Fitness Seller

Kan je impotent worden door Eiwittenshakes?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steefmen

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
15
Waardering
0
Een kennis van me ouders is sportmasseur. Toevallig kwam te sprake dat ik veel met voeding en eten bezig was en ook me eiwittenshakes kwamen aanbod. Deze goede oude man beweerd aan de hand van documentatie dat je impotent kan worden van deze shakes door de hoeveelheden eiwitten. Lult deze goede oude man of klopt dit??

greetz steef
 
ehm nee...... eiwitten haal je ok uit voeding... dus word je impotent van voeding???
 
Laatst bewerkt:
Zeg maar tegen die oude man dat het gewoon aan zijn leeftijd ligt.
 
deze persoon heeft het dus echt tijdens zijn opleiding/cursus behandeld. Dat een te grote hoeveelheid impotentie kan veroorzaken. Maar heeft iemand daar nog meer van gehoord?
 
Eigenlijk merken we het bijna allemaal wel, maar ja zoiets vertel je liever niet he. :D :D :D :D

Nee geintje, ik heb er nog nooit iets over gehoord, en daarbij horen eiwitten als bouwstoffen om spieren aan te kunnen maken, maar of het impotentie veroorzaakt lijkt me niet. Iemand die met gewichtjes speelt heeft toch bouwstoffen nodig om de spieren te laten overcompenseren dus je gebruikt meer eiwitten als iemand die niet in de groei is.

Maar misschien kan die persoon er meer over vertellen zodat we het in ieder geval van zijn standpunt kunnen bekijken. Maar het lijkt me niet het geval dat het zo is.
 
Een te hoge inname van eiwit (en er is nog niemand geweest die me heeft kunnen vertellen wat te hoog is voor en krachtatleet!!! ) kunnen er problemen met de nieren onstaan, wat erectiestoornissen of impotentie tot gevolg kan hebben.
 
dus toch hmmmmmm nu is alleen de vraag hoeveel is te veel????
minderzzzzzz
 
Pcies, die vraag stel ik al jaren, zonder dat ik ooit een zinnig antwoord gekregen heb.
 
we posten gewoon een nieuw topic,want dat wat jij zei had ik net ook gevonden is echt officieel onderzoek na gedaan en zo.
Misschien dat iemand het weet
 
Originally posted by 3XL
Een te hoge inname van eiwit (en er is nog niemand geweest die me heeft kunnen vertellen wat te hoog is voor en krachtatleet!!! ) kunnen er problemen met de nieren onstaan, wat erectiestoornissen of impotentie tot gevolg kan hebben.

ja mischien ruim 1000gr eiwit per dag
 
Zelf hier stel je al

"mischien"

:D
 
Back
Naar boven