Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zou die banaan eruit gooien en de magnificent in 2e delen.
1 deel voor je trainen en 1 deel na je trainen.
En ik zie nergens groenten? Gewoon lekker groene groenten pakken. Heeft geen waarde toch.
 
Nou bedankt voor de tips ik neem alles mee en bekijk het schema dan weer opnieuw.
dit schema was ook even een voorbeeld van 1 dag hoor :) ik eet elke dag genoeg groenten :)
die fruitcoctail dat is gewoon een recpt van gemixt fruit uit blik (zo maak je kip met vruchten)
Maar elke dag eet ik iets anders rond 19.00 uur en dan probeer ik netjes te eten (niet te vet) maar eet wel met de familie mee.
De magnificent drink ik zelf tijdens de training (in een fles neem ik het mee en drink gedurende de hele training slokjes tot het op is.
Omdat ik pas laat train (tussen 20.00 en 22.00 uur kan ik ook niet veel drinken na de training anders moet ik er snachts uit om te pissen en dat is niet goed voor de nachtrust.
Eten na de training is ook niet mogelijk dus (ja een beetje kwark)
 
Vanochtend om 9 uur weer hard gelopen (koud maar zonnig)
eerste 2.5 km in 1 stuk door in een kwartier gelopen (10 km p/uur dus)
Daarna terug iets langzamer
Totaal 45 minuten bezig geweest op nuchtere maag
linker knie is een beetje gammel maar het gaat best

Spierpijn in de rugregio door bankdrukken valt nog mee
We wachten af ;)


Update 22-4 vanochtend was het scherpe gevoel er weer onder het linker schouderblad (van achter gezien)
Gelukkig niet te erg maar blijkbaar heeft het echt te maken met het uitrekken van de Rhomboideus als ik de armen vooruit strek met borstoefeningen
Maar zoals ik al schreef niet heel erg dus ik kan er zo mee door
Vanavond rug/biceps training dus maar weer even rustig aan opwarmen en daarna... we zien wel
 
Laatst bewerkt:
Ging goed vanavond, weinig last dus ik heb me niet ingehouden
Rug
Latt pull op de borst -12x50 12x60 10x70 8x80 5x90 kg zwaar maar met straps te doen
Bent over cable row 4x12 50kg (Low Row was bezet dit lijkt er op)
Dumbbell row 4x8x 28kg
Bor 4x12x 50 kg ( alles was bezet halter 50 was nog vrij)
Hammersmith low row 35 kg per kant 4x12 reps

Biceps
Ez bar curl 12x20 kg. 3x8x 30kg (ging weer redelijk onderarm aanhechting had minder problemen)
Biceps curl machine 12x25 kg. 3x10x 32kg
Hammer curl 4x12 x10kg (voor de onderarmen)

Cardio 20 min
 
Laatst bewerkt:
leuk compliment gekregen
Een vertegenwoordiger kwam bij ons bedrijf langs en toen we afscheid namen vroeg hij snel even.. Zeg...volgens mij train je nog wel eens of niet?
Ja 3x in de week zei ik
Is te zien zei hij :)
 
leuk compliment gekregen
Een vertegenwoordiger kwam bij ons bedrijf langs en toen we afscheid namen vroeg hij snel even.. Zeg...volgens mij train je nog wel eens of niet?
Ja 3x in de week zei ik
Is te zien zei hij :)

En daarna vroeg hij je uit eten. :roflol: :gay:










:jk:
 
En daarna vroeg hij je uit eten. :roflol: :gay:










:jk:

:roflol:

Nee gelukkig niet :) al was hij dan niet de eerste man bij wie ik sjans heb gehad
Ooit eens met groep gasten mee geweest naar een homobar (een van die vrienden is gay) en ik was nog niet binnen ... of....ze kwamen al op me af :)
Heb ze netjes uitgelegd dat ik hetero was en dat ik met een kennis mee was, verder geen probleem, ze lieten me met rust maar ze gaven me wel complimenten.

Nee deze man vroeg het uit interesse
Hij had vroeger ook getraind zei hij en kon 140 kg squaten
Was net zo oud als ik maar zag dat hij dat nu niet meer deed, last van gewrichten zei hij.
 
leuk compliment gekregen
Een vertegenwoordiger kwam bij ons bedrijf langs en toen we afscheid namen vroeg hij snel even.. Zeg...volgens mij train je nog wel eens of niet?
Ja 3x in de week zei ik
Is te zien zei hij :)


Altijd leuk als iemand je een compliment geeft want daar doe je het ook een beetje voor toch?
Veel mensen zien heus wel dat je traint en veel mensen van na de 30 zullen jaloers zijn dat je op jouw leeftijd nog een goed fysiek hebt.
Mensen zullen het alleen nooit zo snel toegeven dat ze het zien of je complimenteren omdat ze zelf niet zo er uit zien.

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 14:30 ----------

En daarna vroeg hij je uit eten. :roflol: :gay:










:jk:


Hé bah!
 
Altijd leuk complimenten ontvangen toch:p

Ik heb er wel een hekel aan ze beginnen van, ik heb ook ooit getraind.
laatst ook weer iemand, vroeger drukte ik met 150 kg pff en als
je dan zien hoe ze er bij staan???
 
Ik was vroeger ook iets sterker maar nu ga ik gewoon niet meer met alles tot het gaatje.
Nooit bang geweest voor blessures tot je ze krijgt en dan blijf je met een bepaalde leeftijd moeilijk herstellen.
Ik ben blij met wat ik heb en ik heb het ook naturel behaald. Waar ik nu train lijkt het af en toe wel bijzonder als je niets gebruikt. Jochies lopen met veel te grote spierballen en puisten over het hele lichaam en die hebben ze niet van pindakaas. Mijn kracht is mijn doorzettingsvermogen niet opgeven bij tegenslag en houden wat je hebt en misschien wel met een kleine winst. Natuurlijk kan ik geen lichaam van een prof krijgen maar wel een die de gemiddelde 50 jarige niet heeft. Ik kan dus alleen maar adviseren aan iedereen die hier leest, wat er ook gebeurt blijf trainen tot je er bij neer valt.
Als het gaat ...hard op jouw niveau ... en anders dan maar iets minder maar wel bezig blijven
Het blijven trainen is makkelijker vol te houden dan het opnieuw beginnen na een tijd niets doen.
 
Ik geef je volledig gelijk, grosje. Respect hebben voor je lichaam is een continue gegeven.
Ik begrijp sommige leeftijdsgenoten niet die zich laten gaan en er uitzien als michelinmannetjes... En voortdurend klagen, maar niet de moed hebben om hun levenswijze te veranderen.
 
Nou Grosje jij bent mijn voorbeeld als het gaat om doorzetten en als leeftijdsgenoot.
 
Helemaal mee eens Ron.
Grosje is een mooi voorbeeld voor iedereen die al wat ouder is en toch wil blijven trainen.
Maar jij bent ook heel erg goed bezig op jouw leeftijd, ook vaak heel inspirerend om in jouw log te kijken.

DBB Oudjes Club? Grosje for president ?
 
Helemaal mee eens Ron.
Grosje is een mooi voorbeeld voor iedereen die al wat ouder is en toch wil blijven trainen.
Maar jij bent ook heel erg goed bezig op jouw leeftijd, ook vaak heel inspirerend om in jouw log te kijken.

DBB Oudjes Club? Grosje for president ?

:exactly:
 
thanks vrienden
Zo bijzonder ben ik ook weer niet hoor (krijg te veel eer van jullie)
Tegenwoordig ben je toch niet meer oud als je 50 ben, dat hoeft toch niet.. daar kies je toch zelf voor als je oud wil zijn.
Ik zie hier genoeg ouder jongere :) die een goed voorbeeld zijn voor beginnende sporters en voor sporters die op een latere leeftijd beginnen of nog bezig zijn.
Kijk eens naar Dinky en Ron of naar bekende oudere BB die ik regelmatig zie trainen bij mij op de sportschool.
Wat is oud?????

Rob Gras (50 jaar)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Marjolein Schilperoort (oud genoeg :) - mag je van een dame niet zeggen toch)
marjolein-schilperoort-nederlandse-bodybuildster-18.jpg


Earl Maduro (60 jaar)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus wie ben ik? helemaal niets
We doen dus gewoon een ronde tafel (net als Arthur) zodat niemand boven de ander staat want iedereen is een kanjer op zijn eigen niveau
 
Van de bovenstande drie foto's iemand nog naturel?
 
Weet ik niet
Ik vermoed van niet, de meeste profs gebruiken toch wel iets
Maar goed dat moet ieder voor zich weten... en dan heb ik hier nog heel veel respect voor wat ze bereikt hebben.
Misschien had ik het (gebruiken) ook wel gedaan als ik eerder met deze sport was begonnen bij een echte hardcore sportschool.
Ik was 31 toen ik noodgedwongen (kruisband operatie) ging fitnessen bij een stel fysio jongens (allemaal heel clean en voorzichtig daar) en daarna ben ik bezig gebleven en na jaren meer de kant van Bodybuilden (qua training en voeding) op gegaan.
De sportschool waar ik trainde was meer voor vrouwen en 50+ ( ik zou er nu goed tussen passen :) ) en dus niets was daar op BB gericht.
Ik heb dus altijd zonder hulp getraind en alles zelf uitgezocht in boekjes en op internet want op de fitness school liepen geen BB begeleiders ( dus ik heb ook veel fouten gemaakt en veel aangeklooid )
Helaas ging de oude sportschool failliet dus moest ik verhuizen

Sinds een jaar train ik nu bij Kneetsgym in Den Haag in een volks wijk met echte Haagse Harry's en heel veel buitenlandse sporters :) - ik moest even wennen daar maar nu voel ik me wel op mijn gemak
Kneetsgym dat is een echte hardcore BB sportschool waar de toekomstige kampioenen en oud wereldkampioenen lopen.
Daar lopen ook echt jongens tussen die gebruiken en dat zie je ook gelijk.
Af en toe kijk ik mijn ogen uit. Gelukkig lopen er ook genoeg recreanten tussen... maar eerlijk is eerlijk.. hoe groter ze zijn hoe normaler en aardiger vaak ook. Het zijn echte sportlui die alles voor hun sport doen
 
Laatst bewerkt:
Er is weer getraind
Het gaat nog steeds erg goed, lichte irritatie zit er nog maar geen echte last
Vandaag benen en schouders
Squatmachine 12x75 12x85 10x95 10x105
Sitting legg press 12x85 12x115 10x125 8x135
Legg extention 12x61 12x68 12x75 10x82 5x89
Liggende legg curl 12x35 12x42 10x49 8x56
Lunges 24x20 kg 24x20 16x32 16x32

Schoulder press hammerstrenght 12x20 12x40 12x50 8x60 kg aan schijven aan de machine
Zittend schoulder press behind the neck 12x20 12x30 5x40 (even kijken of ik ook los kan pressen)
Side raises 4x12 x8 kg
Front raises 4x12 x 10 kg schijf

Ging weer iets beter met de schouders dus weer iets verder gegaan
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training, nice weights:D
Die lunges is nooit mijn favoriet:D, hoe doe je
die met barbell, dumbels, lopen, stilstaand.
 
Lekkere training, nice weights:D
Die lunges is nooit mijn favoriet:D, hoe doe je
die met barbell, dumbels, lopen, stilstaand.

Ik neem gewoon 2 dumbbells in de handen want dan heb ik meer balans
Zo'n stang in mijn nek wil ik voorlopig ook niet zolang ik nog last van de bovenrug heb.
Met die dumbbells is het makkelijker want je kan ten allen tijde de dumbbells zo laten vallen als je uit balans raakt.
Heb het lang niet gedaan dus gisteren eerst 2x10 kg genomen om eerst weer een beetje goed in de oefening te komen (zodat ik niet om donder :) ) en daarna 2x16 kg in de handen genomen.
Goede oefening om na de squat en leggpress enz te doen want dan ben je al moe en kan je toch nog even de spieren uitputten
zo dus
http://www.youtube.com/watch?v=D7KaRcUTQeE
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven