Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gisteren niet getraind
Ben met vrouw en dochter in de stad geweest - winkelen voor bikini's - niet voor mij zelf maar ook wel leuk tussen al die vrouwen die nu al de vakantiestress hebben want ze moeten halfnaakt op het strand :)
Wat een verschil heb je toch in vrouwen - de een staat zo wat open en bloot alles te showen (was een Poolse griet die BH paste en elke keer gewoon het gordijn open gooide om het aan haar vriend te showen (en de rest van de mannen) en de andere is weer bang dat je maar iets van ze ziet.
Nou ja mijn vrouw en dochter zijn in ieder geval geslaagd en ik gebruik mijn zwembroek van vorig jaar nog wel een keertje :)

Had trouwens gisteren ook nog last van mijn borstspieren
Maandagavond getraind en Donderdagavnond nog spierpijn
Lijkt wel of ik de spierpijn elke keer langer blijft voelen (3 dagen nu)
Vanochtend was het pas weg....

Ga daarom waarschijnlijk toch weer terug naar de training waarbij de spiergroepen over 2 dagen verdeeld wordt. Ik merkte toen dat het beter voor mijn herstel was en de gewichten die ik toen pakte werden ook steeds hoger (ik zak nu in kracht terug)
Moet alleen nog even uitkijken met de traps (daar zit nog steeds een verdikking/knoopje) dus echt max trainen voor schouders en rug dat zit er nog niet in - te gevaarlijk.
Kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik iets minder eet dat ik kracht verlies en ik gebruikte toen ook TMS (nu Nr1 maar daar merk ik weinig van)
Vind ze trouwens beide te duur want 1 pot daar doe je een maand mee en elke maand 40 a 50 euro naast mijn abo voor het training vind ik best veel.

Morgenochtend is de volgende training - kan ik nog ff nadenken wat ik ga doen
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Nr1 ook minder dan TMS.
 
Tja heb genoeg supps gebruikt tot nu toe maar ik kan nu niet zeggen dat er 1 zo goed was dat ik echt heeeel veeeel verschil merkte.
Allemaal mooie verkooppraatjes dus maar of het echt werkt ??
Denk dat 1 goede creatine en een bak whey het beste is

PVD :( begin weer last te krijgen van mijn traps
Toch een reactie op de schouderoefeningen van Dinsdagavond
Opgezocht en met schoulderpress pak je dus ook de bovenkant traps mee - nooit zo beseft want normaal voel ik er geen ruk van.
Nou hopen dat het net als spierpijn morgen weer weg is.
 
Laatst bewerkt:
Grosjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
Vanochtend gekozen om weer te beginnen met de verdeelde trainingen waarbij de spiergroep gesplist is in 2 trainingsdagen (voor een beter herstel)
Je doet dus maar 2 oefeningen borst en bij de 3e trainingsdag doe je er weer 2 voor je borst en zo voor al je spiergroepen
Ik merkte dat ik daarmee zwaarder kon trainen en zonder al te veel spierproblemen. Helaas moest ik door de blesure ophouden met deze trainingswijze. Ik voel me gelukkig weer redelijk goed (80%) dus ik ga er weer voor nu de laatste 6 weken voor de vakantie.
Buik is nog steeds blubber en ik vrees dat ik die niet meer goed krijg voor de vakantie (in de vakantie - 19 juli - ben ik jarig en dan is het zo ver - 50 jaar oud)
Ik heb eigenlijk hulp nodig met mijn voeding - ik eet al haast niets maar ik wordt niet droger - ik doe duidelijk iets behoorlijk fout

TRAINING 1
Borst -
Bankdrukken 12x50kg / 12x60 /10x70 /8x74kg
Schuin dumbbell drukken 3x 12x20 / 10x22 p/hand

Schouders - zittend dumbbell press 4x 12x 14kg p/hand
zijwaarts staand dumbbell heffen 4x 12x5kg

Triceps - schedel crusher dumbbells 4x 12x14kg p/hand
cable pushdown - 4x12 x27kg

Biceps - Barbell curl 4x 12x30kg
zittende dumbbell curl - 4x 12x 10kg

en daarna weer wat buik gedaan

Schouderoefeningen - vooral de schoulderpress ging niet makkelijk vandaar dat ik die lichter heb gedaan. Had ook geen zin in de pijn in de Traps.
Gisterenavond heb ik met ijs gekoeld en vanochtend voor de training voelde ik niet veel meer. Dat koelen werkte dus wel
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training en mooie getallen. Gaat beter dus die split.
 
Het is nog niet het max wat ik er 1 maand geleden uit kon halen maar ik ben gewoon al weer blij dat ik lekker kan trainen. Mijn zoon was ook weer mee en heeft op zijn niveau meegedaan - gelukkig ben ik nog wel sterker als hij want al die dames hier op het forum die gaan mij gewoon qua kracht voorbij :) Nek blijft wel wat stijf bij het draaien dat kom echt van de verdikking in de traps. Dinsdagavond ga ik weer naar de masseuse en laat ik weer een sportmassage er op los. 3 weken geleden was die sportmassage de start van het herstel.. of het daar door kwam??? maar niet geschoten is altijd mis

Vanochtend maar weer eens de loopspullen uit het stof getrokken en een stuk hardgelopen.
Nou ja het leek op een gegeven moment meer op hardstrompelen. 5 km gedaan - de eerste 2.5 ging goed en daarna was het wandelen en weer wat rennen
 
Ik liep toevallig tegen je blog aan. Super dit!:lifter:

Een goede tip schijnt, maar daar zal je vrouw wat minder blij mee zijn, is gewoon veel harde films kijken.
Dit bedoel ik niet negatief of grappig maar het schijnt te zijn bewezen dat ook dat je spiegel op peil houdt.

Ook zonder anabolen lukt dat wel iets. :)
je lichaam maakt ook als je oud bent test aan als je maar blijft trainen
Daarom kan je het verouderingsprocess afremmen met bodybuilding



Mannen en testosteron

Fitheid van mannen is voor een belangrijk deel afhankelijk van hun testosteronspiegel. Mannen met een verlaagd testosteron hebben dertig procent meer kans te overlijden dan mannen met een goede testosteronspiegel, zo blijkt uit onderzoek.

Hoe houdt een man zijn testosteronspiegel op peil als hij ouder wordt?
Met het ouder worden daalt bij mannen de testosteronspiegel. Daarmee daalt zijn vitaliteit... Hoe houdt je testosteron op peil als je ouder wordt?
Uit onderzoek blijkt het volgende.

■Mannen die blijven werken als ze ouder worden hebben een hogere testosteronspiegel dan mannen die gaan luieren. Mannen moeten actief blijven en moeten zich waarschijnlijk nuttig voelen.
■Overgewicht, wat vaak samengaat met veroudering, is ook slecht voor de testosteronspiegel. Naarmate mannen meer vetweefsel hebben, maken ze minder testosteron aan. Omdat veel mannen dikker worden als ze ouder worden, versnelt dit de afname van hun testosteronspiegel. Daarmee vermindert de spieropbouw en vermindert de spiermassa.
■Het testosteron in het bloed van oudere mannen is hoger naarmate ze langer slapen.
■Vooral krachttraining verhoogt testosteron, extreme duurtraining verlaagt het testosteron

Het Advies
Mannen, met andere woorden, het advies is:
blijf altijd werken of anders actief, zorg voor een goed gewicht, slaap voldoende, en doe krachttraining. Vermijd extreme duurtrainingen. Marathon lopen is waarschijnlijk helemaal niet gezond. Ga liever een deel van de duurtraining vervangen door krachttraining
.

bron [Link niet meer beschikbaar]
 
Zo heb ik ff een mooi excuse om te kijken... :)
maar ik denk inderdaad dat ze daar niet echt blij mee zou zijn
 
Met spierpijn in de benen naar de gym gefiets om training 2 van deze week te doen
Morgenmiddag heb ik weer een sportmassage waarbij de traps en rug weer onder handen worden genomen... dus ik dacht waarom niet gewoon ff lekker wat meer risico en zwaarder trainen..


Rug
BOR - 12x50 10x70 ( 5x 5x80 kg ) (hmmm ging niet slecht)
Lateral pulldown chest 12x50 / 10x60 / 3x 8x70
Hammerstrength high row - 10x25 10x30 10x30 8x35 rustig en gecontroleerd
Seated cable row 4x8x 60kg

Benen
Leg extention 12x61 10x68 8x75 6x75
horizontal Legg press 12x85 10x105 8x115 6x125
deadlift SL 12x60 / 10x80 / 6x90 / 6x90 / 2x90 geen grip meer
Squat zo diep mogelijk 12x40 3x12x60
Lying legg curl 4x10x37

basta... ging best vanavond - rug voel ik goed nu ik zit te typen
Morgen maar even afwachten wat dit veroorzaakt heeft.
Vingers tintelen een beetje dus of dat een goed teken is?
Moet zeggen dat ik bij bepaalde oefeningen blij verrast was -SL Deadlift en BOR
Als ik morgen niet geheel in de kreukels lig en binnen 3 dagenweer herstelt ben dan ben ik weer op de juiste weg terug.
ff duimen dus
 
Laatst bewerkt:
Nette training hoor grosje :thumbup:
Enne veel succes morgen bij de sportmasseur :)
 
weinig problemen vanochtend met de rug
Gisteren even met een IJspack de rug op de plek van de knoop gekoeld en ik denk dat het heeft geholpen.
Nog ff vanochtend met het balletje gerold tussen rug en muur voor de doorbloeding
zoiets dus
http://www.youtube.com/watch?v=aATFoVwYlYE
 
Grote getallen Grosje. Je Bor en SLDL grandioos. Nou moet ik die wel gaan verbeteren. Hihihi
 
Moet jou wel lukken Ron
Ik heb die laatste rugtrainingen van jou gezien en die waren ook niet mis
Merkte gisteren wel dat ik problemen heb met de grip bij de BOR en Deadlift
die 90 kg gleed uit mijn handen. Ik had handschoenen aan en toen zat de naad van de vingerloze handschoen ook nog eens vervelend pijnlijk. Leek wel of mijn vel er tussen zat :( Misschien ga ik toch maar eens op straps over voor een betere grip .... ten minste als ik dit kan blijven volhouden :)
De squats wou ik niet zwaarder doen omdat die stang dan zo op mijn traps lag en ik wou nu ook weer niet te veel risico lopen.
Maar ik moet zeggen dat een lichter gewicht en dieper zakken ook best zwaar is :)
 
Ik heb ook een grip probleem hoor. En BOR en DL of SLDL doe ik bare hands.
 
net gemasseerd en het voelt aan alsof ze op mijn rug heeft gesprongen
Rug is wel losser
Gisteren natuurlijk ook hard getraind dus dat komt nu ook opzetten
ff afwachten of het nu binnen 2 dagen beter gaat
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven