XXL Nutrition

kan het wel natty? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lurcada

Novice
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Oke nou ben ik al ongeveer anderhalf jaar bezig met sporten,probeer er veel kennis in op te doen qua voeding en trainingen(indien ik het wel voor elkaar krijg om me aan mijn eigen dieet te houden).

maar hoe meer ik er over te weten kom hoe teleurgestelder ik word,ik ben nu op en nabij 10kg aangekomen (3,5 cm op armen van 27,5 naar 30,5 (koud) cm op benen van 45 naar 50(koud),torso niet gemeten sinds het begin).
en ik zou wel meer willen,maar ik nu ben ik op een onderzoek terecht gekomen dat mij eigenlijk verteld dat het voor een natuurlijke bodybuilder maar mogelijk is om 4kg pure spiermassa per jaar aan te komen dus als je meer wilt zou je eigenlijk wel aan de anabolen MOETEN,klopt dit?


en om verwarringen te voorkomen ik post dit topic met de reden dat ik niet voor een grote teleurstelling sta als ik dalijk echt alles opgeef voor bodybuilding wat wel mijn planning is.
 
Laatst bewerkt:
Nee klopt niet, train maar lekker verder.
 
Natty 4 kg puur vvm per jaar, waar moet ik tekenen??
 
Oke nou ben ik al ongeveer anderhalf jaar bezig met sporten,probeer er veel kennis in op te doen qua voeding en trainingen(indien ik het wel voor elkaar krijg om me aan mijn eigen dieet te houden).

maar hoe meer ik er over te weten kom hoe teleurgestelder ik word,ik ben nu op en nabij 10kg aangekomen (3,5 cm op armen van 27,5 naar 30,5 (koud) cm op benen van 45 naar 50(koud),torso niet gemeten sinds het begin).
en ik zou wel meer willen,maar ik nu ben ik op een onderzoek terecht gekomen dat mij eigenlijk verteld dat het voor een natuurlijke bodybuilder maar mogelijk is om 4kg pure spiermassa per jaar aan te komen dus als je meer wilt zou je eigenlijk wel aan de anabolen MOETEN,klopt dit?

NEEE!!

Anabolica is nog lang niet nodig.

De eerste paar jaar kan je flink hard groeien door alleen met een goed trainingschema te werken en goede en ruim voldoende voeding.
Daarna gaat de groei elk jaar iets moeizamer en zal je zelfs af en toe tegen een plateau op lopen.
Maar daar kom je gewoon weer overheen en kan je zelfs verminderen door tijdelijk heel anders te gaan trainen en voeden. En je zal rustig aan weer doorgroeien.

Dus ga voorlopig gewoon lekker hard trainen en goed eten. Geen troep eten maar goede schone en voedzame voeding en groei gewoon lekker door. Je kan echt heel erg veel naturel bereiken.
Er zijn er al teveel die denken dat je niets naturel kan, maar is dus onzin.

Als je ooit op wedstrijden wilt staan en op niveau wat wilt is het wat anders, maar verder lekker gezond en naturel keihard werken!

succes, go for it!
 
Hoeveel spieren je kan opbouwen ligt aan hoe gevorderd je bent (en je genen).

Ongeveer 10kg in het eerste jaar; 5kg tweede jaar; 2.5kg derde jaar; ongeveer 1kg vierde jaar en daarna volgens 'McDonald Model' dat is. Ik weet niet wat je verwacht maar dat is veel hoor. Dan ga je wel richting de 90kg op 10-12% lichaamsvet na 5 jaar @180cm lengte.

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html/
 
Als je alles opgeeft voor het bodybuilden eindig je sowieso met een naald in je reet. Je kan als natty gewoon niet meekomen met de grote jongens, je kan ervoor kiezen om natty te blijven maar hier is zo weinig animo voor en zo weinig in te verdienen.

Ik zou lekker een vak gaan leren.

P.s: Wat een retarded onderzoek.
 
Waarom zou je überhaupt alles willen opgeven om een BB-er te worden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik moet altijd lachen om die zwart wit '' je kan maar dit of zus en zo per dit en dat ''

is zo fking persoonlijk, en als je over kilo's VVM praat, denk je dat iemand als AboveAndBeyond met zijn 2.01m net zoveel VVM aan kan komen in een jaar als een manlet zoals bvb pleurklaat?
 
ik moet altijd lachen om die zwart wit '' je kan maar dit of zus en zo per dit en dat ''

is zo fking persoonlijk, en als je over kilo's VVM praat, denk je dat iemand als AboveAndBeyond met zijn 2.01m net zoveel VVM aan kan komen in een jaar als een manlet zoals bvb pleurklaat?

36kg vvm in 14 maanden masterrace.

Maar ik was dan ook zwaar ondervoed. Ik liep nog net niet in gestreepte pyjama's.
 
2.01 62 kg?

u wot.


gvd dan moet je echt half dood geweest zijn.
 
je woog 62kg bij 2m01?
 
Jup. Ik ontbeet zeg maar met pizza en een fles cola, dan skipte ik iedere les, zat ik tot 19:00 achter m'n pc totdat ik ging avondeten en daarna ging ik gamen/blowen en weer naar bed.
 
en toen zag je het licht?:P
 
en toen zag je het licht?:P

Werd gedumpt, niet gek ook trouwens :p

Toen eigenlijk uit een soort frustratie begonnen met als doel om 1 van die douchebags te worden die wel chicks konden regelen, waar ik altijd op zat te kankeren maar ik stiekem gewoon jaloers op was.

Nu ben ik zelf ook een certified douchebag, alleen nog niet douchebaggerig genoeg. Moet eigenlijk nog een tribal tatoeage laten zetten en een pitbull nemen.

Misschien mettertijd...
 
Jup. Ik ontbeet zeg maar met pizza en een fles cola, dan skipte ik iedere les, zat ik tot 19:00 achter m'n pc totdat ik ging avondeten en daarna ging ik gamen/blowen en weer naar bed.
Wat een mooi leven. En dat liet je allemaal achter voor wat mussels?
 
Jup. Ik ontbeet zeg maar met pizza en een fles cola, dan skipte ik iedere les, zat ik tot 19:00 achter m'n pc totdat ik ging avondeten en daarna ging ik gamen/blowen en weer naar bed.

been there.


online leven

LegendaryWarrior-1.jpg


maxresdefault.jpg


real life

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maxresdefault.jpg
 
Wat een mooi leven. En dat liet je allemaal achter voor wat mussels?

Af en toe mis ik het ook wel, daarom plan ik steevast gewoon een "vroeger-dagje" in, waarop ik heel de dag achter m'n computer in m'n ochtendjas LoL speel en incidenteel flink ga stoksjorren.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Af en toe mis ik het ook wel, daarom plan ik steevast gewoon een "vroeger-dagje" in, waarop ik heel de dag achter m'n computer in m'n ochtendjas LoL speel en incidenteel flink ga stoksjorren.



pretty much sums it up
 
ik lig nog steeds 20 uur per dag op bed
 
Lengte in cm - 100 = max bodyweight bij 5%

Dat kan je wel ongeveer aanhouden denk ik.
 
Back
Naar boven