XXL Nutrition

Kan ik korte esters combineren met lange esters? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Calle

Novice
Lid geworden
16 sep 2021
Berichten
11
Waardering
2
Hallo,

Momenteel ben ik bezig aan een kuur als volgend:
500 mg Test e / Week
600mg Bold / Week
Momenteel 7 weken ver en ga dit gedurende 16 weken doen, nog 9 te gaan dus.

Nu is mijn vraag; zou ik de laaste 8 weken tren of mast hieraan toevoegen lange ester of kan ik ook tren of mast korte esters toevoegen?

Hopelijk iemand hier een duidelijk antwoord op.
 
Kan ook kort toevoegen. Maar waarom geen idee aangezien bold nog wel een paar weken na je laatste inject in je bloed zit ivm halveringstijd . Dus je kan ook je bold eruit gooien over een week en dan overgaan op korte esters mast of tren
 
Ik combineer enanthaat vaak met acetaat. Ik injecteer om de dag, inclusief de langere esters.
 
Kan prima, maar wat zou dan je gehele stack worden?
Hey, bedankt voor je antwoordt.

Ik trek test en bold gewoon door maar de volgende vraag was dan, hoe werkt een korte ester, hoeveel keer moet ik dit gebruiken?
Ik zou dus graag Tren toevoegen, tren e heb ik al gedaan en deed toen 1ml de week.

Hoe zet ik dit om in korte ester?
 
Ik combineer enanthaat vaak met acetaat. Ik injecteer om de dag, inclusief de langere esters.
Hey, bedankt voor je antwoordt.

Ik trek test en bold gewoon door maar de volgende vraag was dan, hoe werkt een korte ester, hoeveel keer moet ik dit gebruiken?
Ik zou dus graag Tren toevoegen, tren e heb ik al gedaan en deed toen 1ml de week.

Hoe zet ik dit om in korte ester?
 
Met 500 test en 600 bold zit je al op 1100 mg. Zou dan niet meer heel veel erbij gaan voegen of je moet echt al een mega monster zijn.
Jij raadt aan om dit te behouden dan en niets meer toe te voegen?
 
Hey, bedankt voor je antwoordt.

Ik trek test en bold gewoon door maar de volgende vraag was dan, hoe werkt een korte ester, hoeveel keer moet ik dit gebruiken?
Ik zou dus graag Tren toevoegen, tren e heb ik al gedaan en deed toen 1ml de week.

Hoe zet ik dit om in korte ester?
De bedoeling van een korte ester is dat je vaker moet prikken. Denk aan om de dag of elke dag. Je kan ook nog wel wegkomen met maandag-woensdag-vrijdag.

Je gaat niet een korte ester maar 1 keer of 2 keer per week prikken.
 
Ik zeg alleen dat dit al een vrij flinke kuur is. Ik ken je stats verder niet maar het lijkt mij vrij onnodig om naast test en bold nog tren a en mast p toe te gaan voegen. Wat je is je doel ermee? Waarom deze middelen?
Zit momenteel op de 7e week van de 16. Eventueel gewoon tren e er aan toevoegen vanaf volgende week ook een optie? bedoeling is gewoon om nog zoveel mogelijk spiermassa bij te krijgen.
 
Zit momenteel op de 7e week van de 16. Eventueel gewoon tren e er aan toevoegen vanaf volgende week ook een optie? bedoeling is gewoon om nog zoveel mogelijk spiermassa bij te krijgen.
als je hier al niet genoeg op groeit doe je waarschijnlijk andere dingen niet goed.
want meer dan 1 gram wegzetten moet je wel massa winnen.

Kom je nog aan in gewicht per week? wordt je nog sterker?
 
als je hier al niet genoeg op groeit doe je waarschijnlijk andere dingen niet goed.
want meer dan 1 gram wegzetten moet je wel massa winnen.

Kom je nog aan in gewicht per week? wordt je nog sterker?
Ik groei zeker goed, merkwaardig te zien van week 5 naar week 7. Gewicht is vrij stabiel, massa komt er, bij vet daalt. te maken met het eetschema
 
Ik groei zeker goed, merkwaardig te zien van week 5 naar week 7. Gewicht is vrij stabiel, massa komt er, bij vet daalt. te maken met het eetschema

als je nog progressie maak, waarom zou je dan willen verhogen aan gear? zal dan eerder voeding omhoog gaan gooien ipv de gear ;)
 
Oke, bedankt voor de antwoorden, hou ik dit gewoon aan en gooi ik de voeding om, bedankt!
als je nog progressie maak, waarom zou je dan willen verhogen aan gear? zal dan eerder voeding omhoog gaan gooien ipv de gear ;)
Oke, bedankt voor de antwoorden, hou ik dit gewoon aan en gooi ik de voeding om, bedankt!
 
Wat is je lengte, gewicht en vetpercentage nu, of laatste weging ?
Wat eet je nu en wil je omhoog gooien ?
Klakkeloos Gear omhoog of KCals..?
In week 7 is´de boel' net een beetje ingekickt. als je vetp lager wordt, en je word langzaamaan zwaarder is toch prima ?
(vet,vocht heb je niets aan)
 
Back
Naar boven