XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat is nu weer een DILF??

MILF ken ik wel natuurlijk (dat is mijn eigen vrouw :) )

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 22:34 ----------



Jij mag er ook zijn (maar dat wist ik al hoor)

daddy id like to ****

lawl
 
droog worden kan je zeker zodat je groter gaat lijken.
Maar spiermassa bouwen met je testwaarde lijkt me nihil.

Zou lekker gaan droog trainen als ik jou was en proberen dat beetje spiermassa dat je nog hebt goed vast te houden.
 
Oooo tja als het een vrouw is die dit roept dan heb ik niet zo'n bezwaar
Van mannen vind ik het ook een compliment als ze dat denken maar mijn poepert houd er niet zo van :)
 
Oooo tja als het een vrouw is die dit roept dan heb ik niet zo'n bezwaar
Van mannen vind ik het ook een compliment als ze dat denken maar mijn poepert houd er niet zo van :)

Muscleworship = free sport massage.
Zolang ze het bij masseren houden :p
 
droog worden kan je zeker zodat je groter gaat lijken.
Maar spiermassa bouwen met je testwaarde lijkt me nihil.

Zou lekker gaan droog trainen als ik jou was en proberen dat beetje spiermassa dat je nog hebt goed vast te houden.

Dat is ook zo'n beetje mijn plan.
Iets drogertrainen en misschien toch ook ietsje spiermassa pakken
Mijn testlevel is idd niet goed genoeg om nog veel op te bouwen, maar ze zeggen dat je met BB je test toch nog hoog kan houden
Heb begin dit jaar getracht te bulken maar werd alleen maar vetter.
Ben nu de laatste maanden al weer 3 kg kwijt en ziet er al weer iets droger uit.
Krijg alleen last van zwakkere buikspieren waardoor mijn buik naar buiten steekt.
Zodra ik hem aanspan dan ziet het er gelijk best uit....... maar de hele dag aanspannen dat red ik niet :)
 
Laatst bewerkt:
Ook zonder anabolen lukt dat wel iets. :)
je lichaam maakt ook als je oud bent test aan als je maar blijft trainen
Daarom kan je het verouderingsprocess afremmen met bodybuilding



Mannen en testosteron

Fitheid van mannen is voor een belangrijk deel afhankelijk van hun testosteronspiegel. Mannen met een verlaagd testosteron hebben dertig procent meer kans te overlijden dan mannen met een goede testosteronspiegel, zo blijkt uit onderzoek.

Hoe houdt een man zijn testosteronspiegel op peil als hij ouder wordt?
Met het ouder worden daalt bij mannen de testosteronspiegel. Daarmee daalt zijn vitaliteit... Hoe houdt je testosteron op peil als je ouder wordt?
Uit onderzoek blijkt het volgende.

■Mannen die blijven werken als ze ouder worden hebben een hogere testosteronspiegel dan mannen die gaan luieren. Mannen moeten actief blijven en moeten zich waarschijnlijk nuttig voelen.
■Overgewicht, wat vaak samengaat met veroudering, is ook slecht voor de testosteronspiegel. Naarmate mannen meer vetweefsel hebben, maken ze minder testosteron aan. Omdat veel mannen dikker worden als ze ouder worden, versnelt dit de afname van hun testosteronspiegel. Daarmee vermindert de spieropbouw en vermindert de spiermassa.
■Het testosteron in het bloed van oudere mannen is hoger naarmate ze langer slapen.
■Vooral krachttraining verhoogt testosteron, extreme duurtraining verlaagt het testosteron

Het Advies
Mannen, met andere woorden, het advies is:
blijf altijd werken of anders actief, zorg voor een goed gewicht, slaap voldoende, en doe krachttraining. Vermijd extreme duurtrainingen. Marathon lopen is waarschijnlijk helemaal niet gezond. Ga liever een deel van de duurtraining vervangen door krachttraining
.

bron [Link niet meer beschikbaar]
 
Vanochtend opgestaan met lekkere spierpijn in de kont van het trainen van gisteren
Gelukkig heb ik geen squats gedaan (ja die zijn het beste) want anders had ik waarschijnlijk niet meer kunnen lopen :)
Mijn reactie op squaten is altijd erg heftig (waarschijnlijk door mijn stijve hamstrings) ik merk wel dat ik na een tijd iets minder heftige reacties hebt. Nou ja ik ga het weer rustig opbouwen. Verwacht vanmiddag en morgen nog wel meer last.
Afwachten maar :)
 
Wat is nu weer een DILF??

MILF ken ik wel natuurlijk (dat is mijn eigen vrouw :) )

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 22:34 ----------



Jij mag er ook zijn (maar dat wist ik al hoor)


Ow en ikke dan :)
maar je fysiek ziet er heel goed uit, vooral benen, menigeen die van die luciferhoutjes hebben, zoals veel jongeren die ik zie op de sportschool..gruwelijk, verder ligt veel aan de voeding om droog te worden en abs te tonen, zoals je weet :rolleyes:
 
Volgende week vanaf morgen dus) wil ik de normale training weer gaan oppakken.
Ik vrees dat ik nog niet geheel gewend ben dus het herstel zal zwaar zijn.

Wil op Maandag Rug Triceps en Buik trainen
Ik heb geen vast schema maar wil een paar vaste oefeningen er in houden
het aantal reps wil ik tussen de 8 en 12 houden (combi kracht en extra verbranding)

Chinnen of Latpully
BOR - Bent over row
Deadlift (maar niet te zwaar want onderrug houd daar niet van :) )
en de normale dumbbellrows

Ik twijfel daarna altijd aan de training van biceps of triceps
Ben van mening dat de biceps al met de rugoefeningen aangepakt wordt dus daarom neem ik de Triceps onder handen.
Op deze manier pak ik gelijk 2x per week mijn hele bovenarm mee. (bij borst training doe ik het namelijk andersom)
Als Tricepsoefening vind ik dippen tussen bankjes het beste (eventueel met extra gewicht op de schoot) en meestal maak ik het dan af met Lying Dumbbell Extensions en/of kick backs.

Voor buik pak ik meestal een bal om op te liggen en doe dan cruches met een extra gewicht in mijn nek. Enig probleem zijn dan mijn schuine buikspieren die ik moeilijk kan isoleren. Daar zoek ik nog een lekker oefening voor (houthakken met de cablerow machine werkt bijvoorbeeld wel maar is niet optimaal)

Tja zoals eerder gemeld hou ik niet echt een vast schema aan, ik bekijk het per training en pak de machines of plaatsen waar plek is.
Morgen zullen we dus wel zien
 
Ow en ikke dan :)
maar je fysiek ziet er heel goed uit, vooral benen, menigeen die van die luciferhoutjes hebben, zoals veel jongeren die ik zie op de sportschool..gruwelijk, verder ligt veel aan de voeding om droog te worden en abs te tonen, zoals je weet :rolleyes:

Haha jij weet toch dat je mijn favoriete dame hier bent dat kan iedereen zien op jouw topic ;)

Mijn benen zijn nou net niet mijn sterkste punt
Gek genoeg doe ik ook niet zo veel aan mijn benen omdat ik daar vaak ontzettend veel pijn in krijg na een training
Ja vroeger wel veel aan voetbal gedaan maar 16 jaar geleden zijn mijn kruisbanden afgescheurd.
Tja Mijn voeding hou ik al een tijd in de gaten en ik ben ieder geval niet meer in de bulk. Probeer over een tijdje wel weer een foto te plaatsen.
Wil in ieder geval mijn buik minder slap hebben dus vanavond mijn abs beter getraind als anders.
 
in de vorige Flex heeft hierover een artikel ,tesamen met een onderzoek , gestaan . Ik zal het morgen eens overschrijven .
 
Training van vanavond
Lattpull (stang op borst) 12x50 / 12x60 / 10x70 / 10x70
BOR 12x40kg / 12x45kg / 10x50 / 10x50
staande cable row (1 hand) 4x12 - 15kg (om en om per kant dus)
hyperextentions voor de onderrug (had nog last van de SL Deadlift)

Triceps
Cable push down 12x20 / 10x25 / 10x25 / 10x25
dubbelhandige Triceps extentions 4x 12 - 16kg
Lying Dumbbell Extensions 4x12 - 10 kg

Buik
4x20 crunches
2x 4x20 cruches op per zij

daarna nog 4x20 reps op de abs machne - 40kg

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 23:02 ----------

in de vorige Flex heeft hierover een artikel ,tesamen met een onderzoek , gestaan . Ik zal het morgen eens overschrijven .

Oke mooi ik ben nieuwsgierig
Heb de laatste tijd geen bladen gekocht dus alle info is mooi mee genomen
 

Ok dat is Interessant en dat geeft goede hoop voor meer spiermassa:)

Wat ik alleen mis is de hersteltijd van de spieren
Die is van een jongere toch veel sneller als voor een oudere 40+
Ik klaag niet over mijn trainingen of kracht (wat ik mnder belangrijk vind) maar ik merk wel dat ik langzamer herstel en daardoor misschien al spiergroepen train die nog niet geheel herstelt zijn.
Hierdoor krijg ik eerder overbelasting of blesures (denk ik) vooral in mijn traps krijg ik last (misschien ook door mijn werk achter de computer)
Moet zeggen dat ik hier 10 jaar geleden ook minder last van had
 
nee, helaas.... met 50 jaar heb je alleen verlepte spieren, ben je kalend, heb je rimpels en kan je alleen nog vriendinnen krijgen met hangtietten..
ben bang dat je leven over is....:(

:hahaha:

ot: ziet er zeker niet slecht uit voor een 50 jarige, is niks mis mee.
nog wat trainen en nadien een beetje cardio en da komt allemaal dik in orde!
 
Behoorlijke spierpijn in de triceps van training van gisteren
Onder mijn rechter schouderblad zit een knoopje of zo/
Als ik mij hoofd naar rechts draai dan voel ik hem zitten
Vast van de rugtraining of zo....

Vandaag geen krachttraining maar een korte cardio
Net even hard gelopen, 20 minuten maar, meer had ik ff geen zin in
Mou ja beter iets dan ..... juist niets

Morgen herstellen (ik verwacht meer rugpijn en last van de abbs) en Donderdag weer trainen Borst en Biceps
 
vandaag is mijn rustdag maa omdat de zon lekker scheen toen ik van mijn werk kwam ben ik na het eten nog even 2 uur gaan wandelen om naar een mooie zonsondergang te kijken op het strand.
Toch weer wat cal verbrand :)
Spierpijn van Maandag valt mee (alleen mijn triceps voel ik nog goed)
Morgen borsttraining zal wel tegenvallen met nog niet herstelde triceps.
Misschien moet ik toch maar even na denken om het schema volgende week om te gooien naar Rug/Biceps en later Borst/Triceps.
 
Gisterenavond Borst/Biceps/Buik gedaan
Merkte dat ik problemen had met mijn triceps die nog steeds niet hersteld waren van de maandagtraining. Mijn herstel is nog niet optimaal - 3 dagen spierpijn is best lang.
Dat zal ik dan nu toch moeten omgooien want dit remt de training af
Maandag ga ik Rug/Biceps doen / en Donderdags Borst/Triceps

Goed.. gisteren dus borst gedaan
Dumbbellpress (benchpress was bezet) 12x18 / 12x20 /10x22 / 8x24kg (pff zoals ik al zei dit viel tegen door al pijnlijke triceps)
Daarna Schuin benchpress 12x40/12x50/10x55/8x60kg
Peck deck 4x 12 reps 40kg
Cable crossover 12x25 / 12x30 / 10x35 /10x35

Biceps
Barbell curl 12x22.5 kg / 3x 10x30kg
Dumbbell curl - 4x 12x 12kg

Buik
Abdominal crunch op swiss ball met schijf 10kg in de nek
4x 20 reps
side crunch op de vloer
4x20 reps per kant
daarna op een bankje de benen recht omhoog richting plafond en dan je kont van het bankje heffen 4x20 reps (shit hoe heet dit) - goed voor de onderste abs

dat was het weer
)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven