XXL Nutrition

Kan je door AS gewonnen massa naturel vasthouden? (1 bezoeker)

Kan je door kuren gewonnen massa op lange termijn naturel vasthouden?

  • Ja, geen probleem

    Stemmen: 6 10,0%
  • Alleen als je optimaal blijft trainen, eten, rusten, enz.

    Stemmen: 25 41,7%
  • Je gaat uiteindelijk onherroepelijk terug naar je natuurlijke plafond als je niet meer kuurt

    Stemmen: 20 33,3%
  • Je gaat uiteindelijk terug naar het niveau waar je op zat voor je kuur

    Stemmen: 9 15,0%

  • Totaal stemmers
    60

Bezoekers in dit topic

Je gaat uiteindelijk onherroepelijk terug naar je natuurlijke plafond als je niet meer kuurt , MAAR...

Je kunt je "natuurlijke" plafond ook weer verhogen met IGF natuurlijk.

Als je het met IGF verhoogt is het toch al niet meer natuurlijk? :D

Grapje ik weet waar je naartoe wil ;)
 
Is kevin levrone ermee gestop dan???
Wanneer wanneer??

Onder welke steen.............:roflol:

on topic:
Ik denk dat je tot op zeker niveau je massa, opgebouwd met roids, zeker wel vast kunt houden. Je kunt zelfs verloren massa naturel terugwinnen. Zelf ben ik bijvoorbeeld in de vakantie wat kilo's kwijtgeraakt die ik er vervolgens naturel weer aangezet heb.

Nu, toch zo'n 5 maanden na m'n laatste kuur, hoef ik zelfs geen strict voedings- en trainingsschema meer aan te houden om mijn door roids gewonnen massa vast te houden. Ik ben wel iest kwijtgeraakt, maar ik doe dan ook geen BB momenteel. Als ik weer BB zou gaan doen denk ik dat dat beetje er ook zo weer aanzit.
 
Je gaat terug naar waar je natuurlijke grens ligt..
 
Je gaat terug naar waar je natuurlijke grens ligt..

En als je die natuurlijke grens nog niet hebt gehaald, maar wel een stuk of 8 kilo winst hebt gemaakt.
Behoud je die dan ook, als je gewoon je voedingsschemagoed volgt en goed traint..

Ik weet dat jullie vinden dat je niet mag kuren, als je je natuurlijke grens nog niet hebt behaald, maar ik ken heel veel mensen die dat niet deon..:P
 
'Natuurlijke grens' is overrated. Je kunt altijd blijven gainen, het zal alleen steeds langzamer gaan op een gegeven moment.
 
Ik ben wel benieuwd wat jullie hierover denken. Kan je op lange termijn dus na laten we zeggen na een jaar en langer massa vasthouden die je door kuren hebt gewonnen? Of kan dat alleen als je nog niet aan je natuurlijke max zat? Je hoort immers vaak dat kuren alleen verstandig is als je er op natuurlijke wijze alles al hebt uitgeperst. Maar als zo'n kuur dan alleen voor tijdelijke massa zorgt ben je dus gedwongen te blijven kuren.

Als je intensief, maar wel naturel doortraint, hou je je massa dan vast?

Ik vind dit een interessante vraag omdat je vaak hoort zeggen dat je pas moet kuren als je alles wat je naturel kan bereiken hebt bereikt. Maar als je dan alleen maar tijdelijke massa kan winnen, veroordeel je jezelf dus tot nooit meer stoppen.

precies de verwoording van datgene wat ik mij dus ook altijd al afvroeg :thumb: goed dat je het ter discussie stelt
 
heb me deze vraag ook al vaak gesteld
 
Ligt er natuurlijk aan wat je stats zijn voor je kuur enzo. Maar ik denk dat als je als natural zijnde tegen je plafon aan zit en gewoon goed met je voeding, trainen en rust om gaat en dan een flinke kuur zet, dat je er veel voor zou moeten doen die massa vast te houden. Maar ik denk dat je toch wel een aantal leuke kilo's vast moet kunnen houden.
 
Back
Naar boven