AndroidHealthClinic

Kan iemand mij helpen met een schema maken?

Bezoekers in dit topic

Insanityzed

Novice
Lid geworden
7 jan 2013
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
73kg
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ben sinds kort weer begonnen aan fitnissen.
Ik heb hiervoor ~5 jaar gebokst en heb nu dus ook de bouw/spiervorm van een bokser.
vb : mijn linker arm veel meer conditie als de rechter, linker borst gespierder dan rechter borst, geldt ook voor schouders, rug, nek.

Ik ben nu 73 kilo en vetpercentage zal niet al te hoog liggen omdat, ik al val mezelf 'redelijk gespierd' ben (niets vergeleken met een bodybuilder maar, vergeleken met mijn leeftijds genoten zijn er niet veel 'gespierder dan mij')

Ik ben ook 1,88cm lang.

Ik wil graag de volgende spiergroepen trainen :

- (flinke) Nek/Rug (rug is al goed gespierd bij mij maar, komt natuurlijk ook van het boksen)
- Borst (dit is echt een minpuntje bij mij.. de onderkant van borst spieren zijn gespierder dan de hoger geplaatste borstspierweefsel bij nek/sleutelbeen)
- Armen (triceps, biceps, maar ook beetje onderarmen)
- Benen/kuiten altijd een beetje bijhouden. > iedere training? (goed idee? ivm rust)
- Buikspieren houd ik ook bij. > iedere training? (goed idee? ivm rust)

Wil ook graag een paar kilo's bijkomen ~80 sowieso 5 kilo kan er wel bij!
Wil ook een niet al te 'gepompte' armen moet redelijk droog blijven (ben al klaar aant maken voor de zomer 2013 hahaha)

Ik ben ook van plan 3x per week te gaan fitnissen met sessies van ongv 1uur - 1,5 uur

Waarschijnlijk zal ik eerst meer gepompt moeten worden en daarna atletischer maar heb daar alle begrip voor haha :)

Iemand suggesties?

Ik train bij basicfit (gratis momenteel voor mij dus vandaar, niet al te veel spier apparaten, wel alle gewichten)

bij voorbaat dank!

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 20:17 ----------

of teminste niet de oefeningen allemaal geven maar welke spiergroep ik perdag moet trainen?
en hoeveel herhalingen om mijn doelen te behalen?
 
Workout A

Squat
3 sets of 5 reps

Standing Military Press
3 sets of 5 reps

Deadlift
1 set of 5 reps


Workout B


Squat
3 sets of 5 reps

Bench Press
3 sets of 5 reps

Power Clean
5 sets of 3 reps

Dus stel je traint maandag, woensdag, vrijdag. Dan wordt het maandag: a, woensdag: b, vrijdag: a en die week daarop maandag: b, woensdag a, vrijdag: b.
 
Back
Naar boven