AndroidHealthClinic

kan je je borsten..kleiner ..trainen

Bezoekers in dit topic

jinxy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2006
Berichten
28
Waardering
0
hallo
ik hoop dat jullie dit geen domme vraag vinden maar ik ben gezegend met cup dd en verder ben ik erg slank maatje 36
zie mijn post hieronder ...mijn benen blijven achter..
nu is mijn vraag ik wil dus absoluut niet dat mijn borsten nog groter worden door fitness
zou je ze ook ja kleiner kunnen trainen
ik vind het persoonlijk mooier als mijn lichaaam meer in proportie is dus wat meer bil kont [zijn nu dus nog slanker geworden grrr]
 
Borsten bestaan voor een groot deel uit klier- en vetweefsel. Het laatste verdwijnt als je overall vet verliest. Zo te lezen is dat niet je doel. Blijft alleen een borstverkleining over denk ik.

Borsten vergroten door training is btw niet mogelijk. Door je borstspier te trainen worden ze hooguit wat meer naar voor geduwd maar dat is te verwaarlozen.
 
Precier door vet te verbranden kunnen je borsten kleiner worden, maar dan verlies je over al vet. Een meisje bij me in de klas vroeger is 3 cupmaten kleiner gekregen door te lijnen. Maar goed lijnen is niet je doel.
Mocht je verkleining overwegen dan veel succes. Ze kunnen hele mooie dingen doen.
 
Wat is er mis met cup dd?? :D

Nee, sorry, het zal vaak behoorlijk lastig zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat een borstverkleining de enige oplossing is.

Maar als je er geen last van hebt, zou ik er zeker niks aan doen, want 99% van de mannen heeft er geen enkel probleem mee.. :)
 
Veel zware leg presses en dergelijke doen.Zul je zien dat je booty zal gaan groeien.En ik zou inderdaad zeker geen borstverkleining doen maar gewoon geduld hebben en hard trainen,eetschematje aanschaffen en dan komt het vanzelf goed :P
 
als je nu goed je benen en billen aanpakt met sqauts en dergelijke zullen ze groeien. Dan is je lichaam beter in verhouding. Grote cup met stevige billen daar is niks mis mee :thumbs:
 
Als ik de dames op het podium zie valt me vaak een ding op ( als ze niet van de allerhoogste topklasse zijn althans): een gortdroge rug, nauwelijks borsten, maar vaak toch nog vrij volle billen/bovenbenen.


Kortom: als jij vreselijk gaat afvallen zullen je borsten waarschijnlijk eerder slinken dan je billen en bovenbenen. Ik denk dat als je rond de 15% bodyfat komt dat je heel tevreden zult zijn.
 
DutchVince zei:
Als ik de dames op het podium zie valt me vaak een ding op ( als ze niet van de allerhoogste topklasse zijn althans): een gortdroge rug, nauwelijks borsten, maar vaak toch nog vrij volle billen/bovenbenen.


Kortom: als jij vreselijk gaat afvallen zullen je borsten waarschijnlijk eerder slinken dan je billen en bovenbenen. Ik denk dat als je rond de 15% bodyfat komt dat je heel tevreden zult zijn.
Dat valt idd op ja.
Ik denk dat het komt doordat je enerzijds massa kweekt en anderzijds vet verliest. Voor billen en bovenbenen geldt dan dat volume behouden blijft. Bij de borsten is de verhouding anders waardoor deze in volume afnemen wanneer spiermassa aangezet en vet verbrand wordt.
 
DutchVince zei:
Als ik de dames op het podium zie valt me vaak een ding op ( als ze niet van de allerhoogste topklasse zijn althans): een gortdroge rug, nauwelijks borsten, maar vaak toch nog vrij volle billen/bovenbenen.


Kortom: als jij vreselijk gaat afvallen zullen je borsten waarschijnlijk eerder slinken dan je billen en bovenbenen. Ik denk dat als je rond de 15% bodyfat komt dat je heel tevreden zult zijn.


Vergeet niet dat de dames op het podium vaak ondersteunende middelen (lees mannelijke hormonen) gebruiken, waardoor zowiezo hun klierweefsel in hun borsten afneemt..
 
RubenSossa zei:
Vergeet niet dat de dames op het podium vaak ondersteunende middelen (lees mannelijke hormonen) gebruiken, waardoor zowiezo hun klierweefsel in hun borsten afneemt..


psst niet teveel tips geven he !straks gaan alle vrouwen die kleinere borsten willen aan de mannelijke hormonen .
:D
groetjes wolfy
 
Back
Naar boven