- Waardering
- 2
Wie weet daar meer over?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Wakaera zei:gaan trainen in plaats van les te volgen was dat middelbaar of hoge school?
Pieter009 zei:Hogeschool, kan ook in het middelbaar, maar deed toen nog geen powerlifting
Heb daar eigenlijk maar weinig gebruik van gemaakt, enkel als ik in het buitenland zat om een wedstrijd te doen. Had tevens ook de mogelijkheid om examens te verplaatsen, indien ik op dat moment wedstrijd had.
Pieter009 zei:Hogeschool, kan ook in het middelbaar, maar deed toen nog geen powerlifting
Heb daar eigenlijk maar weinig gebruik van gemaakt, enkel als ik in het buitenland zat om een wedstrijd te doen. Had tevens ook de mogelijkheid om examens te verplaatsen, indien ik op dat moment wedstrijd had.[/QUOTE
Is dat dan gewoon gaan vragen aan de directeur, en geregeld? niet dat ik het nu al nodig heb, maar mss binnen een paar jaar
Champ zei:in Nederland kan je een maandelijkse vergoeding krijgen als je bij de beste 8 van de wereld hoort.
Andere landen zoals ik dacht Iran ofzo kan je wel volledig leven ervan..
Wakaera zei:Is dat dan gewoon gaan vragen aan de directeur, en geregeld? niet dat ik het nu al nodig heb, maar mss binnen een paar jaar
olav zei:Was dat in belïë?
Heb daar nog nooit van gehoort.
Aan welke eisen moet je dan voldoen?
Dat had ik al door 8)Elyn zei:Powerlifting is nu eenmaal niet DE sport in België.