XXL Nutrition

Kan dit zonder Annabol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

omdat daar minder eiwitten in zitten en veel suikers
 
Duidelijk dus, dan wordt het magere kwark met banaan er zelf doorheen gedaan :D
 
Originally posted by Bengel
Dank jullie wel!
Ja ik wil gaan beginnen met krachttraining wanneer ik een juist schema voor mij als beginnern heb. Ook moet ik eens goed gaan kijken wat voor voedingsschema ik als toch wel beginner moet gebruiken.

Mijn doel is dit:
* Zijn lichaam is zo'n beetje gelijk aan mijn wensen http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2620&perpage=15&pagenumber=1
* Als ik dat gehaald heb zie ik wel verder hoe ik het kan verbeteren maar dit als eerst "goal" lijkt me een goed begin.

Dylan...bofferd :D Hij is verliefd op je lol :D
 
Originally posted by Bengel


Goed plan, pas ik gelijk aan. Bedankt :cool:

Nee, hoeft niet. Aan de pics te zien ben je ecto. Skip de banaan savonds, en doe er een grammetje of 100-125 aan havermout/brinta bij (droog gewicht).
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik zou toch maar liever voor de magere kwark gaan en niet voor de fruitvariant.

Idd.
 
Originally posted by KaLe
omdat daar minder eiwitten in zitten en veel suikers

Nee, omdat zuivel en fruit niet samen gaan. Zuivel neutraliseert het maagzuur, wat je zo hard nodig hebt bij het voor een mens relatief moeilijk te verteren fruit. Oftewel, om je spijsvertering te optimaliseren. Die eiwitten is een leuke bijkomstigheid...
 
Originally posted by Bengel
Duidelijk dus, dan wordt het magere kwark met banaan er zelf doorheen gedaan :D

Ook niet dus...
 
Robin, ik zit nu al op zo'n 4000kcal is het niet gewoon vestandiger om voorlopig die banaan wel te eten maar dan als een tussendoortje om toch fruit binnen te krijgen en die extra Binta voor nu nog niet te nemen omdat het KCAL dan alleen maar nog meer word en ik niet weet of ik uiteindelijk 4500kcal naar binnen krijg per dag ;)
 
Originally posted by Robin
Nee, omdat zuivel en fruit niet samen gaan. Zuivel neutraliseert het maagzuur, wat je zo hard nodig hebt bij het voor een mens relatief moeilijk te verteren fruit. Oftewel, om je spijsvertering te optimaliseren.

oh...weer wat geleerd! ;) :clap:
 
Klopt en zuivel ook niet combineren met vlees, vis, groenten en zout allemaal slecht voor de vertering.
 
Dus een maaltijd die bestaat uit 4 boterhammen met kip/kalkoen en daarnaast 500 gram kwark is niet goed?

evenals een maaltijd die bestaat uit broccoli, aardappelen, biefstuk en achteraf yoghurt??

Kan iemand me uit de droom helpen??

Rolf
 
Originally posted by Bengel
Robin, ik zit nu al op zo'n 4000kcal is het niet gewoon vestandiger om voorlopig die banaan wel te eten maar dan als een tussendoortje om toch fruit binnen te krijgen en die extra Binta voor nu nog niet te nemen omdat het KCAL dan alleen maar nog meer word en ik niet weet of ik uiteindelijk 4500kcal naar binnen krijg per dag ;)

probeer beter boven de 6000 kcal uit te komen...want je bent wel een ecto, dus moet je veel vreten...
 
Vinny, ik denk dat jij je vergist. Ik ben misschien een ecto maar wel een ecto die voor nu aan 4000 kcal meer dan zat heeft. Zodra ik een 6 maanden tot een jaar train dan kan het naar boven gaan maar het lijkt mij niet dat ik in het begin 6000 kcal moet gaan eten.
 
Begin maar eens met die 4000. wanneer je daaraan gewend bent en meer kan eten en resultaat uitblijft, wat ik me niet kan indenken, dan kan je de boel verder omhoog schroeven.
 
mja, dat wel maar het kan geen kwaad om alvast te plannen...btw knap dat je aan de 4000 kcal kan komen...Ik ben een hele slechte eter, ik kom net aan de +-3500 kcal..maar ja dat is wel genoeg voor mijn eerste jaar denk ik ( meso ). Ik ga mijn voeding opkrikken naar 4000 kcal na mijn eerste jaar, in mijn eerste jaar wil ik 80 kilo met 10-11% bf bereiken, dat moet wel kunnen.
 
Originally posted by Vinny


probeer beter boven de 6000 kcal uit te komen...want je bent wel een ecto, dus moet je veel vreten...

6000 Kcal :eek: dan moet je wel heel erg veel eten.
 
En ook wel heel erg veel drinken om het gezond te houden!!
 
Originally posted by rolfweijts
Dus een maaltijd die bestaat uit 4 boterhammen met kip/kalkoen en daarnaast 500 gram kwark is niet goed?

evenals een maaltijd die bestaat uit broccoli, aardappelen, biefstuk en achteraf yoghurt??

Kan iemand me uit de droom helpen??

Rolf

Zou ik ook wel ff willen weten :)
 
Back
Naar boven