MuscleMeat

Kan ik resultaat boeken?

Bezoekers in dit topic

DtotheB

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
21
Waardering
0
Hallo allemaal!
Ik heb gisteren de Mass Stack van BSN gekocht (Nitrix, Cellmass & N.O.-Explode!) en heb ook nog een pot Eiwitten. Ik weeg rond de 90kg en heb een hoge bf percentage rond de 25% en ben <17jaar . Ik wil de kuur 3 keer kopen (dus 3maanden) en dan een maandje stoppen en dan misschien nog 2 keer (tot de zomer) Zal ik met hard trainen (4á5 keer per week) een goed resultaat boeken? Zou ik met behulp van deze stack groot kunnen worden? Ik train al 2 jaartjes maar wisselvallig. Wil nu echt beginnen met Bodybuilden. Hoop dat jullie me antwoord kunnen geven en eventueel goed helpend advies! Alvast bedankt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik ben ook van plan om de Mass Stack van BSN te kopen.

laat iets weten wat het je opgebracht heeft.

alvast veel succes ermee
 
Ik heb gisteren de Mass Stack van BSN gekocht (Nitrix, Cellmass & N.O.-Explode!) en heb ook nog een pot Eiwitten.

Geen ervaring mee! Enkel met whey eiwitten.

Ik weeg rond de 90kg en heb een hoge bf percentage rond de 25% en ben <17jaar . Ik wil de kuur 3 keer kopen (dus 3maanden) en dan een maandje stoppen en dan misschien nog 2 keer (tot de zomer) Zal ik met hard trainen (4á5 keer per week) een goed resultaat boeken? Kan ik met behulp van deze stack groot kunnen worden? Ik train al 2 jaartjes maar wisselvallig. Wil nu echt beginnen met Bodybuilden. Hoop dat jullie me antwoord kunnen geven en eventueel goed helpend advies! Alvast bedankt.

Probeer eerst van dat wisselvallig trainen, continue trainen te maken en dit op veel voedsel (het bekende havermout brinta melk kwark ...)
Maar 16jaar en meteen met van die stacks beginnen, mmmm klinkt bij mij niet goed in de oren, sorry!
16jaar : groei je nog makkelijk op basis voeding als het maar genoeg is dus ik zou me daar eerst aan wagen!