Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sorry training 3 gaat vandaag niet door (pvd had er eigenlijk wel zin in)
Ben een beetje ziekjes :( en ik wil nu ff rustig doen anders lig ik in het weekend plat
Maar Zaterdag kan ik vast weer knallen.

Ondanks de behoorlijke trainingen van Maandag en Dinsdag valt de spierpijn reuze mee.
Zou dit schema echt werken voor mij? Hoop het wel
 
Vanochtend even getwijffeld of ik wel zou gaan trainen
Voelde me nog niet helemaal top
Benen voelen nog zwaar en keel voelt rauw
Ibuprofen 400 er in en toch maar gegaan omdat er vandaag geen beentraining op het schema staat

TRAINING 3
Borst -
schuin bankdrukken 12x40 opwarmen 10x50 8x60 6x70 6x70 (nou daar ben ik tevreden mee)
dumbbell flyes 12x14 8x16 8x18 6x20 p/hand - 2kg zwaarder als de eerste keer
Triceps -
Dippen 4x8 eigen gewicht (die blijft zwaar - ook in mijn borst)
pressdown kabel 12x21kg 10x28 8x35 8x35kg (veel zwaarder als de 1e x hmmm niet slecht)
Rug
Optrekken brede grip 1x12 reps + 3x8 reps eigen gewicht (78kg)
shrug - traps
3x8 reps
2 dumbbells 35kg p/hand

Nou ik ben erg tevreden met deze training (ik lijk weer sterker te worden - zit weer op oude niveau) en dat terwijl ik me eerst niet lekker voelde. Misschien dat het ibuprofen hielp :)



euh geen reacties sinds Dinsdag
zijn er nog wel mensen die dit lezen buiten mijzelf dan?
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend een lichte irritatie bij mijn rechter schouder
Toch van die 70 kg schuin banken denk ik.
 
Voel me nog steeds niet 100% lekker.
Vandaag de hele dag met een das om gelopen omdat ik lichte keelpijn en een kriebelhoesje had.
Pijn in de schouder was ook niet lekker en af en toe knakt het.... niet erg maar ik wil ook niet dat het erger gaat worden)
Toch ga ik weer proberen om iets zwaarder te gaan of in ieder geval gelijk gewicht te nemen

TRAINING 4
Schouders - ik had last van de rechter voorkant dus vooraf een ibuprofen 400 genomen - doping :)
zittend Barbell drukken 12x20kg ff opwarmen / 12x30 / 8x40 kg / 8x44 (4kg zwaarder als laatst)
voorover gebogen dumbbell heffen 4x 10x10kg
Biceps -
zittende Barbell curl 12x20kg 10x20 6x30 6x30kg (gelijk gewicht maar zittend is toch zwaarder als staand)
staand Dumbbell curl 4x 10x10kg (armen zaten vol en ik kon echt niet zwaarder)
Benen -
Squatmachine 2x 10x75kg + 2x10x85 kg (10kg zwaarder maar het gaat nog steeds niet makkelijk)
Legg press 12x100 / 10x115 / 8x125 / 8x125 (moest eigenlijk lunges doen maar heb geen zin)
Liggende leg curl was lang bezet en ik had verder ook geen zin om te wachten ja zwak ik weet het
Dan maar even buik
5x20 crunch 4x20 crunch met benen in de lucht
4x16 reps per zijkant

en naar huis (tjonge het is warm buiten :0
 
Laatst bewerkt:
loopt weer lekker storm hier met reacties
 
Dat mensen niet reageren wil niet zeggen dat ze het niet lezen. :rolleyes: Soms valt er nou eenmaal niet zoveel te zeggen.
 
TRAINING 1
Hey het is lekker rustig bij de bankdrukbankjes, eindelijk eens een training afdraaien zoals het hoort
Borst -
Bankdrukken 12x50kg / 12x60 /8x70 /8x70 / 4x80 kg (niet slecht)
Schuin bankdrukken 12x50 / 10x60 / 8x70 / 8x70 (nou ging ook wel)
Schouders - zittend neckpressl 12x30 10x40 8x40 7x40
zijwaarts staand dumbbell heffen 4x 8x10kg
Triceps - schedel crusher dumbbells 4x 8x12kg p/hand
kickback - 4x8 x12kgmet dumbbells
Biceps - Barbell curl 3x12 30kg 1x10x30kg
staand hammercurl 4x8x 10kg
15 minuten fietsen

beetje stijf gevoel in de nek maar dat zakt wel weer
Ik ga ook weer minder eten, ben die buik zat
Zoek nog een goed excelschema waar ik mijn onderhoud kan uitrekenen en een eetschema kan maken. Heb ik ooit gehad maar ben het kwijt :(
 
deze schema bedoel je ?
 

Bijlagen

  • Leeg.1.xls
    231 KB · Weergaven: 114
Fantastisch, ik was net overal aan het zoeken maar dit bedoel ik
Ik ga gelijk een kijken hoever ik kom
echt heel erg bedankt karma komt er aan
 
Oke ik heb wat in elkaar geknutselt (heb alleen mijn vet% gegokt maar ik denk dat ik redelijk goed zit)
Denk dat ik dit ga proberen
Wat vinden jullie er van?
 

Bijlagen

  • grosjes eetschema.xls
    231,5 KB · Weergaven: 184
Bekijk bijlage 26294

Oke ik heb wat in elkaar geknutselt (heb alleen mijn vet% gegokt maar ik denk dat ik redelijk goed zit)
Denk dat ik dit ga proberen
Wat vinden jullie er van?

Is dit om je vet % te verlagen?
Ik zou geen schnitzel met paneermeel eten, en eens wat vaker rauwkost tussen de middag naast je brood evt, drink eens op nuchtere maag dagelijks of om de dag lauw water met vers citroensap voor een week.
soya drink is ook beter dan melk, en anders magere melk.

Zomaar wat tips;)
 
Dr Dre is 47
Buff ass ****
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dr-dre-bw.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is dit om je vet % te verlagen?
Ik zou geen schnitzel met paneermeel eten, en eens wat vaker rauwkost tussen de middag naast je brood evt, drink eens op nuchtere maag dagelijks of om de dag lauw water met vers citroensap voor een week.
soya drink is ook beter dan melk, en anders magere melk.

Zomaar wat tips;)

Nou daar ga ik maar eens over nadenken :)
Ik zit met gewoon eten in de avond en overdag wat minder exact goed met de calorien. Ik heb dus expres die normale maaltijd gekozen - te laag in calorien verbrand alleen maar spier dus ik wil niet te laag in cal

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 20:50 ----------

Dr Dre is 47
Buff ass ****
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dr-dre-bw.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dr dre ziet er goed uit maar die heeft ook de afgelopen tijd een Personal Trainer gehad en geld genoeg om AAS te kopen (ik doe het alleen en ben naturel) Maar eerlijk is eerlijk hij ziet er buff uit ;)
Maar ik zie er ook buffer uit in een shirt



316064_118786744894434_100002893283123_86615_167767083_n[1].jpg


ed1962.jpg


ed1963.jpg
 
TRAINING 2
Rug -
Pulldown tot borst 12x60kg / 2x 8x70kg / 8x80kg
zittend kabelroeien 12x50kg 10x60kg 8x70kg 8x70kg
Benen/kuiten-
Legg extention 10x61kg/8x68kg / 8x75kg/8x75kg
Squat 8x65 8x75 en toen last vast hyperventilatie en moest ik stoppen :( (ben nog steeds verkouden)
Liggende legcurl 12x35 10x40 10x40 8x40
staande kuit 10x70kg 8x75kg 8x80kg 6x85kg
15 minuten fietsen

Mijn zoon van 14 was vandaag ook mee en heeft het zelfde gedaan als ik met lichte gewichten. Leuk .. hij is al langer als ik maar dun.. wel een stoer mannetje :) Maandag gaat hij misschien weer mee maar ik zal hem niet pushen. Als hij het leuk vind Oke... niet dan ook Oke
Tips kan ik zat geven maar motivatie en inzet moet je zelf hebben
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat hij meegaat. :)
 
Tja het is nog maar een jochie hoor, ribben kan je bij hem tellen
Zit wel 1x in de week op jujutsu maar is nog niet sterk genoeg om mij te verslaan met stoeien maar over een paar jaar laat hij zijn pa alle hoeken van de kamer zien :)
Ook maar eens kijken of hij het blijft doen (voorlopig 2x p/week) Maandag en Zaterdag en Vrijdag heeft hij Jujutsu.
Niet ideaal qua trainingsdagen en rust maar het is niet anders.
Eerst maar wennen aan gewichten en de spierpijn die hij gaat krijgen :)
 
Laatst bewerkt:
TRAINING 3
Borst -
schuin dumbbell drukken 12x16 10x18 10x24 8x30 p/hand
dumbbell flyes 12x14 8x16 8x18 6x20 p/hand
Triceps -
Dippen 4x10 eigen gewicht
pressdown kabel (bezet) dus 2 handige triceps extention gedaan met 20kg 4x12reps (volgende keer iets zwaarder)
Rug
Optrekken (bezet) dus toen maar latpull 12x60 10x70 8x70 /6x80
15 minuten fietsen
Ik lijk toch meer gewicht aan te kunnen (die 30kg bij het dumbeldrukken kreeg ik 2 weken geleden niet omhoog) Deze manier van training werkt dus wel voor mij

mijn zoon was weer mee dus het was even aanpassen
80 euro betaalt voor een 10 ritten kaart (pvd wat duur) bij 2x p/week is dat iets meer als een maand. :(
 
Laatst bewerkt:
TRAINING 4
Schouders - zittend Barbell drukken 12x20kg ff opwarmen / 12x30 / 8x40 kg / 8x44 (zelfde gewichten als laatst / ik krijg zelf de barbell niet van de startpositie af en boven mijn schouders - zit te ver achter mij)
voorover gebogen dumbbell heffen 2x 10x10 / 2x8x12kg
Biceps -
Zittende Dumbbell curl 4x 10x10kg (zittend is toch zwaarder als staand)
staand Barbell curl 12x30kg / 3x 8x30
Benen -
Echte Squat 12x40 / 12x60 / 8x70 / 6x80
Lunges met barbell (p/been) 12x20 even evenwicht vinden 3x12x40
Liggende leg curl 12x35 10x45 8x55 6x55 of zo iets (ben ff de gewichten kwijt )
Lekker getraind en kon ook overal bij ;)

15 minuten fietsen 200 cal verbrand
en weer op de fiets naar huis (nog een kwartier met tegenwind) dat is nog eens 200 cal

Vind zelf toch dat ik iets aan het veranderen ben, ik lijk meer massa op mijn rug en armen te hebben en mijn spijkerbroeken en Tshirts zitten toch echt strakker rond de benen en armen
dat lijkt toch op groei (al zie je dat zelf niet zo makkelijk)
Heb wel het idee dat ik met dit trainingsschema mijn hele lichaam completer aanpak en ook zwaar genoeg maar toch met minder spierpijn
Kortom het werkt

Ga vanaf vandaag stoppen met TMS (het is op) en heb daarvoor in de plaats gekocht creapure en vitaminen D - whey mag natuurlijk niet ontbreken.
ben ook vanaf afgelopen week begonnen met iets minder eten want ik wil die buik weer een beetje weg
Zal over een paar weken ook weer meer reps 15/20 gaan maken en de cardio opschroeven
 
Laatst bewerkt:
Vandaag geen training - Rust en dus op de bank chillen :)
Voel mijn benen iets van de training van gisteren, merkte ook dat mijn knie (ooit kruisband operatie gehad) iets gevoelig was. Waarschijnlijk met de Lunges met barbell mijn knie te zwaar belast of door het zoeken naar evenwicht extra belast . Verder geen probleem hoor :)

Vind zelf toch dat ik iets aan het veranderen ben, ik lijk meer massa op mijn rug en armen te hebben en mijn spijkerbroeken en Tshirts zitten toch echt strakker rond de benen en armen, dat lijkt toch een indicatie van groei (ik zie dat zelf niet zo makkelijk in de spiegel)
Heb wel het idee dat ik met dit trainingsschema mijn hele lichaam completer aanpak en ook zwaar genoeg maar toch met minder spierpijn
Kortom het werkt

Morgen weer Training 1
tot dan
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven