MuscleMeat

Kan het wat minder??

hufterigheid op het forum

  • Welnee,alles is dik in orde.

    Stemmen: 32 43,8%
  • Mwaah,valt wel eens wat voor.

    Stemmen: 17 23,3%
  • Wordt de laatste tijd idd wel erger.

    Stemmen: 19 26,0%
  • Wordt er eigenlijk beetje moe van.

    Stemmen: 5 6,8%

  • Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind t ook prima zo,van mij mag er wel wat geflamed en gediscussieerd worden. zolang t maar leuk blijft. is t niet leuk gewoon de report knop gebruiken.

doe ik ook gewoon en ik voel me nog geen nsb'er :)
 
kurgan zei:
ik vind t ook prima zo,van mij mag er wel wat geflamed en gediscussieerd worden. zolang t maar leuk blijft. is t niet leuk gewoon de report knop gebruiken.

doe ik ook gewoon en ik voel me nog geen nsb'er :)
geflame is nooit leuk! je moet het onderscheid trekken tussen ouwe hoeren en flamen. Flamen is tuurlijk leuk voor diegenen die in de meerderheid zijn, maar voor diegene die afgekraakt wordt ...

Testo zei:
Ja joh,we gaan lekker klikken... ???
report post is anoniem ...
 
MonsterStrength zei:
report post is anoniem ...

Je punt? Anoniem ofniet, klikken is geen positieve persoonlijkheidseigenschap.

In principe kan ik het idee van de report post wel begrijpen, alleen denk ik dat het, zoals zoveel nuttige ideeen, vaak voor onnodige doeleinden zal worden gebruikt.
 
Ik vind het meevallen, maar ik draai dan ook nog niet zolang actief mee
 
DumphuiZ zei:
Je punt? Anoniem ofniet, klikken is geen positieve persoonlijkheidseigenschap.

In principe kan ik het idee van de report post wel begrijpen, alleen denk ik dat het, zoals zoveel nuttige ideeen, vaak voor onnodige doeleinden zal worden gebruikt.

onnodige doeleinden? als je op report post duwt krijgen wij (mods) gewoon een e-mail met de desbetreffende post, die we gewoon controleren. Als er niets mis mee is laten we die dan ook gewoon staan. Je doet dus niets mis met report post, je helpt er ons zelfs mee. We kunnen altijd wel ergens posts over het hoofd zien die echt niet door de beugel kunnen
 
Oh my god waarom krijg ik zin om om niks op die report knop te drukken;)
Ok met deze zin verdien ik -1 ik verdien dat dan ook;)
 
blijkbaar zitten er toch veel hufters hier haha. (wil niet zeggen dat ze op straat ook zo hufterig zijn maar hier wel)
 
voorbeelden...

daar wacht ik nog steeds op
 
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten.
Heb soms nog andere bezigheden.
Even voor de goede orde,ik constateer iets en spreek me daar over uit.
Om nou te voorkomen dat ik een zeur ben met een zeurtopic dacht ik in mijn wijsheid,ik waag er een enquette aan.
Overigens amuseer ik me echt wel op het forum anders had ik inmiddels echt wel weggeweest.
Als ik het zelf was die aangepakt was,had ik echt diegene wel laten weten middels een pm hoe ik erover dacht.
Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik geen voorbeelden aan zou dragen.
Als je zelf de scheidingslijn niet kan zien?
Gezien de reacties blijkt toch dat er een aantal andere Dbbers het ook zien/meemaken.
Misschien toch eens iets om mee te nemen als je ergens op reageert?
Niet iedereen is assertief genoeg om direct een weerwoord klaar te hebben.
Ik zal me misschien voor sommige onder jullie gerust niet geliefd maken.
Maar zoals jullie dingen kunnen zeggen hoe jullie dat willen heb ik datzelfde recht ook.
Ik val niemand persoonlijk aan,maar op sommige momenten 2 tandjes lager en we hebben die reportknop niet eens meer nodig?
 
ik wordt eigenlijk een beetje moe van mensen die hier speciaal een topic over gaan openen
 
Afzeiken vind ik wel meevallen, daar moet je doorheen kijken :D
Wat ik laatste tijd wel erg vind is dat nieuwelingen amper meer geholpen worden.
Zie steeds vaker stomme antwoorden op vragen van nieuwelingen waar diegene helemaal niets aan heeft.
Oke, in onze ogen zijn het ook domme vragen, maar zijn wij niet allemaal ergens begonnen?
Mijn eerste posts waren ook niet al te zinnig, maar de "oude garde" heeft mij destijds wel gemotiveerd en flink op weg geholpen tot wat ik nu allemaal weet :thumbs:
Dat is hetgeen waar ik mij wel aan kan ergeren, verder kan ik er wel om lachen.
 
Justifire zei:
Afzeiken vind ik wel meevallen, daar moet je doorheen kijken :D
Wat ik laatste tijd wel erg vind is dat nieuwelingen amper meer geholpen worden.
Zie steeds vaker stomme antwoorden op vragen van nieuwelingen waar diegene helemaal niets aan heeft.
Oke, in onze ogen zijn het ook domme vragen, maar zijn wij niet allemaal ergens begonnen?
Mijn eerste posts waren ook niet al te zinnig, maar de "oude garde" heeft mij destijds wel gemotiveerd en flink op weg geholpen tot wat ik nu allemaal weet :thumbs:
Dat is hetgeen waar ik mij wel aan kan ergeren, verder kan ik er wel om lachen.
Ik noem mezelf ook maar eventjes een nieuweling, maar ik vind dat heel veel, en dan ook echt heel veel van de antwoorden op de 'domme' vragen in de sticky topics staan. Afentoe kan ik die ergernis dus best wel begrijpen, ook omdat er vaak geen gebruik wordt gemaakt van de search-functie. Maar als ik afentoe in de AAS sectie lees, en als ik daar de meest onzinnige vragen zie worden gesteld, begrijp ik best dat er k*treplys worden gegeven.
 
het forum is samen met de maatschappij de afgelopen jaren verBreezerd :D
 
psycho_b zei:
Ik noem mezelf ook maar eventjes een nieuweling, maar ik vind dat heel veel, en dan ook echt heel veel van de antwoorden op de 'domme' vragen in de sticky topics staan. Afentoe kan ik die ergernis dus best wel begrijpen, ook omdat er vaak geen gebruik wordt gemaakt van de search-functie. Maar als ik afentoe in de AAS sectie lees, en als ik daar de meest onzinnige vragen zie worden gesteld, begrijp ik best dat er k*treplys worden gegeven.
En is het dan niet beter om te zetten :
Lees even de stickys en gebruik de search, ipv. onzinnige antwoorden geven?
 
Justifire zei:
En is het dan niet beter om te zetten :
Lees even de stickys en gebruik de search, ipv. onzinnige antwoorden geven?
Dat ben ik absoluut met je eens, maar als dat telkens gezegd moet worden kan ik best begrijpen dat de 'harde kern' laten we 't zo maar even noemen zich daar aan ergerd...
Het is natuurlijk ook niet zo dat nieuwelingen kunnen replyen in secties als trainingen en oefeningen, maar zo langzamerhand probeer ik wel vaker te zeggen wat ik doe, als is voor mij de onderbouwing nog wat lastig:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven