MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie foto's Grosje. En lekker die ''juiste'' spierpijn.
 
Mooi dat je weer gewoon lekker kan trainen, je hebt er lang op moeten wachten maar zo zie je maar; de aanhouder wint!
En sommige comments vind ik trouwens nergens op slaan van je pics..
Teksten zoals..voor je leeftijd netjes maar daar is alles mee gezegd.. pff ik geloof dat ze even vergeten dat je wel natural bent!
Weet je hoeveel dat scheelt, ik wil wel zien hoe hun eruit zien ZONDER;)
Echt knap fysiek Grosje maar dat zei ik je vorige keer al.
En Magnificent werkt zeker, zelf gooi ik er nog wat extra peptopro bij voor nog beter herstel want dat spul is werelds..net te zuipen maar door de magnificent is het zeker te doen.
Want de hoeveelheid peptopro in de magnificent zelf is niet z heel hoog..vandaar;)
 
tja de foto's zijn alweer van 3 jaar terug
ben inmiddels niet meer zo droog als toen hor :)
Het zag er eigenlijk een paar maanden later (in november 2009) iets beter uit minder droog maar wel meer massa

Misschien ga ik wel weer proberen om op dat niveau te komen
Moet ik eerst mijn voeding op order hebben (en ik ben daar zo slecht in om een schema te maken)
Wat is dat Petopro precies?
 
Laatst bewerkt:
Oke ik gebruik zelf Micellar Casein Perfection van body en fit
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...t-sportsnutrition/micellar-casein-perfection/
is niet helemaal het zelfde maar ook wel casein (snel oplosbaar)
Misschien als ik weer wat moet bestellen en geld over heb dan probeer ik peptopro
Wil ook weer niet te veel uitgeven aan de supps (50/60 euro p/maand vind ik zat :)

Dit zijn langzaam opneem/los bare eiwitten. Whey is een snelle eiwit. die neem je het liefst tijdens opstaan en na je training met snelle carbs. andere eiwit sups kun uje over de hele dag gebruiken, maar liefst voor het slapen gaan.

Peptopro zijn casein hydrolisaat pillen die je net als whey kunt nemen, maar vaak nog wel lactose bevatten.

Bekijk gewoon welke amino's voor je gewenst zijn en haal die uit een sup, de rest haal je uit je gewone voeding.
 
Oke dat is inderdaad anders dan de Whey die ik heb
Grootste probleem van mij is dat ik meestal in de avond train (tussen 20.00 en 22.00 uur) en dan ook pas na 22.00 uur alle supps nog moet nemen
Magnificent/creatine/ en eiwit (in de vorm van shake of kwark) en daarna nog ZMA maar dat kan pas weer 1 uur na de eiwitten. Kortom ik zit dan vol met vocht en moet er in de avond dan weer uit om te pissen (zeg maar dag met je handje - nachtrust :hello:)
Heb het nu opgelost dat ik de magnificent en creatine samen mix in een bidon en tijdens de training drink.
De caseineiwitten drink ik 's-middags (met melk) op mijn werk rond 15.00 uur omdat ik dan geen eiwitten meer heb om te eten.
Tja misschien niet helemaal zoals het moet maar zo slaap ik beter en dat had ik de laatste tijd nodig ivm de nek/rug blessure.
 
Borst maar weer gedaan
Vorige week ging goed dus ik ging er voor
Incline bench 12x30 12x40 3x 12x50
Dumbbell flyes op het bankje 4x 12x12 kg
Dumbbell press op het bankje 12x16 12x16 10x20 10x20
Seated press machine 12x85 3x 10x100
Pull over machine 4x12 50 kg stond trouwens dat de machine voor de rug was? Dacht toch echt dat je de borst pakte
Peck deck 12x40 12x50 10x60 10x60

Triceps cable pushdown 12x21 12x24 12x27 10x30
Triceps cable pushdown rope 4x 12x15 kg
Overhead triceps extention 4x 12x 17.5 kg
Triceps machine extention 4x12x15 kg

Fietsen 20 min
Buik

Al met al een goede training en ik hoop dat de nek en rug het net zo goed houd als vorige keer
We zullen zien... Het voelt in ieder geval goed aan
 
Laatst bewerkt:
nog een mooi vb
bi8d9z.jpg
 
tja dat ziet er heel goed uit (hoe oud zou hij nu zijn 65? 70?)
maar dan heb je het natuurlijk ook wel over de creme de la creme uit de tijd van Arnold
respect dat die man er na 40 jaar nog steeds toppie uit ziet en dat hij de vorm goed vasthoud
Vrees dat ik van z'n never nooit niet in die buurt kom :)
Maar ben tevreden met mijn huidige fysiek hoor (iets droger zou mooi zijn maar dat komt misschien nog wel)
 
Oke dat is inderdaad anders dan de Whey die ik heb
Grootste probleem van mij is dat ik meestal in de avond train (tussen 20.00 en 22.00 uur) en dan ook pas na 22.00 uur alle supps nog moet nemen
Magnificent/creatine/ en eiwit (in de vorm van shake of kwark) en daarna nog ZMA maar dat kan pas weer 1 uur na de eiwitten. Kortom ik zit dan vol met vocht en moet er in de avond dan weer uit om te pissen (zeg maar dag met je handje - nachtrust :hello:)
Heb het nu opgelost dat ik de magnificent en creatine samen mix in een bidon en tijdens de training drink.
De caseineiwitten drink ik 's-middags (met melk) op mijn werk rond 15.00 uur omdat ik dan geen eiwitten meer heb om te eten.
Tja misschien niet helemaal zoals het moet maar zo slaap ik beter en dat had ik de laatste tijd nodig ivm de nek/rug blessure.

Vergis je niet met whey en eiwit, veel mensen denken dat whey en eiwit hetzelfde is.
Natuurlijk is een whey ook een eiwitsoort, maar er zijn meer vormen eiwit dan alleen whey. en welke whey :D
 
Oke porterhouse, ik ga me daar nog eens beter in verdiepen
Weet er blijkbaar niet genoeg van
moet ook zeggen dat voedingskennis mijn zwakste punt is
Eet wel zo veel eiwitten per dag als ik kan in de vorm van kipfillet, eieren en magere kwark en dan nog de Casein eiwitten
Misschien niet helemaal afgewogen in genoeg om te groeien maar meer als de gemiddelde nederlander :)
 
Dan is het goed Grosje.

Meer als 300g eiwit heb jij niet nodig.
 
Goed nieuws.... Geen last van mijn nek/rug
In ieder geval zo weinig dat ik er bijna een dansje van kan maken
Morgen benen en een beetje schouders proberen
 
te vroeg aan het juichen :(
Vandaag wel een beetje last (late reactie) maar komt wel voort uit de training (toch een soort spierpijn denk ik)
Komt wel weer goed.. zaterdag ga ik toch pas weer rug trainen
Hoor net dat ik de benen morgen moet trainen (vanavond heb ik iets anders te doen - bioscoopje)
Sorry
 
Die pepropro zijn geen pillen hoor Porter;)
Ik gooi het extra door mijn magnificent en herstel is echt maar dan ook echt beter!
Maar goed Gros, als het zo goed gaat..waarom dan veranderen.
T was gewoon een tip omdat wij er zoveeel profijt van hebben.
Verder vind ik dat je nog steeds heel goed bezig bent! En beetje spierpijn is natuurlijk niet erg;)
 
net terug van de bios
Mijn zoon (15) heeft vakantie dus even naar Skyfall geweest die had ik dus nog niet gezien
erg goede film en Daniel is goed in shape voor zijn leeftijd (maar ik ben ouder ;) )
Dus misschien kan ik nog een goede Bond worden , hahaha

Spierpijn valt me in de borst mee
Het is de triceps die naar de achterkant van rechterschouder doorstraalt en pijn geeft
Dat trekt wel weer weg voor Zaterdag
Rechterschouder achterkant is en blijft een probleem maar zolang ik weet wat ik doe kan ik er mee trainen

morgen Benen en als de spierpijn minder is misschien nog een schouder oefening
Wil kijken of ik iedere training een deel kan doen
Voorkantschouder loopt mee met de borsttraining / achterkant met de rug / zal dus de zijkant morgen apart moeten doen met sideraises of zo... we zien wel
 
Gelet op al die capriolen die Bond uitvoert, moet hij de dag erna ook wel een beetje spierpijn hebben. Voor niets gaat de zon niet onder.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven