MuscleMeat

Kan ik resultaat boeken?

Bezoekers in dit topic

DtotheB

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
21
Waardering
0
Hallo allemaal!
Ik heb gisteren de Mass Stack van BSN gekocht (Nitrix, Cellmass & N.O.-Explode!) en heb ook nog een pot Eiwitten. Ik weeg rond de 90kg en heb een hoge bf percentage rond de 25% en ben <17jaar . Ik wil de kuur 3 keer kopen (dus 3maanden) en dan een maandje stoppen en dan misschien nog 2 keer (tot de zomer) Zal ik met hard trainen (4á5 keer per week) een goed resultaat boeken? Zou ik met behulp van deze stack groot kunnen worden? Ik train al 2 jaartjes maar wisselvallig. Wil nu echt beginnen met Bodybuilden. Hoop dat jullie me antwoord kunnen geven en eventueel goed helpend advies! Alvast bedankt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik ben ook van plan om de Mass Stack van BSN te kopen.

laat iets weten wat het je opgebracht heeft.

alvast veel succes ermee
 
Ik heb gisteren de Mass Stack van BSN gekocht (Nitrix, Cellmass & N.O.-Explode!) en heb ook nog een pot Eiwitten.

Geen ervaring mee! Enkel met whey eiwitten.

Ik weeg rond de 90kg en heb een hoge bf percentage rond de 25% en ben <17jaar . Ik wil de kuur 3 keer kopen (dus 3maanden) en dan een maandje stoppen en dan misschien nog 2 keer (tot de zomer) Zal ik met hard trainen (4á5 keer per week) een goed resultaat boeken? Kan ik met behulp van deze stack groot kunnen worden? Ik train al 2 jaartjes maar wisselvallig. Wil nu echt beginnen met Bodybuilden. Hoop dat jullie me antwoord kunnen geven en eventueel goed helpend advies! Alvast bedankt.

Probeer eerst van dat wisselvallig trainen, continue trainen te maken en dit op veel voedsel (het bekende havermout brinta melk kwark ...)
Maar 16jaar en meteen met van die stacks beginnen, mmmm klinkt bij mij niet goed in de oren, sorry!
16jaar : groei je nog makkelijk op basis voeding als het maar genoeg is dus ik zou me daar eerst aan wagen!
 
mass stack van bsn "kuur"... het is niet dat je een wondermiddel hebt gekocht, hoor. Is bsn overigens niet ongelofelijk duur?
 
25% en dan bulken... ?
Je bent gewoon VET.. ga cutten voordat je gaat bulken !!
 
25% en dan bulken... ?
Je bent gewoon VET.. ga cutten voordat je gaat bulken !!

Ja inderdaad..volgens ken die dat beter eerst doen.. voordat die schade toe brengt:rolleyes:
 
haha , lekkere motivatie :eek:
 
Heeft niks met motivatie te maken, is gewoon reël zijn. Heeft weinig zin om bij zo`n bf% te gaan bulken. Probeer dat eerst maar naar een procent of 12/15 terug te brengen dan ben je al een heel eind.
 
zonder knap voedingsschema zijn die supp's practisch waardeloos.
 
Heb al een goed voedingsschemaopgesteld
 
ben zelf bezig met de mass stack en ga er wel goed op. iets meer kracht, meer energie en gemotiveerder. om deze stack driemaal te doen zal je diep in je portemonnee mogen tasten. ik zou zoals hierboven al gezegd is eerst je BF iets laten zakken dus eerst cutten en dan van op een goede basis te bulken met een goed voedingsschema en eventueel de mass stack ter ondersteuning
 
ben zelf bezig met de mass stack en ga er wel goed op. iets meer kracht, meer energie en gemotiveerder. om deze stack driemaal te doen zal je diep in je portemonnee mogen tasten. ik zou zoals hierboven al gezegd is eerst je BF iets laten zakken dus eerst cutten en dan van op een goede basis te bulken met een goed voedingsschema en eventueel de mass stack ter ondersteuning

hou hier anders even een logje bij
ben wel benieuwd naar de resultaten, ben al een tijdje aan't twijfelen wegens dure kostprijs
 
Ja zal ik doen , ik zal morgen mn BF meten en me wegen. Zal de maten van m'n spieren door geven en elke week een update doen!
 
als je nog maar 16 bent, zou ik toch proberen van puur natuur te trainen, gewoon goed op je voeding letten en goed trainen daar ga je al ver mee komen :evilred:
 
hahaha, ik kijk gewoon wat het met me doet. Groei ik er op dan pak ik em nog 2 maandjes. Geen goede resultaten , dan maar over op de natuur. Maar heb wel een idee dat 't gaat werken. Die N.O. Explode voelde ik goed!
 
Nou dan mag je wel heel hard gaan trainen want met jou bf ga je niet zomaar spieren zien. Ik bedoel dit positief. Ik denk dat je beter eerst daar wat aan moet doen en dan deze stack gebruiken, kijk tot wanneer hij houdbaar is, en gebruik m later
 
zal wel een hoop poen gekost hebben
 
Back
Naar boven