MuscleMeat

kan iemand me aan een schema helpen?

Bezoekers in dit topic

koxxman14

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2006
Berichten
1
Waardering
0
hallo,

aan de fotos te zien zijn jullie allemaal ervaren mannen, maar ik zit met een probleem ...
ik ben een jongen van 15 en wil ook gaan bodybuilden maar wil niet overdrijven.
zou een van jullie me misschien kunnen helpen met een trainingsschema voor buikspieren en armen?? ik heb niet de mogelijkheid om naar een fitnesscentrum te gaan, ik heb thuis wel gewichten liggen.

thanks alvast,

koxxman
 
hallo,

aan de fotos te zien zijn jullie allemaal ervaren mannen, maar ik zit met een probleem ...
ik ben een jongen van 15 en wil ook gaan bodybuilden maar wil niet overdrijven.
zou een van jullie me misschien kunnen helpen met een trainingsschema voor buikspieren en armen?? ik heb niet de mogelijkheid om naar een fitnesscentrum te gaan, ik heb thuis wel gewichten liggen.

thanks alvast,

koxxman

Als je alleen je armen en buik gaat trainen, ga je niet bodybuilden.

Een schema is gebaseerd op wat jij voor materiaal hebt, hoeveel tijd je eraan wilt besteden, etc.

hier staan oefeningen,

hier,

en hier.
 
Als je alleen je armen en buik gaat trainen, ga je niet bodybuilden.

Een schema is gebaseerd op wat jij voor materiaal hebt, hoeveel tijd je eraan wilt besteden, etc.


Idd, bodybuilding betekent bouwen aan je lichaam en niet alleen een paar kleine spiergroepen aanpakken.

Dus laat ons even weten wat voor materiaal je tot je beschikking hebt en wat je ongeveer in gedachte had hoe je trainingsschema eruit ziet/ week indeling e.d.
 
Back
Naar boven