XXL Nutrition

kan er mij iemand een voedingsschema samenstellen aub

silonco

Cool Novice
Waardering
0
yo ik doe nu al twee maand powertraining en ga wel redelijk goed vooruit maar nu blijf ik precies een beetje hangen. Omdat ik nooit op mijn voeding enzo let zeggen ze. kan er mij iemand een schema ofzo samenstellen, met wat ik best smorgens smiddags en savonds eet, en als tussendoor om 10 uur op school ofzo. en voor of na de training. ik heb er echt geen gedacht van en ik heb gehoord dat er zo schema's bestaan.alvast bedankt.

Het is in ieder geval ten sterkste aan te raden van met een voedingsschema te beginnen. Maar je zal dit wel zelf moeten samenstellen (wij weten niet wat je graag eet, wanneer je juist tijd hebt, enz...).

Kijk alvast wat rond in de voedingssectie en lees alvast de stickies daar.
Dus wanneer je al een voorlopig schema hebt dan post je dat hier maar. :thumbs:

Warrie

Gewoon via search even wat voorbeeld voedingschemas opzoeken en zo leer je steeds meer over voeding en kan je je eigen schema maken. ik heb het ook eens gedaan iemand anders een schema voor me laten maken. Dit werkt niet want je weet zelf het best wat jij lekker vind en wanneer jij tijd hebt om te eten of eten klaar te maken enz.

gewoon regelmatig kleinere maaltijden eten dan de doorsnee 3 met voldoende eiwitten, onv vetten en koolhydraten. wat je kan doen is hier rondkijken, een schema opstelle zodat je er zelf ook nog wat van opsteekt ipv klakkeloos alles over te nemen en dat dan te posten zodat wij aan kunnen passen.

je moet er wel iets voor doen he:)

geoffke zei:
waardeloos :spam:

Terug
Naar boven