XXL Nutrition

kan iemand ons helpen

Bezoekers in dit topic

momel

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
hallo,

ik zou graag willen weten hoe ik in korte zichtbaar resultaat kan hebben...
ik en mijn vriend zijn nu ongeveer drie weken serieus bezig met fitness.
van maandag tot vrijdag twee uur per dag...
ik sta 30 tot 40 min op de crosstrainer op lage intensietijd, daarna 15 tot 20 min op de fiets en daarna buikspieroefeningen, been oefeningen...
mijn buik wil ik eraf en mijn benen wil ik wat slanker...
ik ben 1.70 en weeg 67 kilo maar zou graag naar de 60 willen...

mijn vriend wil graag breder worden maar aangezien wij nog niet zo thuis zijn in de fitness wil ik vragen of iemand kan helpen met het opzetten voor een trainingsschema zijn lengte is 1.75 en hij weegt 75 kilo...
nu lopen we maar wat apparaten af zonder dat we eigelijk weten wat het beste voor ons is...
heeft iemand goede tips alvast bedankt.

groetjes,

Hebben jullie daar geen fitness instructeurs?

nee, daarom is het ook zo goedkoop vandaar mijn vraag...

stoppen met zoveel naar de sportschool te gaan, werk je jezelf alleen maar tegen. 1uur per dag is zat als je 5x pw gaat.

Dieet is A-L-L-E-S, zowel voor breder worden als afvallen, eerst je dieet op orde krijgen, en dan gaan kijken hoe je je training beter kan krijgen.

en focus je meer op krachttraning dan op cardio als je vet kwijt wilt.

op ons eten letten we al heel goed
2 crackers in de ochtend twee botterhammen in de middag met kipfilet of 20 plus kaas..
en s avonds minder als wat we normaal aten...
zo min mogelijk aardappelen..

op je eten letten is wat anders als kennis hebben van dieeten (Wat je blijkbaar niet hebt als ik je verhaal goed begrijp)

ga eens goed in de voedingssectie lezen en jezelf wat bijleren.

crackers eten tijdens je dieet is ook lekker idioot namelijk.

nou hier word je ook niet echt verder geholpen

haha...blijf maar lekker crackers eten dan sonja B, als je maar niet raar opkijkt als je geen progressie maakt ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is geen vetverlies forum, maar een bodybuild forum...
Verder zijn er sticky's gemaakt voor mensen met vragen. Anders blijf je bezig..

Lol

wat een debiel

probeer je haar te helpen gaat ze zo doen :roflol:

bodybuilding = altijd nog 50% cutten.

true, maar steeds die vragen van pubers en huisvrouwen met ik wil vet verliezen of ik wil een six pack, hoort naar mij inziens niet thuis op dit forum.

wtf... MacB geeft je perfecte hulp. Wil je dat we het allemaal voor je voorkauwen ? Het interesseert ons stiekem echt niet als je 10 uur training in de week geen reet oplevert hoor, we proberen alleen maar behulpzaam te zijn, maar als dat niet geapprecieerd word moet je het lekker zelf uitzoeken.

Toon een beetje dankbaarheid en interesse en je zult hier een heleboel leren, maar verwacht niet dat iemand het voor je gaat doen.

Hier vast een gratis tip: plaatselijk afvallen gaat niet. Je zult over je gehele lichaam vet verliezen (of aankomen) en niet alleen bij je benen omdat je die toevallig traint en de rest van je lichaam niet.

ik reageer niet veel want dat is niet nodig
maar op dit geval wil ik ook reageren
ik zou zeggen
ga eerst samen met je vriend een weekend achter de computer zitten
en ga alles ( ja alles) wat op deze site vindt wat op jou van toepassing is lezen..
dan schat ik dat je genoeg weet over het onderwerp waar je iets over wilt weten...
mocht je dan nog vragen hebben stel ze dan en ga dan weer lezen....
ik schat als je een goed gestelde vraag stelt met alle informatie er in die er nodig is om een goed antwoord te geven dat de leden hier een goed antwoord zullen geven...

stoppen met zoveel naar de sportschool te gaan, werk je jezelf alleen maar tegen. 1uur per dag is zat als je 5x pw gaat.

Dieet is A-L-L-E-S, zowel voor breder worden als afvallen, eerst je dieet op orde krijgen, en dan gaan kijken hoe je je training beter kan krijgen.

en focus je meer op krachttraning dan op cardio als je vet kwijt wilt.

bij deze is het antwoord gegeven.

case closed

Back
Naar boven