Fitness Seller

Kan het wat minder?? (1 bezoeker)

hufterigheid op het forum

  • Welnee,alles is dik in orde.

    Stemmen: 32 43,8%
  • Mwaah,valt wel eens wat voor.

    Stemmen: 17 23,3%
  • Wordt de laatste tijd idd wel erger.

    Stemmen: 19 26,0%
  • Wordt er eigenlijk beetje moe van.

    Stemmen: 5 6,8%

  • Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welnee, alles is dik in orde. Sommige mensen willen je per se laten geloven dat niet alles in orde zou zijn, dat er teveel geflamed zou worden. Diezelfde vredestichters zijn zelf in elk topic aanwezig waar gereld wordt. Van mij mogen die vredestichters aangepakt worden, niet de zogenaamde flamers want geloof me; Alles is dik in orde..
 
Het board word groter en groter, dus zullen ruzietjes en flames ook toenemen. Lekker boeiend allemaal. Ik vind het nog meevallen als ik naar andere boards kijk..
 
Ik vond dat akkefietje met Blanex behoorlijk storend. Maar zowiezo is DBB veel groter geworden qua omvang en leden sinds zomer 2003, en dus liggen de onderlinge verhoudingen dan ook anders.
 
Ik ben nog steeds blij dat ik hier mag zijn en dat jullie altijd zo aardig tegen me doen :p
 
Brutez zei:
Welnee, alles is dik in orde. Sommige mensen willen je per se laten geloven dat niet alles in orde zou zijn, dat er teveel geflamed zou worden. Diezelfde vredestichters zijn zelf in elk topic aanwezig waar gereld wordt. Van mij mogen die vredestichters aangepakt worden, niet de zogenaamde flamers want geloof me; Alles is dik in orde..


Check je pm even
 
Laatst bewerkt:
Slaat niet op jou, meer op threads in het gare hanenhok die nu gesloten zijn, vandaar dat ik het hier neer heb gezet..
 
Brutez zei:
Slaat niet op jou, meer op threads in het gare hanenhok die nu gesloten zijn, vandaar dat ik het hier neer heb gezet..


Oke man,dacht dat enige uitleg op z,n plaats was.
No hard feelings
;)
 
BramHoogkamer zei:
Ik weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is,maar lijkt wel of het dbb forum een regelrecht afzeikforum aan het worden is.
Zeer regelmatig worden leden letterlijk afgezeken om soms echt minimale redenen.
Soms krijg ik zelfs het idee dat mensen er doelbewust op uit zijn om dit te doen.
Mijn vraag is dan ook waarom?
Lijkt me onderhand niet echt grappig meer?
Ik ben echt niet fijngevoelig,mieterig of hoe je het ook zou willen noemen.
Maar ik denk dat de meeste wel weten waar ik op doel.

Sorry, hier ben ik het volledig mee oneens. Het merendeel van de topics wordt hier zeer serieus behandeld. Uiteraard vliegt er wel eens een grapje tussendoor en zelfs dat moet kunnen. Er moet ook wat gelachen worden.
Er worden inderdaad wel eens leden afgezeken, maar voor deel is dat ook aan je zelf te wijden (niet altijd). Soms zie ik topics die ongelofelijk knullig in elkaar zitten. Vragen die al duizend keer gesteld zijn en die je makkelijk al had kunnen vinden, een beginner die doping wil gaan gebruiken, gasten die voor de zomer nog even breed willen worden of het niet gebruiken van punten, komma's en hoofdletters zijn slechts een handjevol voorbeelden. En ja, dan krijg je wel eens lik op stuk. Je kunt er ook omheen draaien, maar beter is het om gewoon recht voor zijn raap vertellen waar het op staat. Dat komt bot over, maar het is wel duidelijk.
Als iemand me in de gym dit soort vragen zou stellen, zou ik net zo reageren. Als je je vragen op een normale manier stelt, krijg je meestal normaal antwoord.
Ik vind het nog steeds een topforum en ik verblijf dan ook de nodige uurtjes hier.

Ik ben het dus nogmaals totaal niet eens met de stelling.

Ugh!!! Grote neger hebben gesproken!!!
 
Topics als deze zorgen ervoor dat mensen ineens gaan zeiken over hoe het vroeger beter was en dat iedereen nu op ruzie en banaliteiten uit is. Het is een beetje hetzelfde als iemand je onder 4-ogen zegt dat een van je beste maten een flikker is. Dan ga je automatisch anders naar hem kijken en bij alles wat ie doet denk je 'oh....raar dat ie zo doet, volgens mij is ie er één'.
Er is helemaal niks aan de hand, en de mensen die dat wel vinden willen kost wat het kost zeiken of zijn ouwe zakken.
 
Als er iets is wat je niet bevalt rapporteer het dan gewoon met de [Afbeelding niet meer beschikbaar] knop.

Klaar. Verder niet meer over zeiken.
 
huckfinn zei:
Topics als deze zorgen ervoor dat mensen ineens gaan zeiken over hoe het vroeger beter was en dat iedereen nu op ruzie en banaliteiten uit is. Het is een beetje hetzelfde als iemand je onder 4-ogen zegt dat een van je beste maten een flikker is. Dan ga je automatisch anders naar hem kijken en bij alles wat ie doet denk je 'oh....raar dat ie zo doet, volgens mij is ie er één'.
Er is helemaal niks aan de hand, en de mensen die dat wel vinden willen kost wat het kost zeiken of zijn ouwe zakken.
Raar dat Huckfin zo doet :rolleyes:
 
Justifire zei:
Raar dat Huckfin zo doet :rolleyes:


:D

zou die.....?nah.







Maar het is de eerste keer dat ik te kennen geef dat iets me niet geheel bevalt,dus ik zeik niet kost wat kost,dus dan zal ik wel een ouwe lul zijn.
Maarre de uitkomsten zijn duidelijk lijkt me,mag een slotje op!!
 
Zoals u wenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven