Fitness Seller

Kan iemand mij toegang geven tot suppliers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Is er iemand die mij toegang kan geven tot suppliers


Alvast bedankt voor je moeite

thanks

Mike
 
als jullie dan toch bezig zijn willen jullie mij dan ook doen ik wil nl over 5 a 6 maanden een kuurtje gaan volgen en ik zou er wel graag alles van weten voordat ik hieraan begin
 
dat kan je hier toch ook allemaal vragen ???

we zijn hier toch om info te verschaffen over hoe je best met as omgaat en wat voor kuurtjes je best gaat doen.
 
Originally posted by Spike
dat kan je hier toch ook allemaal vragen ???

we zijn hier toch om info te verschaffen over hoe je best met as omgaat en wat voor kuurtjes je best gaat doen.


Ik denk dat ze via die weg wat willen kopen Spike, begrijp je?
 
Kijk jij snap het, ik wil gewoon meerdere suppliers hebben, want wat ik bij de één niet kan halen, kan bij een andere misschien wel halen en ik zoek wat meer mensen in de omgeving vanmij (rotterdam)
 
Jongens regel deze zaken via PM en niet via een thread ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Ja maar volgens mij heeft de Admin het vreselijk druk dus wou ik hem niet direct storen met een pm een de druk een beetje verdelen over de mod's. Ik stuur em namelijk wel vaker een pm maar krijg eigenlijk nooit echt iets terug.

Dus eigenlijk om te voorkomen dat de admin in een katabole toestand komt doe ik het zo.
 
Originally posted by Bodyman
Ja maar volgens mij heeft de Admin het vreselijk druk dus wou ik hem niet direct storen met een pm een de druk een beetje verdelen over de mod's. Ik stuur em namelijk wel vaker een pm maar krijg eigenlijk nooit echt iets terug.

Dus eigenlijk om te voorkomen dat de admin in een katabole toestand komt doe ik het zo.
Maar je 'stoort' me wel met een pm waarin je vraagt naar meer karma?

Smalluser heeft gelijk, dit gaat altijd via PM! (en niet perse naar mij maar naar andere mods ook)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven