XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
gvd nog steeds duizelig
gisterenochtend ook opgestaan met duidzelig gevoel en vanochtend weer.
en het blijft de hele dag door voelbaar - (nee het is niet de drank)
mijn vrouw wil al dat ik naar de dokter ga - je hebt vast een te hoge bloeddruk!
Lijkt wel of dit jaar fysiek gezien niet probleemloos verloopt.
Sijve traps / krachtverlies rechterarm en nu weer duizeligheid....... ik wordt nu toch echt een dagje ouder

Ik zou zeker een bezoekje brengen aan een arts. Bloeddruk moet gewoon goed zijn toch.
Maar misschien gewoon last van die dampen die je vloertje nu afgeeft.
Zou ook zomaar kunnen toch.

En dat ouder worden. Hahahaha ja daar hebben wij last van. Gedeelde smart is halve smart toch ;)
 
Rechterarm, bloeddruk. Toch ff doc bezoeken, man.
 
Denk dat de duizeligheid uit mijn nek komt.
Gisteren rug getraind en aan het eind van de training merkt ik dat als ik omhoog keek dat ik dan duizeligheidsverschijnselen kreeg. Ook bij buikspier oefeningen waarbij ik mijn hoofd meer naar achter liet rusten kwam het op.
Maar goed ik heb dus wel mijn rug getraind / benen had ik geen fut voor

Latt pull tot de borst 12x57 12x67 10x77 8x87 (die laatste reps kwamen uit mijn tenen)
BOR 12x60 3x 10x70kg
Dumbbell row 12x26 3x 10x30kg
seated cable row - 4x 12x57kg
standing cable row - 4x 12x 35 (ongeveer - weet het niet meer - als ik meer neem dan trekt het egwicht mij om)
Hammer Strength Pull Down Back - 12x25kg 3x 12x30kg (per kant)
daarna naar huis voor de 2e helft - Zweden - Oekraine

het was erg heet en zweterig in de gym dus ik was zeiknat van het zweet - maar het ging in ieder geval beter als zaterdag
 
Laatst bewerkt:
Mooie cijfers hoor bij die lat pull, bor en dumbbell row.
 
Maandag had ik geen benen gedaan ivm de duizeligheid dus gisterenavond maar even een uurtje de benen ingehaald :)

Benen dus
Squat zo diep mogelijk - 12x50 / 12x60 / 10x70 /6x80 ( stang doet pijn in de nek dus toch maar niet verder - echt diep gaat het ook niet meer)
Legg curl voor de hams 12x30 12x40 10x50 8x60
Leg extention 12x61 10x68 8x75 6x85
horizontal Legg press 12x85 10x95 8x105 8x115 (viel me tegen was al moe)
Calves 4x 12x70kg
Daarna toch nog maar een legg press 60kg aan schijven (totaal ca 80 kg) 4x 8 reps

Ging verder lekker - maar benen ben ik geen fan van
Voel de spieren nu al - vooral de hamstrings
Vanavond hoop ik nog wel 3x te kunnen springen van de bank als Oranje er 3 in schiet
2x springen vind ik ook best hoor - zolang er maar niets in ons doel gaat ;)
 
ik hoop dat je veel last van je benen hebt vanaaf.. Lekker veel van de bank springen.e
 
Hoe zit het met je nek en duizeligheid? Heb je er nog last van?
 
Ja heb nog wel iets last - minder als aan het begin van de week - maar het is nog niet helemaal weg. Eet ook weer wat meer maar daar ligt het volgens mij niet aan.
Zit echt in mijn nekspieren.. heb al lange tijd last van nek en traps en de ergste last is gelukkig voorbij maar ik blijf sukkelen. Nog 3 weken en dan heb ik vakantie en ik hoop dat de warmte van Italie en de ontspanning mij dan goed doen.

Maar goed... genoeg klaaggezang ... ik heb nu meer last van mijn hamstrings van het trainen en mijn trots is gebroken door het slechte spel van nederland
Duitsland was wel gewoon beter ... ik vrees dat wij te oud worden en dat er wat nieuw bloed op het middenveld in moet die loopvermogen en vechtlust hebben. Techniek is leuk maar niet alles.
 
Ik ga je ook maar eens volgen, de leeftijd komt aardig in de richting :) en we kunnen helaas niet meer helemaal mee met de jonkies (oeps wat zeg ik nou weer :p)
 
Ik ga je ook maar eens volgen, de leeftijd komt aardig in de richting :) en we kunnen helaas niet meer helemaal mee met de jonkies (oeps wat zeg ik nou weer :p)

Hoi Marina leuk dat je ff langs komt
We kunnen helaas niet altijd mee met de goed getrainde jonkies maar er zijn er nog zat die ik de baas ben.
Volgens mij ben jij ook niet zo slecht bezig als ik het goed gezien heb in je log - sterke dame volgens mij
Tja heel veel beter zal het niet worden op onze leeftijd maar bijhouden en kleine veranderingen dat kan echt nog wel.
Vind wel dat er tegenwoordig in de sportschool snel van Annebolen gebruik gemaakt wordt, ik zie hele jonge gastjes van rond de 20 jaar lopen die op de hulk lijken maar nooit zo snel naturel kunnen groeien. Jammer maar dat is ook een eigen keuze van ze.
Zelf heb ik er nooit van gesnoept en dat houden we ook zo.
Ja je bent zo oud als je je voordoet toch en ik voel me nog jong van geest ;)
Gelukkig zie ik er fysiek gezien er ook nog niet zo heeeeeeel oud uit alleen mijn grijze kop en mijn rimpels die veraden mijn leeftijd :).
Als advies aan onze generatie kan ik alleen maar zeggen - gewoon je hele leven lekker blijven trainen dan valt het verval allemaal best wel mee
 
Ik train hard en zwaar en ik vind het gewoon geweldig. Gain enorm en had er veel eerder aan moeten beginnen. Maar goed, ik ben wel consequent en gedisciplineerd.
En dat zijn de meeste jongen gasten niet. Zodra het mooier weer wordt zijn die aan het flaneren en op zoek naar vlees. Hahaha

Ik vind het gewoon leuk om dit te doen.
 
Hoi Marina leuk dat je ff langs komt
We kunnen helaas niet altijd mee met de goed getrainde jonkies maar er zijn er nog zat die ik de baas ben.
Volgens mij ben jij ook niet zo slecht bezig als ik het goed gezien heb in je log - sterke dame volgens mij
Tja heel veel beter zal het niet worden op onze leeftijd maar bijhouden en kleine veranderingen dat kan echt nog wel.
Vind wel dat er tegenwoordig in de sportschool snel van Annebolen gebruik gemaakt wordt, ik zie hele jonge gastjes van rond de 20 jaar lopen die op de hulk lijken maar nooit zo snel naturel kunnen groeien. Jammer maar dat is ook een eigen keuze van ze.
Zelf heb ik er nooit van gesnoept en dat houden we ook zo.
Ja je bent zo oud als je je voordoet toch en ik voel me nog jong van geest ;)
Gelukkig zie ik er fysiek gezien er ook nog niet zo heeeeeeel oud uit alleen mijn grijze kop en mijn rimpels die veraden mijn leeftijd :).
Als advies aan onze generatie kan ik alleen maar zeggen - gewoon je hele leven lekker blijven trainen dan valt het verval allemaal best wel mee

Ja, ben ook na 23 jaar weer op dreef al merk ik wel goed dat het allemaal iets minder soepel gaat als toen, kon toen gerust 5 dagen in de week trainen, nu is 4 echt genoeg in een 4 daagse split, ik trek het gewoon niet om 2 grote spiergroepen per keer te trainen, plus dan nog bi/tri erbij.
Dus nu maar opgesplitst en ik ben minder vermoeid de rest van de dag.

We buffelen gewoon door ons oudjes :)
 
Was laatst bezig met Latt pull en toen kwam er een jonkie vragen of hij er even tussendoor mocht.
Tuurlijk mag dat jongen... hij dus 20 reps maken met een heel licht gewicht...
Oke dus ik vraag waarom doe je zoveel reps?... hij weer - ik wil gewoon een beachbody man - je weet wel voor de chicks.
hmmm ik dacht - ik weet wel .. maar of je dat krijgt van 20 reps?/??
Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik ook hele jonge gasten heel zwaar en hard zie trainen en daar heb ik echt respect voor
 
Sorry gisteren niet naar de sportschool geweest
Mijn dochter was geslaagd voor haar HAVO examen dus feest en uit eten geweest
 
Gefeliciteerd met je dochter:) Knap gedaan..je hebt je toch wel een beetje ingehouden met eten hé?? lol
 
Sorry gisteren niet naar de sportschool geweest
Mijn dochter was geslaagd voor haar HAVO examen dus feest en uit eten geweest

Gefeliciteerd man. Top van je dochter. :klink::cheer::hedbang::cheer::hedbang:
 
Gefeliciteerd. Ik hoop dat ik volgend jaar weer een vlag mag uithangen.
Hoop dat je lekker gebunkert hebt, hoort bij zo een feest. ;)
 
Bedankt voor de felicitaties - ik heb er zelf niets voor gedaan - ja 17.5 jaar geleden heb ik er even voor gewerkt maar dat deed ik met plezier ;)

Indonesische rijsttafel gegeten hmmmm
Volgens mij zo vet als bagger maar dat kan mij niet schelen
Het cutten ben ik toch mee gestopt nu ik af en toe duizelig ben (vanochtend weer - soort slaapdronken)
Voel me verder goed dus weet niet wat het is..(volgens mij nek) anders volgende week toch maar even langs de dokter en vragen wat hij er van denkt.
 
Goh ga je eindelijk eens langs de dokter. Hihihihi
 
Gisterenavond een hele slechte nacht gehad
Last van hartritmestoornis en een aanhoudende lichte hyperventilatie..
Ik dacht dat ik kapot ging :(
vanochtend bij de huisarts geweest hartfilmpje gemaakt en ik heb af en toe een piek in mijn ritme die ik zelf ook voel en waardoor ik dan weer angstig wordt en op hol sla.
Ben al een week niet wezen trainen en dat gaat het waarschijnlijk deze week ook ff niet meer worden.
Eerst moet de stress mij lijf uit en moet ik me weer goed voelen.
Jullie zullen dus even niets van mij lezen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven