Fitness Seller

Kan het kwaad als je elke dag buikspieren oefent?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, zonder grappen, heel goed knul! Iedereen kan uitspraken doen, niet alles geloven wat er geroepen wordt.

Haha. Zo is dat. Ik heb het van mn gewichtheftrainer gehoord en gelezen in een BB boek, maar welke dat was weet ik niet meer, maar zoals ik al zei het is iets wat je vooral zelf moet uittesten.
 
Haha. Zo is dat. Ik heb het van mn gewichtheftrainer gehoord en gelezen in een BB boek, maar welke dat was weet ik niet meer, maar zoals ik al zei het is iets wat je vooral zelf moet uittesten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

srs brah, de meeste van die gasten houden zo van bullshitlullen dat je je afvraagt of ze thuis stierenpoep op hun pik smeren.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

srs brah, de meeste van die gasten houden zo van bullshitlullen dat je je afvraagt of ze thuis stierenpoep op hun pik smeren.
daar is toch niks mis mee?
 
Ik eet anders ook altijd stierenballen, beetje vleeskruiden eroverheen

die vind ik een beetje taai, maar die geitenballen die ik van mijn turkse buurman krijg zijn goed te eten.
 
die vind ik een beetje taai, maar die geitenballen die ik van mijn turkse buurman krijg zijn goed te eten.

Zijn die aan te raden? Anders wil ik wel een portie gaan proberen. Ik neem aan in het haar gebakken, of stooft hij ze?
 
Zijn die aan te raden? Anders wil ik wel een portie gaan proberen. Ik neem aan in het haar gebakken, of stooft hij ze?

ik bak ze altijd lekker maar stoven is ook goed te doen, ik zou wel een turk zoeken want die slacht ze halal dat vind ik toch wat lekkerder dan een normale slager.
 
Als je niet mag deadliften of squatten (ik neem aan dat dit is omdat je een slechte/verzwakte rug hebt) zou ik toch ook oppassen met crunches e.d...
Signed, een noob van 18 jaar
 
Buikspieren herstellen toch ook het snelst?
 
Stellen dat buikspieren anders dan andere spieren zijn en dat je ze daarom heel vaak kan trainen, niggah please

Gewoon 1 of 2x per week, waarom zou je je buikspieren 6x per week trainen? Superdude?
 
Stellen dat buikspieren anders dan andere spieren zijn en dat je ze daarom heel vaak kan trainen, niggah please

Gewoon 1 of 2x per week, waarom zou je je buikspieren 6x per week trainen? Superdude?

Dit slaat nergens op. Wat ik merk is dat als je je in ieder geval met regelmaat een spier trained dat die een strak gevoel / uiterlijk aan neemt. En als je iets 1 x in de week trained is dat echt echt weinig. Dan heb ik dat gevoel en dergelijke niet
 
Dit slaat nergens op. Wat ik merk is dat als je je in ieder geval met regelmaat een spier trained dat die een strak gevoel / uiterlijk aan neemt. En als je iets 1 x in de week trained is dat echt echt weinig. Dan heb ik dat gevoel en dergelijke niet

Oh-Boy-here-we-go-again.jpg
 
Dit slaat nergens op. Wat ik merk is dat als je je in ieder geval met regelmaat een spier trained dat die een strak gevoel / uiterlijk aan neemt. En als je iets 1 x in de week trained is dat echt echt weinig. Dan heb ik dat gevoel en dergelijke niet

obama-FINGER-550x434.jpg

il_fullxfull.367561771_o4e0.jpg
 
Snap deze comments niet. Hebben jullie dat niet dan wat ik probeerde uitteleggen?

Dat dit topic weer begint uit te draaien op een onnuttige bullshit discussie.

Namelijk moet je een split trainen (1x per week) of fullbody (3x per week).

Waarom is dit bullshit? Omdat iedereen anders is.
 
Train mn buikspieren 5 dagen p/w. Deze spiergroep herstelt namelijk uitzonderlijk snel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven