetje rond wat anderen posten en je zult wat voorbeelden van voedings schema's en trainings schema's tegen komen.

Ik begrijp dat je nu begint met krachttraining?

Weet niet of ik dit moet verplaatsen naar de foto sectie, trouwens
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie wel!
Ja ik wil gaan beginnen met krachttraining wanneer ik een juist schema voor mij als beginnern heb. Ook moet ik eens goed gaan kijken wat voor voedingsschema ik als toch wel beginner moet gebruiken.

Mijn doel is dit:
* Zijn lichaam is zo'n beetje gelijk aan mijn wensen http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2620&perpage=15&pagenumber=1
* Als ik dat gehaald heb zie ik wel verder hoe ik het kan verbeteren maar dit als eerst "goal" lijkt me een goed begin.
 
Bestoldschool, dit gaat niet echt om mijn foto het gaat erom dat ik hulp nodig heb bij het samenstellen van de schema's enzo. Zodra ik begin met trainen post ik de fotos in de fotos forum ;)
 
Lijkt me ook een goed doel!!
Basis oefeningen en heeeeel veeeeel eten en rusten.
 
oh ok ;) Succes en welkom in onze wereld van bodybuilding :)
 
Haha, thanks ik zal hier nog veel komen en het bevalt me al zeer goed.

1. Ik ga eten en drinken tot ik er bij neerval (Volkorenbrood, Brinta, Rijst, Pasta, Melk, Water, Kaas, Kalkoen filet, Yoghurt, Bananen niet te vergeten, etc)
2. Ik ga 2 schema's maken en hier posten en kijken of we het samen kunnen fine-tunen.

Bedankt voor de support man! :D
 
Ok now you're talking!! That's the spirit!!
Vergeet kip/vis/gehakt/steak en vetten niet!
 
Originally posted by bestoldschool
Vergeet kip/vis/gehakt/steak en vetten niet!

Now YOU are talking ;)
Word het schema toch lekkerder dan ik dacht!
 
Wat vind je van dit voedingsschema:
0800 - 4 volkoren boterhammen met Tonijnsalade + 1 eetlepel lijnzaadolie
1000 - 2 borden Brinta en 2 glazen melk
1200 - 6 volkoren boterhammen met Kalkoenfilet, pindakaas, kaas, tonijnsalade, filetamerican. En 2 glazen melk.
1500 - Bord Brinta en 2 glazen melk
1830 - Trainen (45 minuten)
2000 - Een flink bord avondeten(Pasta, Rijst, Stuk vlees, Groenten, etc) per dag verschillend. Als toetje een bak Yoghurt.
2130 - 500gr Kwark
2230 - 1 eetlepel lijnzaadolie + 2 eetlepels natuurlijke pindakaas + een glas melk om de droge pindakaas weg te krijgen, haha
 
Laatst bewerkt:
Zorg ervoor bij elke maaltijd proteine naar binnen te werken.

Gooi bij die 2 borden Brinta om 10.00 nog een proteine bron zoals een kip/vis of wat dan ook

Schuif je avondeten op naar 20.00 als je om 19.15 stopt met trainen.

Neem een eiwit/dextrose/creatine shake direct na je training of anders als je geen geld hebt voor supplementen of andere redenen: 6 eiwitten met rijst en rozijnen en spoel het weg met een glas druivensap.

Gooi wat meer vetten door je schema (omega 3, 6 en 9 vetten zoals vis en lijnzaadolie en visolie capsules of UDO's oil van het merk Flora)

Wissel de kwark 's middags en de brinta 's avonds om

En ga naar bed met 2 eetlepels natuurlijke pindakaas en een glaasje melk als je wilt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Bengel
Word het schema toch lekkerder dan ik dacht!

massa kweken heeft meer vrijheid in eten en is meestal dus ook smakelijker :)
 
Originally posted by bestoldschool
Zorg ervoor bij elke maaltijd proteine naar binnen te werken.

Gooi bij die 2 borden Brinta om 10.00 nog een proteine bron zoals een van de items die ecto al beschreef.
Waar heeft ecto dat beschreven dan?

Schuif je avondeten op naar 20.00 als je om 19.15 stopt met trainen.
Ok zal ik zometeen aanpassen.

Neem een eiwit/dextrose/creatine shake direct na je training of anders als je geen geld hebt voor supplementen of andere redenen: 6 eiwitten met rijst en rozijnen en spoel het weg met een glas druivensap.
Ik zal eens wat shake recepten opzoeken en een lekkere maken voor na de training ;)

Gooi wat meer vetten door je schema (omega 3, 6 en 9 vetten zoals vis en lijnzaadolie en visolie capsules of UDO's oil van het merk Flora)
Ik zal hier eens wat dieper in duiken, nog wat onbekend voor mij. Wanneer in mijn schema adviseer jij dit?

Wissel de kwark 's middags en de brinta 's avonds om
Pas ik ook zo aan.

En ga naar bed met 2 eetlepels natuurlijke pindakaas en een glaasje melk als je wilt. ;) [/B]
Lekker! Doen we :)

Dank je, morgen kom ik terug voor meer. Voor nu goede nachtrust!
 
Originally posted by Bengel

Waar heeft ecto dat beschreven dan?

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=3905

Ik zal eens wat shake recepten opzoeken en een lekkere maken voor na de training ;)

zeker doen, is erg nuttig!!

Ik zal hier eens wat dieper in duiken, nog wat onbekend voor mij. Wanneer in mijn schema adviseer jij dit?

als je de olie gebruikt: 1 eetlepel 's morgens en 1 's avonds voor het slapen gaan of over je avondmaaltijd.
Ik gooi er zelf nog 1 lepel ergens in de middag doorheen, maar dat hoef je niet te doen.
 
Ik heb mijn schema weer wat verder aangepast en zal lijnzaadolie tot me nemen elke ochtend en avond een eetlepel.

Nog enig commentaar of "good to go"?
 
Je schema lijkt er goed uit te zien zo, ik zie alleen geen eieren erbij staan terwijl die toch zo'n 7 a 8 gram aan eiwitten bezitten per ei en misschien een proteine shakje toevoegen na de training. Ikzelf pak meestal direct na de training een weightgainer (carbs) en een proteine shake (eiwitten).

In het begin zal het wennen zijn de hoeveelheden op te eten maar dat went. Ik zat in het begin bij 1.87 op 55 kilo en nu zo'n 8 maanden verder zit ik op 69 kilo dus naturel kun je toch nog snel zat wat resultaat boeken. Ik at eerst enkel van de snackbar en mijn drinken was enkel cola, nu eet ik minimaal 6 maaltijden op een dag en vooral veel brinta. Ik had er echt veel moeite mee met meer eten, maar naderhand krijg je vanzelf honger als je al een tijdje bezig bent. Annabolen kun je idd beter nog niet mee beginnen, maar zoals ik las wilde je het zonder hulpmiddelen als AS doen wat ook een goed doel is. Ik daarentegen zal me naderhand er wel aan "zondigen" als ik er aan toen ben, maar moet eerst naturel een basis hebben opgebouwd.
 
The spirit is er in elk geval!!! Hou je aan je eetschema, train er goed bij, voldoende rust en je zal groeien als kool!!
 
idd. zkers iemand met spirit! hou dit vol en je zult je doel bereiken. suc6!
 
Nou nog gaan trainen ook!! :)
 
Back
Naar boven