MuscleMeat

kan iemand een voedingsschema maken

Bezoekers in dit topic

thomaz1

Novice
10 jaar lid
Waardering
1
ik train nu 7 maanden en ben 9 kilo verzwaard. Maar nu blijf ik steken op het zelfste gewicht. Ik heb nooit met een voedingsschema gewerkt en nu zou ik dat wel willen doen maar weet nie hoe er aan te beginnen. Mijn stats zijn 18 jaar , 1m74 en 64 kg . Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou willen 6 maal per dag te eten waaronder al 1 maaltijd zit van groeten, aardappelen en vlees. alvast bedankt!:(

ik train nu 7 maanden en ben 9 kilo verzwaard. Maar nu blijf ik steken op het zelfste gewicht. Ik heb nooit met een voedingsschema gewerkt en nu zou ik dat wel willen doen maar weet nie hoe er aan te beginnen. Mijn stats zijn 18 jaar , 1m74 en 64 kg . Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou willen 6 maal per dag te eten waaronder al 1 maaltijd zit van groeten, aardappelen en vlees. alvast bedankt!:(

je kan de mijne eens proberen, maaltijd 5 kun je natuurlijk ook vervangen door een vergelijkbare maaltijd met vlees.

link hieronder;

Sorry, maar het is beter dat je het zelf doet.

Verdiep je in de materie, dan kun je er later nog eens profijt van hebben. ;)

nou komt ie:

O: 4 brbr met margarine en pindakaas en hv melk
T1: muesli met melk, noten en appel
L: rijst met zalm
T2: poejer-pudding van 3xl (meende ik)
wm: zoals je schreef
T3: fruit, 3brbr met vleeswaren en een bak m yoghurt
verdeel: 2L water/thee/andere vochtvorm

Voor en na de trainingen: 30g whey en 30g suiker/ranja/dex/
maltodextrine/fantomalt/enz.

suppleer: 100% vit. ADH
evt: wat jij wil: vit C, crea, extra eiwit, omega 6, enz

en klaar is clara, een volwaardige voeding (volgens rgv) rekeninghoudend met de individuele behoeften.

is de eerste keer dat ik zoiets doe. normaal gesproken kunnen mensen zelf aan het knutselen omdat een voedingsschema iets heel persoonlijks is. het zou me dan ook verbazen als je het in zou kunnen passen. ik ben benieuwd...

succes, groeten KIMI

Je gaat eerst maar eens lekker rondlezen hier, dan maak je met je opgedane kennis een schema en wij beoordelen/bekritiseren/verbeteren je schema wel. We gaan hier geen schema's voor mensen in elkaar flansen. Zo werkt dat niet.

Back
Naar boven