MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Tja dat is ook klote en ook een lange tijd om te herstellen.
Moet inderdaad maar cardio gaan doen, iets is beter als niets
Heb tijdens trainen nergens last van maar op mijn werk des te meer (kantoor baan)
Vind het vervelendste dat ik niet weet waar het van komt en hoe ik het kan voorkomen.
kan af en toe wel gillen of iemand op z'n kop slaan (maar die kan er ook niets aan doen)
bedankt dat je me even een hart onder de riem steekt (had ik ff nodig)
 
en... hoe gaat het... goed geslapen, beetje geholpen?

blijven hopen op een klein mirakeltje ;)
sterkte Grosje... Er komt toch echt wel weer een keer dat het echt betert!!!
 
Jeetje ben ik er een dag niet gebeurt er dit. grrrrr
Kop op Grosje, je weet toch dat je terugval kan krijgen. Tanden op elkaar en afwachten even.
Je lichaam zoekt ook de makkelijkste manier. En nu is dat verkrampen.
Kop op.
 
Gisteren maar een spierverslappertje genomen (die heb ik ooit gehad van de dokter maar gebruik ze liever niet) hele nacht in coma gelegen dus wel lekker geslapen.
Gaat nu alweer wat beter hou de spieren maar lekker warm dmv een warmteplijster.
Niet getraind natuurlijk :( kon het niet opbrengen om alleen cardio te doen, was ook te moe (in mij hoofd)Vandaag en morgen kan ik ook niet trainen (misschien morgen alleen iets cardio) Morgen maar weer even de behandeling afwachten.. de vorige was wat meer gericht op een plek (links bij mijn schouderblad) waar ik nog last van bleef houden en daarna voelde ik me gelijk niet lekker - er zit daar blijkbaar iets nog niet goed.
Zaterdag ook borst gedaan dus daar kan het ook vandaan komen.. tja zoals ik al zei .. weet niet wat het nu exact triggerd. Hoop Zaterdag weer iets te kunnen doen. Ik ben er dus nog lang niet
 
Weer gekraakt.. nek en bovenrug spieren waren erg gespannen
druk is er weer een beetje af
waarschijnlijk net weer iets te veel gedaan dus ik moet rustiger aan doen.
spieren borst trekken de rug en nekspieren te veel naar voren blijven ze zeggen
Ik heb inmiddels geen borstspieren meer over
 
Volgens mij las ik dat je veel kantoorwerk doet. Al wel eens gekeken of je houding tijdens het werk goed is ? Betere stoel bijv., beeldscherm op de juiste hoogte enz...
Je kan natuurlijk focussen op de trainingen als oorzaak maar als het ergens anders vandaan komt dan schiet het nog steeds niet op natuurlijk, dan blijf je "kraken".......
Verder zeg je iedere keer "ik moet rustiger aan gaan doen".. ik zou dat toch echt een keer gaan toepassen anders blijf je klooien...
 
Klopt.. ik ben ook steeds aan het zoeken naar de beste houding
Bureau lager gezet, sinds eergisteren een andere stoel gekregen die nog beter instelbaar is... Beeldscherm lager gezet... maar of dat allemaal werkt???
Ook de mate van werkstress is moeilijk te regelen (ik span daar ook mijn spieren meer van aan)
Tja en trainen dat blijft moeilijk als je niet weet wat je grens is...
Ik kan bijvoorbeeld 50 kg op tillen en als ik er nu 25kg til dan gaat het goed en doe ik er 30 dan gaat het net mis. Het is ook een combi van overbelasting door werkhouding,sporten en stress
Het blijft gewoon erg moeilijk om mee om te gaan.
 
Zaterdag getwijfeld of ik moest gaan trainen... toch maar gegaan en alleen de lattpully gedaan en daarna een paar oefeningen voor de achterkant schouders zoals ik ze van de fysio moest uitvoeren. Beetje buik en 30 minuten gefietst op een hometrainer.
Toch even bezig geweest zonder al te veel spanning op de rug.
Aan het einde van de dag voelde ik wel wat stijfheid en gisteren ook nog maar vanochtend gaat het toch wel weer beter.
Vanavond ook maar weer een beetje cardio
 
Blijf geloven in herstel en in jezelf.
 
Goed om te horen dat het wat beter lijkt te gaan.
Gewoon bezig blijven zonder al te gek te doen.
Cardio is echt niks mis mee.. helpt alleen maar om lekker fit te blijven !
 
Zaterdag maar weer rustig aan gedaan
Probeer de onderrug iets meer te versterken
4 Setjes Lowrows 40 kg gedaan en daarna 3 setjes deadlifts 50 en 1 setje 60kg
4 sets Ez bar curls met 20 kg (kan zwaarder maar wil niet forceren) en 3 sets hammercurls met 10 kg dumbbell
30 minuten gefietst
Ging best - spierpijn is er nu wel van kont tot nek maar ik lig niet helemaal in elkaar
 
hele week niets gedaan. duk op het werk en ik ben ook nog steeds niet van de pijntjes af.
Probeer erg goed op mijn lichaam te letten en hou mijn spieren warm met warmte pleisters tussen de schouderbladen.
Vandaag maar weer iets geprobeerd
Latt pull / Low row / deadlift / triceps rope pull down / triceps extention / peck deck voor de rek van de spieren / dumbbell biceps curl / crunches op bal / 15min fietsen
 
Suc6 man; balen dat het niet zo lekker loopt.
 
Hoop dat je er snel uitklimt die diepe put. Als je omhoog kijkt zie je vele DBB'ers staan om je een hand te reiken. Kop op en op naar herstel.
 
Ik hoop het ook!
Voelt op dit moment goed, niet te veel last op wat spierpijn na
Positief blijven is het moeilijkste ..... Na zo lange tijd blesureleed
Ben jaloers op jullie als ik die trainingen zie.. Maar ik kan nu gewoon niets anders dan toegeven en terug naar niveau 0
Mijn werk zal ongetwijfeld een groot invloed hebben op de overbelasting van de nek en traps. Helaas heb ik dat toch nodig voor de centjes en de sport niet. Ontspannen is moeilijk als je in een negatief spiraal zit dus opdracht 1 is.. Wer genieten van de kleine dingen zoals 1 lekkere training. Ik moet blijven volhouden anders zak ik helemaal in in vorm. Mijn buik groeit en mijn borst slinkt dus de spiegel doet mij momenteel geen plezier. Ben blij met jullie steun :)
 
Yep. Positief blijven. Heb zelf ook mn portie ellende wel gehad, maar toch positief gebleven.:)
 
Misschien is dit een optie:
Pak je rust tot het voorjaar en doe wat Bodyweight oefeningen zoals optrekken, optrekken en dippen, 2 keer per week.

Je heb een uitzonderlijke goede shape, zeker voor je leeftijd en aan een goede shape staat altijd een goede basis, je raakt het allemaal echt niet zomaar kwijt hoor.
Er is altijd nog zoiets als spiergeheugen.

Als je in het voorjaar weer kiplekker bent kun je weer knallen, wie weet beter dan ooit.
 
Toch maar weer een jaar abo genomen bij de Kneet
199 euro voor een jaar - geen geld dus - 16.58 p/maand
gaat voorlopig nog steeds goed - gisteren lekkere spierpijn in de latts en in buik gevoeld
Vanochtend ook nog wat spierpijn in de biceps
Als voorzorg een warmte pleister op de bovenrug gedaan om de spieren te ontspannen
ik mag niet klagen dus dat doe ik nu ook niet
 
Laatst bewerkt:
Gisteren avond toch maar weer een kleine training gedaan
Blijf maar op de rugoefeningen concentreren - borst mag niet te veel getraind worden.
Low Row 40 kg / Deadlift 50kg / Latt pull machine 30 kg per kant / Schuin bankdrukken 40kg (toch maar iets) / Buik crunches op swiss ball en 30 minuten cardio
Daarna met Icepack op de pijnlijke plek gezeten.
Momenteel voelt het aardig maar ik krijg meestal de 2e dag pas reactie (net als spierpijn) we wachten maar af
 
Toch ff lekker bezig geweest; hoeveel reps deed je?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven