Fitness Seller

kan iemand mij helpen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ANDY1993

Novice
Lid geworden
29 nov 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
62kg
Vetpercentage
13%
Hallo, ik zal me ff voorstellen, ik ben Andy, 18 jaar, en over 2 dagen 19:)

Ik ga vanaf maandag 3x in de week sporten, ma di en woe en wil hier zoveel mogelijk uithalen met een eetschema, nu heb ik al wat rondgelezen enzo maar weet toch nog niet echt wat ik nu moet gebruiken als eetschema, ik ben 1.68 en 58 kilo en heb zeer weinig vet, het zou fijn zijn als iemand mij een beetje een richtlijn kon geven van een goed voedingsschema, en ook een trainingsschema voor 3 dagen achter elkaar om zoveel mogelijk spiermassa op te bouwen in korte tijd.

do en vr is geen optie want dan ben ik op stage en ik train via de sportschool in me school.

BVD!
 
Laatst bewerkt:
welke school?
 
Deltion in zwolle
 
bulken als een malle. Als je weinig vet hebt begin dan ochtenden met brinta en boterhammen met pindakaas. overdag wat handjes ongezoutte pinda's, maar post eens een schema met wat jij denkt dat goed zal zijn
 
Nice, was je er net ook? Ik kan je wel een en ander uitleggen op de dinsdag.
 
Eerst ff rondlezen op de site, dan een voedingsschemaproberen samen te stellen, post die dan helpen we je beetje met aanpassen :)

Btw (bijna) gefeliciteerd :)
 
[/COLOR]Ik ben dagelijks in dat fitness centrum na half 4 ongeveer, ik zal je wel keertje aanspreken en opweg helpen.
Die kerels die in Deltion pakjes rondlopen weten trouwens ook wel redelijk veel, en ze vinden het altijd geweldig om je te helpen. Alleen als ze over pyramide enzo gaan zeuren gewoon zeggen dat je het schema van een maat volgt anders blijven ze achter je kont aanlopen.
 
Laatst bewerkt:
[/COLOR]Ik ben dagelijks in dat fitness centrum na half 4 ongeveer, ik zal je wel keertje aanspreken en opweg helpen.
Die kerels die in Deltion pakjes rondlopen weten trouwens ook wel redelijk veel, en ze vinden het altijd geweldig om je te helpen. Alleen als ze over pyramide enzo gaan zeuren gewoon zeggen dat je het schema van een maat volgt anders blijven ze achter je kont aanlopen.

hahaa jaaa gisteren ook hele tijd piramides gedaan haha, hadden ze niet eens in de gaten volgens mij! maar je kan me idd wel helpen haha zou wel tof zijn !
 
Ik denk dat een push, pull, legs verdeling het beste past als je alleen die 3 dagen achter elkaar kunt trainen. Maar dan zit je wel met lage frequentie van je basis oefeningen.

Misschien elke training beginnen met 3 zware compounds (1 upperbody push, 1 upperbody pull, en 1 legs) en dan de rest van die training invullen met oefeningen voor specifiek een van de 3 delen.
 
Laatst bewerkt:
zijn die basisoefening erg belangrijk dan?
 
Zeker, ze zijn de basis van je trainen he. :)

hoe zit dit er uit dan? is dat gewoon een x aantal weken bepaalde oefeningen, of oefeningen voor het sporten zelf?
 
Back
Naar boven