Fitness Seller

kan iemand mij vertellen of dit vertrouwbaar is

Bezoekers in dit topic

remco12

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
ik heb een side op het internet gevonden die er wel betrouwbaar uitziet weet alleen niet of dat echt zo is heeft iemand hier ervaring mee de side heet pharmagroup.com

niet doen jongen. al die sites met pharma en .com is allemaal zooi. of nep of een actie van de joden dus beter zoek je via je sportschool oid een betrouwbare dealer op....
Je zult op die site vast vooruit moeten betalen....dan krijg je zooi of de eerste keer wel wat echts en dan doe je een grote order en ben je een rugje euri lichter en hoor je r niks meer van. Ondertussen is de link inactief en zitten die gasten in mexico.... oftewel een nono trap er niet in!!

remco12? ben je 12 jaar??

www.pharmanabolics.com is ook zo'n site. Ken jongens die er besteld hadden en moesten vooruitbetalen. Ze hebben het spul nooit gekregen en weg eurootjes. De site ziet er heel netjes en degelijk uit en daardoor denken mensen vaak dat ze er wel kunnen bestellen. NIET DOEN DUS!!!!!!!!

Idd. niet doen.

En de vraag over leeftijd ging erom, als je 12 bent moet je nog zeker je eigen leeftijd in jaren van as afblijven, dus als je 24 bent kan je er nog eens aan denken.

soulreaver zei:
Idd. niet doen.

En de vraag over leeftijd ging erom, als je 12 bent moet je nog zeker je eigen leeftijd in jaren van as afblijven, dus als je 24 bent kan je er nog eens aan denken.

ben geen 12 moest wat invullen wat makkelijk te onthouden was

ik ken wel iemand die daar al een paar keer besteld heeft en geen problemen heeft gehad. meer weet ik er ook niet van.

Als het zo open en bloot op inet staat op een .com adres en zo commercieel eruit ziet, nee ik zou het niet vertrouwen, er is ongetwijfeld dichter bij huis een goede dealer te vinden.

serieus dirk? dr zijn wel 100 sites met soortgelijke namen. maar was het spul er wel écht dan? zou het er nooit bestellen ofzo maar ja. Wat was je van plan er te halen dan remco12

het is net zo'n site als growfactory.com ze leveren wel maar alles is nep
dus zij vangen geld en jij krijgt troep en dan zeg je k*t
of ze leveren niets en pakken alleen je geld ik heb er slechte ervaringen mee
op internet NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN het ziet er allemaal mooi uit
maar is geen van allen te vertrouwen

is hetzelfde als papiergeld aanfikken --> ook zonde

Kom op deze jongen vindt een website waar ze ´steroids´ verkopen. Hij denkt hey VET voor een paar honderd euri gespierd worden? laat ik ´wat ampulen deca en testiviron´ scoren.
Sorry, maar ik heb mn conclusies alweer getrokken....hier heeft weer iemand een omscholingscursus fatsoenlijk bb-en nodig....

growfactory nep!!
ik heb al een paar keer gehoord van mensen die gebruiken dat de growfactory juist wel degelijk spul levert. ik denk zelfs dat ze regelmatig ampullen van GS leveren.
hetgeen jullie bij jullie dealer kopen, komt meestal ook van de growfactory of andere internetverkopers, maar ik ga er wel mee akkoord dat je nooit kunt weten of je spullen geleverd zullen worden, omdat je op voorhand moet betalen en dat heb je niet als je iemand kent en die levert bij betaling.

skydirk zei:
growfactory nep!!
ik heb al een paar keer gehoord van mensen die gebruiken dat de growfactory juist wel degelijk spul levert. ik denk zelfs dat ze regelmatig ampullen van GS leveren.
hetgeen jullie bij jullie dealer kopen, komt meestal ook van de growfactory of andere internetverkopers, maar ik ga er wel mee akkoord dat je nooit kunt weten of je spullen geleverd zullen worden, omdat je op voorhand moet betalen en dat heb je niet als je iemand kent en die levert bij betaling.

Heb je de prijzen van de growfactory wellis bekeken? Bovendien ken ik mensen bij wie het niet aangekomen is en uiteindelijk kreeg die na 6 maanden ze spullen. Wat toen overigens wel echt was... Maargoed ik zeg enkel, ik zou nooit online wie een website me spullen kopen, ik vertrouw het niet, maar dit is enkel mijn mening

het is natuurlijk stom om het langs internet te kopen. volledig mee akkoord. maar wat joep27 zegt dat alles wat growfactory verkoopt nep is: daar wou ik eigenlijk op reageren.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven