AndroidHealthClinic

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien toch wat meer rust tussen trainingen inlassen ipv 3 dagen achter elkaar.
Hoe laat train je in de avond?
 
Zondag heb ik in de ochtend getraind dus dat ging wel

Maandag is dan ff stressen werken van 8 tot 18.00 - naar huis koken voor de familie en dan eten en daarna naar de sportschool van 20.30 tot 22.00 - thuis rond 22.20 - wat eten en dan gelijk naar bed - 6.30 op en dan weer werken van 8 tot 18.00

Dinsdag zelfde ritueel werken naar huis koken eten en dan naar de sportschool van 20.15 tot 21.30 - thuis rond 22.00 - wat eten en naar bed - 6.30 weer op - werken van 8 tot 18.00

Vandaag kookt mijn vrouw en na het eten (ff afwassen en opruimen) ga ik lekker op de bank zitten :)
ja joh dat hoort er ook bij
 
kappen met stressen... is nergens goed voor ;)
je kan maar op 1 plaats tegelijk zijn en 1 ding tegelijk doen
als je ophoud met stressen is dat al iets minder wat je moet doen
 
Tja kappen met stressen zou ik best willen maar het soms het aard van het beesie dat je je toch druk maakt over dingen waar je je beter niet druk over kan maken (zo snap je het nog :) )
2,5 jaar gelden een faillissement meegemaakt buiten de schuld van het bedrijf. Andere bedrijven in de groep maakte te veel schuld en ondanks dat je met z'n allen heel hard hebt gewerkt en zelfs met het bedrijf waar ik in loondienst werkte winst maakt gaat je mee naar de afgrond met de andere. :( Toen erg stressige tijden meegemaakt en natuurlijk nog steeds na de doorstart met minder mensen keihard werken om te overleven in deze crisis. Vandaar dat ik ook zonder pauze 9 a 10 uur per dag moet werken.
Dat geeft mij wel vaak stress.

Maar goed weer ff ontopic
Niet getraind gisteren.. te moe ...
Supps van XXL ontvangen ZMA en Tribulus en gisteren voor het slapen gaan de ZMA ingenomen (ga je ook beer van slapen stond er) Weet niet of het van de ZMA is maar ben geloof ik nog slaperig :)
Vanavond maar weer even kijken wat ik kan doen. Geen bovenlichaam want alles doet pijn (spierpijn) vooral rechts achter de schouder


Net terug van sport 50 minuten gefiets verder niets
Schouders voel ik toch van de facepull vermoed ik en het computerwerk 9 uur achter elkaar
Even niets geforceerd
Verder gaat het lekker, ik ben tenminste weer regelmatig bezig
Pijnvrij? Nee maar wel beter
 
Laatst bewerkt:
Wat een verhaal Grosje, ja das idd niet stressvrij nee...
Maar 9 a 10 uur doorwerken zonder pauze gaat niemand volhouden zonder stress..ik bedoel dan zit je straks met een burnout thuis.. en zoals ook gebeurd "uit"zich ook een hoop in je lijf..
Maar het gaat nou iets beter lees ik..niet pijnvrij maar beter, is in ieder geval een beetje positief.
 
Ja ik weet dat het niet goed is maar ik moet wel
Officieel werk ik van 8 tot 16.00 met pauze er nog tussen van een half uur.
Maar door de drukte kom je er niet aan toe en je wil ook niet dat de klanten weglopen dus bikkel je maar door.
Heb het er ook wel eens over gehad met mijn vrouw - je hebt een burnout zei ze - mooi maar ik kan er niets mee.
Ziek melden gaat niet en rustiger aan doen... ook niet echt. Nou ja genoeg gezeurd er zijn genoeg mensen die hard werken.

vanavond geen training - ff rusten
Morgen weer trainen
 
Vervelende situatie zeg! Maar wel voldoende je rust nemen, niemand heeft er wat aan als jij straks thuis op de bank zit en niets kan;)

Geniet van je rust vanavond, lekker gaan relaxen!
 
Let op jezelf Grosje. Neem een burnout niet licht. Ik heb grote mannen zien huilen als een klein kind.
Gewoon door een ziekenwagen moeten laten ophalen. En een jaar uit de roulatie en daarbij nooit meer dezelfde.
Dus Grosje neem dit echt niet te licht op.
 
Vanochtend even twijfel gehad of ik wel moest gaan sporten.
Gisterenavond volde mijn nek hard aan van het werk .. Ik moet inderdaad minder stressen en proberen meer te ontspannen. Toch maar gegaan en een training voor de rug en achterkant schouders gedaan .. Die moet ik sterker krijgen.
Niet overdreven met de gewichten maar toch zwaar genoeg
Latt pull down 4x12 - 50 kg / dumbbell row 20 kg 4 x12 / deadlift 12 x 60 - 10 x70 - 2x8 x80
Facepull 15kg 4x12 / en nog 3 andere oefeningen voor de achterzijde schouder (totaal nog 3 oefeningen a 4x12 reps0
20 min fietsen en 100 sit ups op swissball ball
Heb gelijk straps gekocht want met de deadlift kan ik de stang nog net goed vasthouden - kleine handjes he! ;)
 
Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=x9bvVGFYl-8

dit zijn de oefeningen die ik nu doe voor de rotatorcuff
Heb het idee dat mijn rechterschouder minder is als mijn linker
Heb bij bepaalde pull en press oefeningen last van mijn rechter biceps (minder kracht, eerder verzuurd)
Volgens de fysio (alweer lang geleden) was het evenwicht in de schouder weg (voorkop was sterker als de rest) waardoor andere spieren en pezen het zwaarder kregen.
PS Vooral de facepull is een lekkere oefening voor de achterkant van de schouder en de traps.
Ga daar maar voorlopig mee verder en hoop dat het mijn traps ook sterker maakt en de schouders meer naar achter trekt. Probleem is nu alleen dat de verzuring na het werk groot is en dat extra oefeningen het dan niet beter maakt... voorzichtig aan dus.

Vanavond weer trainen - benen en buik maar eens aanpakken en weer wat fietsen om vet te verbranden want die buik is de laatste tijd een ramp (rest gaat wel)
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze beste man is van 1944 dus het is mogelijk, alleen het is voor de meesten niet weggelegd.
 
ja die heeft een goed fysiek dat zie ik meteen :)
 
ja die heeft een goed fysiek dat zie ik meteen :)

Ow ik had de topictitel alleen gelezen over er goed uitzien. Deze man is bijna ****ing 70, onvoorstelbaar hoe strak zijn velletje nog over zijn gezicht zit.
 
strakke bril ook
 
excuses ik had niet eens door dat het je trainingslog was. ik had alleen maar naar de topictitel gekeken :o
 
Ha ha ik lig er niet wakker van hoor... Geen probleem
 
Door de hevige sneeuwval in Den Haag gisteren niet kunnen trainen :(
Het lijkt hier Oostenrijk wel
Reed bijna met mijn auto de sloot in gisterenavond en was ook laat thuis en de rest van mijn gezin ook (rond 20.00 uur was iedereen binnen en konden we eten)
Mert de fiets was het niet te doen en lopend te ver weg (meer als een half uur lopen)
Baal er wel van want vanavond wordt het ook weer niets... pvd
 
Gisteren weer een terugval gehad
Veel last van de linker achterkant schouders en rechter voorkop schouder.
Heb maandagavond wat pushups gedaan omdat ik niet naar de sportschool kon (4 series van 25)
Misschien dat het daardoor komt. Het is toch een soort van RSI vrees ik (ik weet het ook niet meer)
Heb ik sneeuw staan scheppen voor de deur (voelde ik ook op een gegeven moment in de schouders)
Gisteren dus niet getraind maar thuis de spieren met een hittepit warm gehouden dat verzacht de pijn en ontspant de spieren en beetje. Slecht geslapen ook.
vandaag weer heel goed opletten dat ik me niet te druk maak en te veel de spieren aanspan.
Weet niet wat ik er mee aan moet, binnenkort toch maar weer eens naar de Dokter maar ben bang voor de gebruikelijke opmerkingen (rustig aan, massage, fysio, staat je stoel goed enz enz) en dat hebben we nu allemaal al een keer geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:
Tja kappen met stressen zou ik best willen maar het soms het aard van het beesie dat je je toch druk maakt over dingen waar je je beter niet druk over kan maken (zo snap je het nog :) )
2,5 jaar gelden een faillissement meegemaakt buiten de schuld van het bedrijf. Andere bedrijven in de groep maakte te veel schuld en ondanks dat je met z'n allen heel hard hebt gewerkt en zelfs met het bedrijf waar ik in loondienst werkte winst maakt gaat je mee naar de afgrond met de andere. :( Toen erg stressige tijden meegemaakt en natuurlijk nog steeds na de doorstart met minder mensen keihard werken om te overleven in deze crisis. Vandaar dat ik ook zonder pauze 9 a 10 uur per dag moet werken.
Dat geeft mij wel vaak stress.

Maar goed weer ff ontopic
Niet getraind gisteren.. te moe ...
Supps van XXL ontvangen ZMA en Tribulus en gisteren voor het slapen gaan de ZMA ingenomen (ga je ook beer van slapen stond er) Weet niet of het van de ZMA is maar ben geloof ik nog slaperig :)
Vanavond maar weer even kijken wat ik kan doen. Geen bovenlichaam want alles doet pijn (spierpijn) vooral rechts achter de schouder


Net terug van sport 50 minuten gefiets verder niets
Schouders voel ik toch van de facepull vermoed ik en het computerwerk 9 uur achter elkaar
Even niets geforceerd
Verder gaat het lekker, ik ben tenminste weer regelmatig bezig
Pijnvrij? Nee maar wel beter

Mediteren kan een hoop verlichting geven, en dan waarschijnlijk niet direct als je er mee begint maar wel op de langere termijn.

Misschien is het een idee om geen druk oefeningen op een machine te doen? Mijn ervaring is dat je dan in een onnatuurlijke beweging aan het drukken bent en als je al last hebt van je schouder zal het er waarschijnlijk niet beter op worden.
Een stuk lichter trainen en meer herhalingen doen (maar wel de spieren enorm aanspannen) kan ook helpen. En bij pijn direct stoppen en er niet doorheen trainen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven