XXL Nutrition

kan ik junk bulken?

Bezoekers in dit topic

B0dyguard

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2009
Berichten
182
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Ik ben 15 en heb een razendsnelle stofwisseling, ik kan als het ware een half jaar trainen op 3500kcal per dag zonder al te veel inspanning naast 45min trainen en nog niets aan te komen (sterker worden en droger + harder maar niet groter...)

dus nu is mijn vraag, kan ik gewoon zwaar gaan junk bulken? want op die manier kan ik meer en sneller kcal binnekrijge
 
Ik ben 15 en heb een razendsnelle stofwisseling, ik kan als het ware een half jaar trainen op 3500kcal per dag zonder al te veel inspanning naast 45min trainen en nog niets aan te komen (sterker worden en droger + harder maar niet groter...)
1m76 66kg 12% :roflol:
wet van energiebehoud maars goed bekijken, zelfs met super stofwisseling kan het niet waar zijn wat jij zegt
 
kan makkelijk Klaas2..
3500 is niet zoveel
 
Je kunt zeker junk gaan bulken, of je er veel beter van wordt is natuurlijk een tweede, persoonlijk denk ik van niet. 3500 kcals is natuurlijk niet erg veel, ik zou je voeding gewoon clean houden, en verhogen naar 4000 kcals. Natuurlijk is het makkelijker kcal's uit junk te halen, maar deze sport is niet makkelijk.

Tip: ga met noten aan de slag.
 
Laatst bewerkt:
Alles kan maar zou gewoon proberen zo clean mogelijk te doen, als je nu gaat junk bulken zul je misschien niet zoveel aankomen als de rest maar zij hebben al een voorsprong omdat ze gewend zijn geraakt met het eten van schoon voedsel terwijl jij dat nog moet leren als je eventueel moet gaan cutten.
 
3500 is in princiepe niet zoveel, probeer eens boven de 5000.
 
Als je puur wilt aankomen kan het wel, kan het je alleen niet aanraden vanwege gezondheids redenen.
 
Beter clean bulken.. Noten is inderdaad een aanrader.
 
pindakaas!
 
ik zou het niet aanraden omwille van je hart enzo...

good luck
 
3500 is in princiepe niet zoveel, probeer eens boven de 5000.
als ik jou was zou ik naar tboyy luisteren ik bedoel kijk naar zijn stats!


(ps. wanneer ga je nou je echte stats vertellen volgens mij ben jij zo'n vetzak die een e leven heeft)
 
Met een goed voedingsschema kan je heus wel 4000 eten, allemaal goed plannen. Zwaar junken zou ik niet doen maar je mag best junken als de basis maar gewoon goed is.
 
als ik jou was zou ik naar tboyy luisteren ik bedoel kijk naar zijn stats!


(ps. wanneer ga je nou je echte stats vertellen volgens mij ben jij zo'n vetzak die een e leven heeft)

+1

Die faker is al 3x ontmaskerd en blijft nogsteeds volhouden :roflol:
 
junk bulken.........mijn ervaring:
ik kan alleen vertellen dat ik van de 9 jaar dat ik "train" de eerste 4 jaar regelmatig macdonalds en shoarma en eigenlijk alles wat je maar kan bedenken en was op een gegeven moment 84 kilo @ hooguit 10%..wespentaille en aardige lats...goede v-shape
jij bent nu ook nog heel jong dat scheelt. als ik het nu doe (macdonalds als extra elke dag)verneuk ik mijn taille..
toen had ik het nodig leek het wel om toch nog aan te komen..moet wel zeggen dat ik toen meer /vaker/langer trainden als jaren daarna simpelweg voor het feit: thuiswonend,alleen,geen verdere verplichtingen

luister en kijk gewoon naar je lichaam dan zie je wel wat werkt voor jou
 
Eet gewoon zo clean en zo veel mogelijk en ram er dan nog een extra burger of pizza in ...
 
Back
Naar boven