MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Spierpijn is goed aanwezig
Als het niet veel heftiger gaat worden als nu dan gaat het goed.
Voel mijn latts en de regio boven tussen de schouderbladen.
Daar mag het niet te heftig worden ander ben ik straks weer terug bij af.
Net mijn nr1 ingenomen en later neem ik nog een shake Whey voor de extra eiwitten.
Vandaag nog maar even een wandeling maken van een uur of langer voor de calorieën verbranding. Hardlopen wil ik nog niet aan beginnen eerst nog even beter herstellen voordat ik mijn lichaam nog een klap geef
 
Laatst bewerkt:
vanddag wat rustig bewegen, voor de doorbloeding, maar niks zwaars... en dan vanavond lekker een warm bad of hete douche en heerlijk ontspannen... dan moet het goed komen ;)
 
Ik weet niet of deze hier al gepost was, ik zie hem zo niet staan. Vind het altijd wel leuke plaatjes, en leek me wel toepasselijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tja dat zijn barre mannen .... Mooi voorbeeld.. Nou dan moet ik daar maar mijn best voor gaan doen :)

Ik heb vanmiddag ff een uur gewandeld en straks ga ik naar skyfall
Veel zware dingen ga ik niet meer doen dus het komt wel goed
Knopje in het kopje is om ik moet gewoon weer wat gaan doen om niet helemaal in te kakken. 20e kunnen jullie zien wat er nog van mij over is en daarna bouwen tot een beter fysiek zodat in de zomer af en toe weer iemand kijkt en denkt.... Hmmm die ouwe ziet er best aardig uit :)
 
Geen skyfall gisterenavond
Kom bij de Bios - alles vol??? op een zondagavond - shit
Toen maar weer naar huis en TV gekeken
Spierpijn gaat goed trouwens - zit op de plekken waar je spierpijn hoort te voelen en niet waar ik de laatste tijd veel last van had.
Denk dat ik vanavond niet meer bij Kneets gym kan trainen zal wel bij tijds dicht zijn? en ben zelf pas om 16.00 uur vrij vandaag
ff kijken wat ik nog kan doen dan want morgen is alles dicht natuurlijk
Iedereen vast een heel fijn uiteinde vanavond en kijk uit voor je vingers ;)
 
euhhh ja die red ik wel hoor :)
 
En nog wat kunnen doen gisteren?? onze sportschool ging ook dicht om 16u vandaar dat ik lekker om 8u smorgen was gegaan:P Gelukkig heb je nu de juiste spierpijn! Nog de allerbeste wensen Grosje, dat het maar een blessurevrij jaar voor je mag worden!!
 
Jij ook de allerbeste wensen voor 2013 dat al je sportieve en andere wensen maar mogen uitkomen.

Gisteren niets kunnen doen was te laat thuis dus dan maar een oliebollen en appelflap en wat wijn achterover geslagen.
Vanochtend wel 5km hard gelopen - soms wel af en toe een wandeling tussendoor want de conditie is slecht. Van huis naar het strand even de handjes in het water dus een soort van nieuwjaarsduik heb ik al achter de rug :) heb nog steeds last van mijn Linkerbeen maar het was te doen. De zon ging schijnen en de wind had ik in de rug, misschien een voorbode voor het nieuwe jaar.
 
Laatst bewerkt:
Die op de 3e foto(70jaar) is volgens mij een arts uit America en sterk voorstander van toedienen van extra testosteron vanaf een bepaalde leeftijd en aanhanger van DHEA
 
tja die man heeft een goed fysiek voor iemand van 70 - geloof ook niet dat je dit naturel kan behalen.AAS gebruiken heb ik nog nooit gedaan - te oud begonnen met trainen en ook jaren op een sportschool gezeten waar niemand gebruikte dus dan kom je er ook niet mee in aanraking.
Heb een jaar of 3 geleden ooit eens geinformeerd maar werd mij toen sterk afgeraden omdat mijn eigen testlevel dan zo zou dalen en volgens de verkoper het niet meer zou herstellen. (dat heb ik er niet voor over)
Ik heb er ook te weinig verstand van en wil niet zomaar allemaal troep in mijn lichaam spuiten terwijl dat vaak niet eens werkt.
Denk ook niet dat mijn lichaam het nu aan kan - wel sterker worden maar de pezen en spieren kunnen het eigenlijk niet aan dus dan krijg je weer blessures... heb ik ff genoeg van :)
Zie en hoor nu wel van gasten dat ze gebruiken maar zonder een goed schema en goede voeding vallen ze na een tijdje toch weer ver terug of worden ze alleen maar dik.
Buiten het feit dat ik constant testgebruik te duur vind (je hebt van die creme maar dat kost geloof ik 100 euro p/maand) heb ik er dus ook geen zin meer in en verwacht ik ook geen wonderen meer.
Dus nee, test gebruiken doe ik niet en dat zal ook niet snel meer gebeuren. (ik veroordeel trouwens niemand die het wel doet)
Creatine en eiwitten en andere supps koop ik wel zo nu een dan maar ook daar heb ik zoiets bij dat het niet allemaal brengt wat de leverancier beloofd.
Goed trainen en een beetje op je voeding letten doet meer voor je denk/hoop ik.
 
Laatst bewerkt:
tja die man heeft een goed fysiek voor iemand van 70 - geloof ook niet dat je dit naturel kan behalen.AAS gebruiken heb ik nog nooit gedaan - te oud begonnen met trainen en ook jaren op een sportschool gezeten waar niemand gebruikte dus dan kom je er ook niet mee in aanraking.
Heb een jaar of 3 geleden ooit eens geinformeerd maar werd mij toen sterk afgeraden omdat mijn eigen testlevel dan zo zou dalen en volgens de verkoper het niet meer zou herstellen. (dat heb ik er niet voor over)
Ik heb er ook te weinig verstand van en wil niet zomaar allemaal troep in mijn lichaam spuiten terwijl dat vaak niet eens werkt.
Denk ook niet dat mijn lichaam het nu aan kan - wel sterker worden maar de pezen en spieren kunnen het eigenlijk niet aan dus dan krijg je weer blessures... heb ik ff genoeg van :)
Zie en hoor nu wel van gasten dat ze gebruiken maar zonder een goed schema en goede voeding vallen ze na een tijdje toch weer ver terug of worden ze alleen maar dik.
Buiten het feit dat ik constant testgebruik te duur vind (je hebt van die creme maar dat kost geloof ik 100 euro p/maand) heb ik er dus ook geen zin meer in en verwacht ik ook geen wonderen meer.
Dus nee, test gebruiken doe ik niet en dat zal ook niet snel meer gebeuren. (ik veroordeel trouwens niemand die het wel doet)
Creatine en eiwitten en andere supps koop ik wel zo nu een dan maar ook daar heb ik zoiets bij dat het niet allemaal brengt wat de leverancier beloofd.
Goed trainen en een beetje op je voeding letten doet meer voor je denk/hoop ik.
Ook van mij de beste sportieve wensen voor 2013 !
Verder helemaal gelijk Grosje.. gewoon natuurlijk sterker worden/blijven is het meest gezond als je sowieso al tobt met blessures. Ik bouw zelf heel langzaam op. Nu pas na 4 maanden een beetje het gevoel dat ik wat aan kracht aan het winnen ben. Gewichten kruipen omhoog. Niet snel genoeg naar mijn zin maar het laatste wat ik wil is weer een half jaar of langer uit de roulatie.
Je kan altijd wat supps gebruiken om het test-nivo te stimuleren. Wetenschappelijk bewijs voor het meeste ontbreekt wel en zal er m.i. ook nooit komen. ZMA / Tribulus etc.. hoor ik wel goede verhalen over maar verschilt per persoon. Die zalfjes.. tja.. lijkt verleidelijk en in ieder geval "werkt" het wel, echter ook in negatieve zin door risicos op complicaties met prostaat etc..
Verder gewoon zorgen voor een "compleet" vitaminepilletje per dag en de nodige eiwitten. Whey is inderdaad geen "must" maar helpt je wel om voldoende eiwitten binnen te krijgen dus in die zin wel nuttig. Creatine ben ik zelf nog niet van overtuigd, gebruik het nu pas sinds kort en nog geen noemenswaardige resultaten.
 
Ook van mij de beste sportieve wensen voor 2013 !
Verder helemaal gelijk Grosje.. gewoon natuurlijk sterker worden/blijven is het meest gezond als je sowieso al tobt met blessures. Ik bouw zelf heel langzaam op. Nu pas na 4 maanden een beetje het gevoel dat ik wat aan kracht aan het winnen ben. Gewichten kruipen omhoog. Niet snel genoeg naar mijn zin maar het laatste wat ik wil is weer een half jaar of langer uit de roulatie.
Je kan altijd wat supps gebruiken om het test-nivo te stimuleren. Wetenschappelijk bewijs voor het meeste ontbreekt wel en zal er m.i. ook nooit komen. ZMA / Tribulus etc.. hoor ik wel goede verhalen over maar verschilt per persoon. Die zalfjes.. tja.. lijkt verleidelijk en in ieder geval "werkt" het wel, echter ook in negatieve zin door risicos op complicaties met prostaat etc..
Verder gewoon zorgen voor een "compleet" vitaminepilletje per dag en de nodige eiwitten. Whey is inderdaad geen "must" maar helpt je wel om voldoende eiwitten binnen te krijgen dus in die zin wel nuttig. Creatine ben ik zelf nog niet van overtuigd, gebruik het nu pas sinds kort en nog geen noemenswaardige resultaten.

Ik gebruik AnimalPak als multivitamine. En moet zeggen dat dit een erg goeie is. Nu ik ziek ben merk ik dat het extra energie geeft.
Tribulus en ZMA werken weldegelijk. ZMA zorgt voor goede nachtrust en Tribulus zorgt ervoor dat je test omhoog gaat.
Is trouwens ook een prima nakuur. Mijn testniveau is hoog, helemaal na het sporten. hoe dat kan weet ik eigenlijk niet.
Zalfjes, ik zou niet weten wat heirmee bedoelt wordt. Dus vertel...... :D
 
Ik gebruik AnimalPak als multivitamine. En moet zeggen dat dit een erg goeie is. Nu ik ziek ben merk ik dat het extra energie geeft.
Tribulus en ZMA werken weldegelijk. ZMA zorgt voor goede nachtrust en Tribulus zorgt ervoor dat je test omhoog gaat.
Is trouwens ook een prima nakuur. Mijn testniveau is hoog, helemaal na het sporten. hoe dat kan weet ik eigenlijk niet.
Zalfjes, ik zou niet weten wat heirmee bedoelt wordt. Dus vertel...... :D

net ff gekeken op het forum
Er zijn zalfjes die je op doktersadvies kan krijgen mits je testlevel erg laag is
Zoiets als Androgel - kost geloof ik 80 euro een tube en daar doe je niet lang mee.
Er is ook een zalf als trendflow (niet via de dokter) maar wat dat nu weer is?
Ach als ik een lekker wijf zie dan doet alles het nog naar behoren dus met mijn testlevel zit het volgens mij nog wel goed :)
 
Die foto hierboven is een dikke kuurbeer, en zit nu nog aan de test.
 
Niet de mijne... ik ben plaatselijk wel dik maar geen kuurbeer


Nou vanavond weer trachten te trainen wil wat borst en triceps doen
Gisteren hardgelopen en de benen voel ik al dus dat gaat hem vanavond niet worden.
Schouders voel ik nu ook al van een dag achter de computer werken.. heeft echt met de werkhouding te maken (niet best dus)
Te weinig rust tussen de werkzaamheden door moet ik toch wat aan gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
Tja het begin was toch niet best. :(
Gisteren na het werk erg veel pijn aan de voorkant van mijn schouders en ook door straling naar de biceps. Soort ontstekingsgevoel of verzuring, misschien toch een reactie op het hardlopen dat ik al weer heel lang niet gedaan hebt (ik weet het niet). Iboprufen genomen en vroeg naar bed
Wel iets buik gedaan maar niet noemenswaardig.
Hoop dat ik vanavond wel iets kan
 
Niet te snel te veel willen Grosje. De weg er naartoe is altijd langer.
 
ja het is onderhand wel een beetje frustrerend...
Maar goed, we gaan door - als ik de 20e nog maar wat kan :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven