AndroidHealthClinic

Kan het wat minder?? (1 bezoeker)

hufterigheid op het forum

  • Welnee,alles is dik in orde.

    Stemmen: 32 43,8%
  • Mwaah,valt wel eens wat voor.

    Stemmen: 17 23,3%
  • Wordt de laatste tijd idd wel erger.

    Stemmen: 19 26,0%
  • Wordt er eigenlijk beetje moe van.

    Stemmen: 5 6,8%

  • Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merk er niet veel van. In ieder geval niets wat mij stoort.
 
Testo zei:
Als iemand echt keer op keer "gepakt" zou worden zou ik het wel een kwalijke zaak vinden omdat ik ook niet van die ongein hou.
Beetje rare zin vriend.. :D



Maaaar ik zie nooit geen mensen afgezeken worden. Waar gebeurd het allemaal?? Is het in die fotodinges waar je punten kan geven want die staat bij mij uit dus daar kom ik nooit?? Zou de topicstarter misschien enkele voorbeelden kunnen geven van wat hij niet vind kunnen??
 
Tsja, flink flamen op iemand zn fotos vind ik ook echt lullig.

Maar goed, het is verder een forum met volwassen lui, daar hoort gewoon wat geflame/geouwehoer bij, toch? Als het maar binnen de perken blijft.
 
Ik neem alleen m'n vriendin serieus.
 
Ja mee eens. Iemand afzeiken, daar is niks grappigs aan. Wat onzin, humor e.d. verkopen, ok dat mag. Maar grappig doen door mensen af te zeiken, dat is gewoon een gebrek aan creativiteit.
 
nog niets van gemerkt eigenlijk. :)
 
Idd het is toch nog steeds "make love not war" hier?
 
je hebt gewoon een klein hartje denk ik:cool:
 
Brutez zei:
Ik wacht ook nog steeds op voorbeelden van de TS..


ik denk dat die die PL versus BB discussie bedoelde.
 
Ik heb nergens last van. :)
 
Brutez,ik ga geen voorbeelden geven,anders had ik net zo goed die reportknop kunnen gebruiken.
De start is ook op persoonlijke titel,alleen heb ik een enquette bijgevoegd om de algehele mening te peilen.
Resultaten spreken voor zich,ik heb het in dit geval ook niet over geintjes of wat dan ook.
Ik doel hier op reacties van medeDBBers die weer contra reacties uitlokken.
Waardoor er dus geen prettige discussies meer mogelijk zijn.
Diegene zijn er imo gewoon op uit om misstappen af te straffen voor hun lol.
 
misstappen moeten ook worden afgestraft........ ;)
 
zeiken en flamen is het gevolg van een forum dat groeit, veel nieuwe members enzo ...
het wordt een stuk onpersoonlijker, iedereen brabbelt maar wat ...

het is vanzelfsprekend dat een forum met 100 actieve members gemoedelijker zal zijn dan een forum met 10000
 
BramHoogkamer zei:
Brutez,ik ga geen voorbeelden geven,anders had ik net zo goed die reportknop kunnen gebruiken.
Had dat dan ook gedaan, alleen zo doe je er iets aan, dit soort threads helpen daar echt niet aan hoor.
 
tja, hier moet ik natuurlijk wel ff op reageren :D

Ik kan me idd soms ergeren aan het gezever op dit board. (het topic 'vrede op aarde is velen niet ontgaan'). Edoch, mijn ogen zien de laatste paar dagen veel goede dingen. k ga er absoluut niet vanuit dat het door mijn posts komt, maar leuk vind ik het wel!
Je zult altijd gein op een forum moet houden, ik lach me hier soms dan ook een breuk.
Maar respect is en blijft iets dat je krijgt door het te geven.

DBB.com RULES!
 
Topic zeur #2
 
BramHoogkamer zei:
Brutez,ik ga geen voorbeelden geven,anders had ik net zo goed die reportknop kunnen gebruiken.De start is ook op persoonlijke titel,alleen heb ik een enquette bijgevoegd om de algehele mening te peilen.
Resultaten spreken voor zich,ik heb het in dit geval ook niet over geintjes of wat dan ook.
Ik doel hier op reacties van medeDBBers die weer contra reacties uitlokken.
Waardoor er dus geen prettige discussies meer mogelijk zijn.
Diegene zijn er imo gewoon op uit om misstappen af te straffen voor hun lol.
nou komop, wees dan ook een man en laat ons zien wat je bedoelt, wat tot nu toe snap ik er nog steeds niks van hoor.

VOORBEELD!
 
Allemaal erg overtrokken. Vind het wel ok hiero. Soms worden nieuwe members afgezeken die een foto posten dat vind ik wel overdreven. Of die jongens(?) die geen posts hebben maar bij foto's een 1 geven zonder onderbouwing. Dat is wel triest. Hier op het board helemaal niks aan de hand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven