MuscleMeat

Kan dit zonder Annabol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by avg
Je schema lijkt er goed uit te zien zo, ik zie alleen geen eieren erbij staan terwijl die toch zo'n 7 a 8 gram aan eiwitten bezitten per ei en misschien een proteine shakje toevoegen na de training.

mee eens
 
hey bengel welkom op het board, en veel succes met groeien!
 
je zit nu wel aan ongv 4000 kcal...maar heb je het schema al eens strict een paar dagen gedaan? ik had in het begin dat ik telkens steeds vol zat...heb je dat ook? zo niet klasse! als je dat wel hebt kijk eens in die sticky thread met voedings tips..
 
Okee hier het schema aangepast:
3 á 4 liter water/melk op een dag.

0800 - 2 volkoren boterhammen met Tonijnsalade + 2 volkoren boterhammen met gebakken ei + 1 eetlepel lijnzaadolie + 250gr Kwark
1000 - 2 borden Brinta en 2 glazen melk + een banaan
1200 - 6 volkoren boterhammen met Kalkoenfilet, pindakaas, kaas, tonijnsalade, filetamerican. En 2 glazen melk.
1500 - Bord Brinta en 2 glazen melk + Appel
1830 - Trainen (45 minuten) Eiwitten shake(met dextrose) na training
2015 - Een flink bord avondeten(Pasta, Rijst, Stuk vlees, Groenten, etc) per dag verschillend maar altijd met 2 eieren. Als toetje een bak Yoghurt.
2130 - 250gr Kwark
2230 - 1 eetlepel lijnzaadolie + 2 eetlepels natuurlijke pindakaas + een glas melk om de droge pindakaas weg te krijgen, haha

Nou zo te horen is mijn voedingsschema bijna klaar om te gebruiken, nu nog een trainingsschema om ook met het krachttrainen aan de slag te kunnen. Ik zal snel een begin schema plaatsen.

Ja ik wil erg graag en zal er ook veel voor doen om het te bereiken. Ik zal het dan zeker ook wel bereiken vooral met jullie goede hulp zie ik een vooral erg goed begin, de rest zal ook wel komen maar first things first ;).

Bedankt voor het welkom en alle goede support!
 
Laatst bewerkt:
oh ja en probeer ongv 250 ml kwark s'ochtens te eten en 250 ml s'avonds..want je eet s'avonds best veel denk ik...

"Ontbijt als een koning, Dineer als een burgerman" ^_^
 
Originally posted by Vinny
je zit nu wel aan ongv 4000 kcal...maar heb je het schema al eens strict een paar dagen gedaan? ik had in het begin dat ik telkens steeds vol zat...heb je dat ook? zo niet klasse! als je dat wel hebt kijk eens in die sticky thread met voedings tips..

Vinny, het is veel dat realiseer ik me maar ik weet dat ik sowieso al erg veel eet maar gewoon niet het juiste voedsel. Ik kan dus best bunkeren alleen doe dit niet juist. Stel dit is te veel in het begin en het gaat echt niet meer(dat de maag omkeerd laten we zeggen) dan kijk ik wat op dat moment mijn maximum is en ga vandaar uit weer verder opbouwen.

Ik denk gewoon dat als ik met veel begin mijn lichaam best moeilijk zal doen in het begin maar er wel sneller aan gaat wennen dan dat ik met eerst 2750 kcal ga beginnen.
Ach gewoon proberen en zien wat er van komt :D Je hoort het wel!
 
Probeer ook veel water te drinken. Ik zelf heb vrijwel altijd (op school bijvoorbeeld) een halve liter flesje water bij me staan die ik geregeld bijvul. Ik drink nu per dag zo rond de 4 liter water. Op trainingsdagen kan dit weleens oplopen tot +5 liter... Groeten
 
Originally posted by Vinny
oh ja en probeer ongv 250 ml kwark s'ochtens te eten en 250 ml s'avonds..want je eet s'avonds best veel denk ik...

"Ontbijt als een koning, Dineer als een burgerman" ^_^

Goed plan, pas ik gelijk aan. Bedankt :cool:
 
yeah idd veel water...per 1000 kcal, 1 liter water drinken!

Ik at eerst 1900 kcal per dag, vanuit daar ben ik zo gegaan..2000-2200-2500-2700- en nu zit ik op 3000+
 
Originally posted by LeanderFCU
Probeer ook veel water te drinken. Ik zelf heb vrijwel altijd (op school bijvoorbeeld) een halve liter flesje water bij me staan die ik geregeld bijvul. Ik drink nu per dag zo rond de 4 liter water. Op trainingsdagen kan dit weleens oplopen tot +5 liter... Groeten

Ik drink sowieso erg veel op een dag maar dan meer Sisi no-bubbles. Ik drink zo'n 3 á 4 litter op een dag in totaal. Ik wil dit zoveel mogelijk omgaan zetten naar water en melk.
 
Iets meer eieren mag wel hoor en ze hoeven niet gekookt te zijn, mag ook gebakken of een omelet oid.

Neem je shake mee naar de sportschool en nuttig hem na je laatste of een na laatste set, gooi er ook dextrose/glcose in.

Je mag trouwens ook wat fruit in je voeding als je dat zou willen, ik zie je banaan nl niet meer.
Gooi wat fruit door je kwark heen voor extra smaak en calorieen
 
of gewoon fruit kwark kopen..
 
Nu ik dat zo lees.. vraag ik me af, hoeveel vocht drinken jullie op een dag. Ik zelf kom zo ongeveer aan de 8 liter:

- 1 liter goedemorgen drinkontbijt
- 4 liter water
- 2,5 liter melk
- 0,5 liter jus d'orange

Ik pis ook wel 15 x op een dag :)


Groeten
 
Het word sowieso al fruitkwark maar idd is een banaan erdoorheen ook erg lekker dus doe ik dat gewoon.

Ik heb mijn schema hierop weer aangepast, thanx!
 
ik drink best veel sap...daar naast nog ongv 2l water..
 
sap vind ik ook lekker maar ik hou het toch maar bij 5 liter water en geen 5 liter vocht, door de hoge GI van sap
 
ik drink zo'n 3 liter water per dag, ja beetje weinig met 5000+ Kcal per dag, maar meer water krijg ik ook echt niet binnen
 
Ik zou toch maar liever voor de magere kwark gaan en niet voor de fruitvariant.
 
Ecto, waarom zou jij dat doen?
 
Back
Naar boven