XXL Nutrition

Kan ik hier nog mee groeien?

Bezoekers in dit topic

nniekk

Novice
Lid geworden
2 apr 2012
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Ik ben nu een jaartje aan het trainen met een Full Body schema. Ik was lekker bezig totdat ik 2 maand terug een nieuwe baan kreeg waarbij ik 2 week op een schip zit en 2 week thuis ben.
Ik ben een kilotje of 2 kwijt geraakt in die tijd maar heb nu een complete halter set gekocht voor daar ( 200cm stang, EZ stang, dumbel stangen en ongeveer 150 KG aan schijfen). Ben nog van plan een bankje en losse steunen erbij te kopen.
Zou ik hier nog mee kunnen groeien als ik gewoon fullbody blijf trainen?
 
Ja tuurlijk waarom niet als je er verzorgt mee traint en blijft op je voeding letten!
 
Ik dacht dan aan zoiets:

Deadlift/dumbell squat
dumbell press
bent over row
EZ bar upright row/ side raises
lying barbell extension
barbell curl/ dumbell curl

3 x in de week
( Het is natuurlijk niet ideaal, dat snap ik)
 
Moet wel lukken moet je zelf ook een beetje voelen en als ik jouw was zou ik na elke training er wat sit ups tussen gooien is altijd mooi voor je buikspieren en groeien ze niet scheef in tegenstelling tot wanneer je met die appataten gaat werken!
 
Ik dacht dan aan zoiets:

Deadlift/dumbell squat
dumbell press
bent over row
EZ bar upright row/ side raises
lying barbell extension
barbell curl/ dumbell curl

3 x in de week
( Het is natuurlijk niet ideaal, dat snap ik)

Ziet er op zich niet slecht uit gezien de beperkte mogelijkheden. Misschien nog lunges of overhead press erin verwerken? Kun je ook pull ups en dips doen daar?
 
overhead press zou dan zittend moeten, staand sla ik de gewichten door het plaffond.
pull ups en dips gaat wel lukken met een beetje creativiteit, zou idd even een plekje zoeken waar ik een pull up bar kan aanhangen.

Bedankt voor het advies!

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

En die lunges zouden die nog na de deadlift kunnen?
 
overhead press zou dan zittend moeten, staand sla ik de gewichten door het plaffond.
pull ups en dips gaat wel lukken met een beetje creativiteit, zou idd even een plekje zoeken waar ik een pull up bar kan aanhangen.

Bedankt voor het advies!

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

En die lunches zouden die nog na de deadlift kunnen?

Ja zou wel kunnen, wordt het niet wat veel oefeningen dan? Want zou dan denk ik wel dips doen ipv barbell extension omdat je met dips meer spiergroepen pakt dus dat lijkt mij beter in een fullbody schema. Want als je isolatie gaat doen, duurt het meteen een stuk langer :p

Misschien:

Workout A:
Deadlift
Lunges
Dumbbell press
Pull ups
Dips
Barbell curl

Workout B:
Lunges
Dumbbell press
Bent over row
Overhead press
Chin ups
Side raises


Is maar een idee, heb niet echt verstand van fullbody haha
 
Back
Naar boven