MuscleMeat

Kan je doorsporten als je corona hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ELTraint

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 mei 2021
Berichten
279
Waardering
380
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Jaren lang ben je zo voorzichtig als wat. Vanaf afgelopen dinsdag voelde ik me beroerd maar trainde wel gewoon door. Woensdag werd het erger toen heb ik ook mijn benen training niet afgemaakt.
Vandaag kwam dan de genade klap in de groepsapp van mijn werk vertelde een collega (met wie ik altijd samen sta) dat hij positief getest is. Ik dacht het zal toch niet. Ik een test doen.
En ja hoor positief. Bedankt fijne collega van me! Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie aanraden kwa trainen.
Of jullie zeggen stop er nu even bij tot je weer beter bent. Of ga gewoon lichtjes door?
Ik heb het steeds vlagen van koude rillingen over mijn rug en een partij spierpijn daar zeg je u tegen.
Graag jullie serieuze mening hierover.
P.s ik heb een home gym dus ik sporten sws al thuis
 
Laatst bewerkt:
Wat je ook doet, die het i.i.g. THUIS.
Beterschap.
 
Wat je ook doet, die het i.i.g. THUIS.
Beterschap.
Sorry vergeten erbij te zetten ik hen een homegym dus ik hoefde al de deur niet uit. Nee ik houd me gewoon aan de regels ik ga de deur niet uit.
 
Wat je ook doet, die het i.i.g. THUIS.
Beterschap.
Sorry vergeten erbij te zetten ik hen een homegym dus ik hoefde al de deur niet uit. Nee ik houd me gewoon aan de regels ik ga de deur niet uit.
 
Ik zou gewoon doen wat goed voelt, niks MOET, wil je lichaam liever slapen dan slepen, heb je daar je antwoord.
 
Dus je vind het aso van je collega, maar niet als je zelf hetzelfde doet?
Sorry vergeten erbij te zetten ik hen een homegym dus ik hoefde al de deur niet uit. Nee ik houd me gewoon aan de regels ik ga de deur niet uit.
 
Jaren lang ben je zo voorzichtig als wat. Vanaf afgelopen dinsdag voelde ik me beroerd maar trainde wel gewoon door. Woensdag werd het erger toen heb ik ook mijn benen training niet afgemaakt.
Vandaag kwam dan de genade klap in de groepsapp van mijn werk vertelde een collega (met wie ik altijd samen sta) dat hij positief getest is. Ik dacht het zal toch niet. Ik een test doen.
En ja hoor positief. Bedankt fijne collega van me! Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie aanraden kwa trainen.
Of jullie zeggen stop er nu even bij tot je weer beter bent. Of ga gewoon lichtjes door?
Ik heb het steeds vlagen van koude rillingen over mijn rug en een partij spierpijn daar zeg je u tegen.
Graag jullie serieuze mening hierover.
P.s ik heb een home gym dus ik sporten sws al thuis
Je collega kan er toch niks aan doen dat die positief is?

Net als met griep,verkoudheid etc kun jij zelf wel aanvoelen of je kan trainen of niet.
 
Kzou jezelf niet teveel uitputten als je nog echt ziek moet gaan worden. Zorg iig dat je goed blijft eten en voldoende drinkt.
 
Net als met griep,verkoudheid etc kun jij zelf wel aanvoelen of je kan trainen of niet.
+1.
Kunt ook kiezen om bv wat gas terug te nemen, zo kan je toch iets doen in plaats van of trainen tot de tong op de grond ligt of totale rust. Succes.
 
Voor sommige mensen is het een zware belasting op het lichaam, beter even rustig aan doen zodat je lichaam het virus goed kan bestrijden.
 
Volgens mij kan het wel stress op je hart veroorzaken, zou er wel mee oppassen. Snap ook niet hoezo je niet gewoon rust neemt, ben je er ook meteen sneller vanaf dan als je doortraint
 
Volgens mij kan het wel stress op je hart veroorzaken, zou er wel mee oppassen. Snap ook niet hoezo je niet gewoon rust neemt, ben je er ook meteen sneller vanaf dan als je doortraint
Sport an sich is stress op je hart? Dat maakt het nog niet gelijk slecht, iets met balans?
 
Volgens mij kan het wel stress op je hart veroorzaken, zou er wel mee oppassen. Snap ook niet hoezo je niet gewoon rust neemt, ben je er ook meteen sneller vanaf dan als je doortraint
Tot nu toe ik geen ene reet a sport.
 
Niet doen alsof je nu dood gaat. Een paar dagen rustig aan doen en lekker op de bank liggen en je bent zo weer de oude.
Top daar dacht ik ook aan
 
Je collega kan er toch niks aan doen dat die positief is?

Net als met griep,verkoudheid etc kun jij zelf wel aanvoelen of je kan trainen of niet.
Behalve als mijn collega al de laatste dagen loopt te hoesten en te niezen en totaal geen afstand houd :mad:
 
Ik heb wel doorgesport maar wist niet dat ik het killervirus had.
 
Ik heb wel doorgesport maar wist niet dat ik het killervirus had.
Dan je 1 van de weinige die dan een soort van geluk heeft gehad. Ik loop te hoesten als een zeehond. Rillingen over mijn rug. Spierpijn in mijn lichaam alsof ik een paar rondes met superman in de ring heb gestaan.
Of was de sport dammen? (geintje natuurlijk)
 
Dan je 1 van de weinige die dan een soort van geluk heeft gehad. Ik loop te hoesten als een zeehond. Rillingen over mijn rug. Spierpijn in mijn lichaam alsof ik een paar rondes met superman in de ring heb gestaan.
Of was de sport dammen? (geintje natuurlijk)
Je hoort het natuurlijk beide, mensen die nauwelijks of geen sympthomen hebben en aan de andere kant mensen die in het ziekenhuis belanden. Voor de context: Ik heb een uitgebreide kennissenkring en het heeft anderhalf jaar geduurt voordat ik iemand die ik kende in het ziekenhuis zag belanden.
Het kan een naar virus zijn maar geen Ebola zoals sommigen het doen voorkomen.
 
Back
Naar boven