XXL Nutrition

Kan het wat minder?? (1 bezoeker)

hufterigheid op het forum

  • Welnee,alles is dik in orde.

    Stemmen: 32 43,8%
  • Mwaah,valt wel eens wat voor.

    Stemmen: 17 23,3%
  • Wordt de laatste tijd idd wel erger.

    Stemmen: 19 26,0%
  • Wordt er eigenlijk beetje moe van.

    Stemmen: 5 6,8%

  • Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramHoogkamer

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2003
Berichten
1.009
Waardering
1
Ik weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is,maar lijkt wel of het dbb forum een regelrecht afzeikforum aan het worden is.
Zeer regelmatig worden leden letterlijk afgezeken om soms echt minimale redenen.
Soms krijg ik zelfs het idee dat mensen er doelbewust op uit zijn om dit te doen.
Mijn vraag is dan ook waarom?
Lijkt me onderhand niet echt grappig meer?
Ik ben echt niet fijngevoelig,mieterig of hoe je het ook zou willen noemen.
Maar ik denk dat de meeste wel weten waar ik op doel.
 
nee alles is wel ok
ik denk dat je een

MIETJE

bent
 
Man-Mountain zei:
nee alles is wel ok
ik denk dat je een

MIETJE

bent


Waarom?
omdat ik een keer gezegd heb dat ik hem bij je erin ren? :D
 
als je graag op de voorpagina van het AD wilt komen met t kopje 'zinloos geweld..weer een Nederlander gesneuveld door een M..
 
ik vind t ook wel meevallen. bijna geen enkele snedige opmerking is persoonlijk bedoeld dus ik zou t niet erg vinden.

dan heb je nog de mensen die alleen maar grappig proberen te zijn maar he die heb je ook nodig :)
 
Als je zulk soort dingen tegenkomt, en je vind dat het niet kan, dan moet je het report knopje gebruiken, en krijgen de mods automatisch bericht met het onderwerp en de betreffende post erbij.
 
another statistic ;)
 
Man-Mountain zei:
als je graag op de voorpagina van het AD wilt komen met t kopje 'zinloos geweld..weer een Nederlander gesneuveld door een M..
Man-Mountain zei:
oppassen he je kan ook te ver gaan

Ophouden, hou je bedreigingen voor je, volgende keer een strafpunt. :finger:
 
sommige willen maar grappig overkomen in de hoop wat karma te krijgen voor hun opmerkingen
 
Bedreiging mag alleen via pm ;)
 
Mars zei:
Bedreiging mag alleen via pm ;)
Shhht straks gaan de mods alle pm's checken. Of doen ze dat nu al? :rolleyes:

Maar eum, ik zie het probleem niet hoor...
 
Man-Mountain zei:
als je graag op de voorpagina van het AD wilt komen met t kopje 'zinloos geweld..weer een Nederlander gesneuveld door een M..
:roflol:
 
nee ik merk er niets van . wat scherp op de bal spelen is wel leuk en dat hoort zo op een board met 98% mannelijke members .

maar je kunt ook te ver gaan idd
 
Ik kijk in de gallerys van de posters..als ze kleiner zijn dan mij dan zeik ik ze af... als ze groter zijn dan doe ik wel serieus... zeker dat er nu een BBQ in het verschiet is moet ik daar wat meer op letten :D

(en ga nu geen grappen maken dat ik iedereen serieus moet nemen op dit board..want dat zou natuurlijk niet grappig zijn)

Maar effe serieus en on topic.. ik denk persoonlijk dat het wel meevalt....
 
vb-en?

valt imo erg mee. je zeurt.
 
Centaur zei:
Als je zulk soort dingen tegenkomt, en je vind dat het niet kan, dan moet je het report knopje gebruiken, en krijgen de mods automatisch bericht met het onderwerp en de betreffende post erbij.

Ja joh,we gaan lekker klikken... ???

Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo hoor...of ik moet bepaalde dingen missen want ik lees niet in alles secties.

Ik heb ook wel eens pittige discussies of opmerkingen gemaakt en heb ze ook om mn oren gehad maar daar ben je een kerel voor en moet je niet over lopen mauwen,vind ik.

Als iemand echt keer op keer "gepakt" zou worden zou ik het wel een kwalijke zaak vinden omdat ik ook niet van die ongein hou.

Maar ik vind zeker wel dat er lekker op het scherpst van de snede gediscussieert mag worden omdat je dan erg inventief moet zijn om iemand te overtuigen van je gelijk....hou ik wel van. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven