XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou het valt gelukkig mee vanochtend
Ik voel wel een soort van spierpijn in de traps en rug (en ook benen) maar dat kan ook van de training zijn van afgelopen Maandag. Gisteren ook maar niet gaan trainen (wou eerst de reactie afwachten) Denk dat ik morgen weer de training oppak en dan licht de rug train voor de doorbloeding. Vanavond dan maar wat aan die buik doen - cardio of zo

zit er trouwens aan te denken om een maandje IF te doen.
Als ik het goed begrijp dat is het 16 uur fasten na je laatste maaltijd en dan weer iets onder onderhoud eten
Moet me er nog even beter in verdiepen

Ik eet gemiddeld rond 19.00 uur dus dan zou ik daarna om 11.00 in de ochtend weer mogen gaan eten
betekend IF dan ook dat je niets mag drinken in die 16 uur (denk dat water geen probleem is toch)_
En dan na de training (want ik train in de avond) geen Whey en andere herstelvoeding (of mog je wel NR1 bijvoorbeeld met water? )
Wie weet hier meer van?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag dus even getest of ik 16 uur fasten kan volhouden.
Ik heb gisterenavond om 18.30 gegeten en daarna alleen nog maar gedronken.
Vanochtend wel gesmokkeld met 1 schepje Nr1 in water en rond 9.30 toen ik met niet lekker voelde een rijstwafel met kaas. Verder ging het wel... het proberen dus waard.

gisteren dus niets gedaan (sorry te lui) want de BBQ moest aan bij thuiskomst en na het eten van 2 bbq worstjes en wat aardappeltjes met pindasaus :( + 1 glasje rode wijn had ik niet zo veel zin meer om me nog in het zweet te rennen.
Vanavond ga ik wel trainen dus ----- echt waar
 
Vandaag dus even getest of ik 16 uur fasten kan volhouden.
Ik heb gisterenavond om 18.30 gegeten en daarna alleen nog maar gedronken.
Vanochtend wel gesmokkeld met 1 schepje Nr1 in water en rond 9.30 toen ik met niet lekker voelde een rijstwafel met kaas. Verder ging het wel... het proberen dus waard.

gisteren dus niets gedaan (sorry te lui) want de BBQ moest aan bij thuiskomst en na het eten van 2 bbq worstjes en wat aardappeltjes met pindasaus :( + 1 glasje rode wijn had ik niet zo veel zin meer om me nog in het zweet te rennen.
Vanavond ga ik wel trainen dus ----- echt waar

Hahaha bourgondier. :p
 
Gisterenavond naar de sportschool gegaan
ik geloof dat er maar een 3e van het aantal mensen was - erg rustig dus
Niet gek hoor want het was rond de 25 graden binnen en dat is toch wel een beetje warm als je ook nog eens wat inspanningen gaat doen.
Maar goed ik ben de lulligste niet dus ..... zweten kreng

Borst
bankdrukken 12x50/12x60 5x80 5x80 (nee te zwaar dus 10 kg er af) 5x70 5x70 kg
Schuin bankdrukken 4x12x60 kg
Peck deck 12x rond de 50 (weet het niet meer)

Triceps
Skull crushers 4x12x14 kg
cable push down 4x12 x27kg

Rug
Latt pull down tot borst 12x60 10x70 8x80 4x90 (die laatste is te zwaar)
Dumbbell row 12x20kg - 3x12 x 24kg

geen cardio gedaan was het gewoon te warm voor
 
Training 4 gedaan vanochtend
Het was nog steeds heet :)
Ik stond op met een lichte irritatie in de rechterschouder (ontstekings gevoel) helaas stonden de schouders op het programma.
1e oefening viel ook tegen en een paar keer het koude flesje drank tegen de schouder gehouden om te koelen.
Verder vandaag geen last van gehad
MP 4x12x 30kg
side raises twee armen te gelijk 4x12x10kg
side raises per arm 12x8kg (puur voor de juiste uitvoering)
bent over raises zittend 4x12 x 5kg

staande biceps dumbbell curl 4x12 x 12kg
Ez bar curl 4x10x30kg

Squat 12x40kg / 12x60kg / 2x 8x70
Legg press 12x80 / 12x90 / 12x100 / 10x110

Buik 4x20 crunches daarna 4xplanken zo lang mogelijk
 
Mooie training man. Legpress ook mooi. En voorzichtig aan met je schouder.
 
Ja in een dikke auto, mooi huis en je zaakjes voor elkaar. Daarbij nog een goed onderhouden lichaam. Maximale gleufdieren magneet ;)
 
haha ik een gleufdieren magneet?
nee hoor dat valt erg mee
Dikke auto mooi huis en zaakjes voor elkaar? - je bent toch niet mijn buurman he dat je dat weet :)
Maar het valt mee hoor ik moet er gewoon ook voor werken en vorig jaar was ik heel even werkeloos (da wens ik niemand toe) gelukkig mocht ik met een doorstart mee voor veel minder geld... maar goed ik heb een baan en ik kan trainen en straks op vakantie ... mag dus niet klagen

Zo vanochtend een partytent in elkaar gezet - wat een ramp - maar dat kreng staat
Het lijkt net een lachfilm.. ben je lekker op weg dan valt hij weer in elkaar
Goed voor opbouwen van woede ... maar met dit weer kan je toch niet boos zijn...... rustig rustig neem een drankje en ga ff in de halfschaduw zitten (volle zon is te heet).. ehhhh lekker hoor..... en lui


lachen hoor die MP van 30 kg maar ik krijg meer gewicht nog niet normaal omhoog gedrukt
Het is helemaal een licht gewicht als je dit ziet

http://www.youtube.com/watch?v=wt_9oRSLX6o&feature=related
 
Laatst bewerkt:
Voetbal was zo leuk gisteren :(
Ben toen maar naar het songfestival gaan kijken
Zweden heeft gelukkig de russen verslagen.
Vanochtend nog eens ff met een koptelefoontje geluisterd naar Zweden en dit is best een lekker nummer - fijne beats - komen wij met een indiaan :(

http://www.youtube.com/watch?v=PzPzAj6cT58&feature=related
 
vmuhoh.jpg
 
Gisterenavond training 1 gedaan.

Benchpress - 12x50 / 10x60 / 8x70 / 2x 5x80 / 6x70
Schuin benchpress - 12x40 / 10x60 / 2x8x70

Schoulder dumbbell press 12x14kg / 3x10x16 kg (per hand)
standing side raises 4x 12x8 kg per hand

Scull crusher - 4x12x12kg
cable push down rope 4x12 x 21 kg

Biceps EZ stang - 4x 12x30
moest nog 1 oefening biceps en buik doen maar kreeg door warmte last van zuurstof te kort en duizeligheid. (zal de ouderdom wel zijn :) )
Dus ik vond het genoeg en ben rustig op het fietsje weer naar huis gegaan.

Gisteren en vanochtend weer gevast vanaf avond eten tot een uur of 10.00
Vanochtend had ik het echter zwaar en werd ik misselijk van de honger denk ik dus rond 9 uur toch maar een rijstwafel gegeten met oude kaas daarna ging het beter.
na de training gisteren niets meer gegeten en dat merk je dan toch.
Gisteren na de training had ik een opgeblazen pens van het eten en vooral de vocht denk ik en vanochtend was het gelukkig weer weg
Het lijkt als of IF werkt, de buikspieren tonen in de ochtend iets meer maar echt meetbaar is het niet.
Nog maar ff volhouden om te kijken of het echt werkt.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je IF wel een maand de kans geven. Zoals elk soort van dieet.
Lekker training Grosje. Groot volume ook. En stevige cijfers. :D
 
Ik probeer het ook nog ff vol te houden tot de zomervakantie (over 6 weken) zodat ik hopenlijk in Italie (weekje Gardameer en weekje kust Ventie) wat strakker in mijn vel zit.
Scheelt weer ruimte op de vakantiefoto's :)
Na de vakantie ga ik weer wat cleanbulken om spiermassa te winnen
 
gisterenavond Training 2 gedaan - Rug en Benen

Rug
Seated cabel row 12x50 / 10x60 / 8x70 / 6x80 kg
Lateral pulldown chest 12x50 / 10x60 / 8x70 / 6x80
Dumbbell row - per kant 12x24 / 10x28 / 8x32 / 6x34kg

Vanavond niet ingehouden en getracht gewoon 100% rug te trainen (nek is nog wel wat stijf maar niet meer zo pijnlijk - alleen als ik mijn hoofd naar rechts draai dat voel ik een pijnpunt in mijn rechter traps)
een net zo'n oude mede sporter (49) vond dat ik zwaar trainde (in verhouding met hem dan)
compliment maar geaccepteerd en maar even niet gekeken naar die jonge honden die nog zwaarder konden ;)

Benen
Leg extention 12x61 10x68 8x75 6x85
horizontal Legg press 12x85 10x195 8x105 8x115 (kon nog een stapje zwaarder maar ik vond het genoeg)
Squat zo diep mogelijk - 12x50 / 10x60 / 2x 8x70 (daar had ik moeite mee - toch al moe van de andere been oefeningen)
Leg curl voor de hams over geslagen (zat een hele groep op te klooien en ik had geen zin om te wachten - benen waren toch al vol)
Calves 4x 12x70kg

Bicepscurl EZ stang 4x12 x30 kg (deze heb ik gedaan omdat ik dinsdag nog een biceps oefening had over geslagen)

Buik 1x / 3x20 crunches
4x 20 reps abdominal machine

en klaar was hij weer
vanacht wakker door kramp in de kuit (gvd dat doet pijn - gelukkig was het na 1x weg)
vanochtend al spierpijn in de bovenrug en kuitjes - fijn hoor
 
Laatst bewerkt:
Goede training grosje :)
Waarom doe je de squat niet als eerst oefening voor de benen?
 
Was te druk in de sportschool in de squatrekken.
Dus heb ik het nu als extraatje gedaan na de legpress (wel iets minder zwaar maar goed genoeg om de benen vol te laten lopen)
Denk trouwens dat mijn 1 max rond de 90/100 kg ligt dus die 70kg dat was niet eens zo slecht
Wij hebben op de gym 2 rekken maar 1 ervan is meestal al bezet door de echte powerlifters die daar de squat / deadlift en MP oefenen. De andere wordt dan door de rest van de sporters gebruikt en als je pech hebt dan kom je er bijna niet bij.
Aan het eind van de avond (rond 21.00 uur ) dan is er meestal wel plek omdat de meesten dan naar huis gaan. Vandaar de vreemde volgorde
 
Was te druk in de sportschool in de squatrekken.
Dus heb ik het nu als extraatje gedaan na de legpress (wel iets minder zwaar maar goed genoeg om de benen vol te laten lopen)
Denk trouwens dat mijn 1 max rond de 90/100 kg ligt dus die 70kg dat was niet eens zo slecht
Wij hebben op de gym 2 rekken maar 1 ervan is meestal al bezet door de echte powerlifters die daar de squat / deadlift en MP oefenen. De andere wordt dan door de rest van de sporters gebruikt en als je pech hebt dan kom je er bijna niet bij.
Aan het eind van de avond (rond 21.00 uur ) dan is er meestal wel plek omdat de meesten dan naar huis gaan. Vandaar de vreemde volgorde

ahzo. ;)
 
Lekkere training ouwe. :p
Wat een gewichten man. Top die pulldowns, dat haal ik niet hoor.
En die beentraining ook niet misselijk.

Morgen pijn denk ik zomaar. :rolleyes:
 
Lekkere training ouwe. :p
Wat een gewichten man. Top die pulldowns, dat haal ik niet hoor.
En die beentraining ook niet misselijk.

Morgen pijn denk ik zomaar. :rolleyes:

Vanochtend al :D
 
vanochtend 9.30 in de sportschool met mijn zoon van 14
Had nog last van benen/rug en biceps
Pijn in de traps is gelukkig zo goed als weg (voelt nog stijf aan maar het is niet meer zo irritant aanwezig)
Dit geeft mij het idee dat ik gewoon vol kan trainen met de rug

Borst
bankdrukken 12x 50kg 12x60 10x70 8x74kg
Schuin bankdrukken 12x50 / 3x12x 60kg

Triceps
cable push down rope 12x 21 3x12 x27kg
cabel push down vast grip 12x27 3x12x33kg
EZ bar skullcrusher 12x20 12x30 12x30 12x34kg

Rug
BOR - 12x50 12x60 10x70 8x80 maar die was eigenlijk te zwaar
Latt pull down op de borst - 4x12x60 (kon zwaarder maar ik had al spierpijn toen ik begon dus....ff rustig aan)
15 min cardio fietsen -
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven