MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het gaat erg goed, weinig last van de nek en rug regio en ik heb me dus niet echt ingehouden
Beetje spierpijn in de armen maar dat is normaal
Expres 2dagen achter elkaar getraind omdat vandaag trainen moeilijk zou zijn
Wou vandaag trainen maar de tent gaat om 16.00 uur dicht dus dat gaat hem niet worden vanavond
Zaterdag ochtend ben ik dus weer aanwezig in de sportschool
Dus helaas geen trainingsberichten maar wel goed nieuws
 
Lekker Grosje. Maar ga voor alsnog niet los he. Rustig aan hoor.
 
Dat klinkt heel positief.
Vooral rustig doorgaan! en ja spierpijn hoort er dan bij...
 
:cheer::cheer::cheer::rocknana::banana::rocker2::lifter: klein vreugdedansje!
 
Lekker Grosje. Maar ga voor alsnog niet los he. Rustig aan hoor.

Nee ik ga niet gelijk los hoor, maar ben wel blij dat het een heeeel stuk beter gaat

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 22:49 ----------

Dat klinkt heel positief.
Vooral rustig doorgaan! en ja spierpijn hoort er dan bij...

Lijfspreuk van Kneetsgym (waar ik train) is No pain No gain
Dus een beetje spierpijn hoort er bij

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 22:49 ----------

:cheer::cheer::cheer::rocknana::banana::rocker2::lifter: klein vreugdedansje!
hahaha, heb net met je mee gedaan hoor:)
 
Nou het gaat echt nog steeds goed, ik mag echt helemaal niet klagen en dat ga ik dan ook niet doen ';)
Tijd om weer een klein stapje verder te gaan met de schouders en traps

Vanochtend benen en schouders
kon helaas niet starten met squaten want de 2 rekken waren bezet
Legg press 12x85 12x115 12x125 10x135 8x145
Squat 12x50 / 12x60 / 10x70 / 8x80 / 5x80 (laatste 5 toch te zwaar na de legg press)
Legg extention 12x61 12x68 12x75 10x82
Liggende legg curl 12x42 12x42 10x49 8x56

Shoulderpress hammerstrength 12x20 12x30 12x40 8x50 aan schijven aan de machine (ging lekker)
Shoulderpress dumbbell 12x10 kg 10x14 kg 18 kg 2x10 reps
Bentover raises 8 kg dumbbells 4x12 reps
Side raises 4x12 8kg dumbbell
Shrugsmachine 4x12 reps met 50 kg aan schijven

triceps pushdown 21 kg 4x12 reps (gewoon omdat ik er zin in had)
geen cardio vandaag, moet een cadeau kopen voor de moeder van mijn kids (tja niet mijn moeder maar toch voor moederdag)
 
Laatst bewerkt:
Nou de spierpijn heb ik vandaag gedeeld. :D

mooie training! jammer dat de squat rekken bezet waren... volgende keer gewoon die mensen wegkijken hoor! :D
Ik zal blij zijn als wij ook eindelijk een squat rek hebben.
 
Nou de spierpijn heb ik vandaag gedeeld. :D

mooie training! jammer dat de squat rekken bezet waren... volgende keer gewoon die mensen wegkijken hoor! :D
Ik zal blij zijn als wij ook eindelijk een squat rek hebben.

Nou wegkijken dat lukt niet echt in Den Haag daar zijn ze wel wat gewend en er zijn hele brede jongens daar die je niet wil en moet storen (wil ik ook niet als ik bezig ben)
Maar ik heb wel kunnen squaten maar helaas na de leggpress en dan ben je al moe.
Ik wil graag de eerste oefening de beste oefening doen dus die waar je de meeste spieren mee aanspreekt

lekker Marina die spierpijn is je belonging voor het harde werk ;)
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje masochisten hier:whip:
 
Lekkere training Grosje. Knalleh man.
 
Nou wegkijken dat lukt niet echt in Den Haag daar zijn ze wel wat gewend en er zijn hele brede jongens daar die je niet wil en moet storen (wil ik ook niet als ik bezig ben)
Maar ik heb wel kunnen squaten maar helaas na de leggpress en dan ben je al moe.
Ik wil graag de eerste oefening de beste oefening doen dus die waar je de meeste spieren mee aanspreekt

lekker Marina die spierpijn is je belonging voor het harde werk ;)
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje masochisten hier:whip:
Tja.. Den Haag zal het wel even anders zijn ja. :rolleyes:
Ik heb nu ook geleerd eerst de compounds te pakken. Wist voorheen niet eens het verschil. :o
maar dat merk je wel als je eerst legpress pakt ja. heb dat ook wel gedaan. En dat scheelt al snel heel wat kilootjes in de squat en DL.

en ja spierpijn.. ik blijf er altijd bij.. heb mijn initialen mee! :D
beetje maschisme mag he! je mag best voelen dat je gewerkt heb! vind ik ook wel een goed gevoel ook! :)
 
Beetje spierpijn in de benen en iets gevoelig op het bewuste plekje op de rug maar valt nog reuze mee dus ik hou het op spierpijn.
Ik slik nu ook al een dag of 5 BCAA pillen en hoop ook dat dit ook weer iets helpt aan het herstel
Het zijn nu wel een hoop pillen in de ochtend :)
2x zink/magnesium (voor betere ontspanning van de spieren) 2x Glucosamine (voor de gewrichten) 4x BCAA en 1x CLA (en dan ook nog 2 CLA in de rest van de dag)
en dan ook nog Magnificent tijdens de training ('s-avonds) en een shake eiwitten op mijn werk
de eerste 4 pillen slik ik nu al een maand of langer en ik denk dat dit mij ook iets sneller laat herstellen.
Maar ondertussen heb ik een halve apotheek hier staan :)
 
Gooi die CLA toch weg man. Doet niks. Hihihihi. Is een placebo.
Neem anders HMB dat zet je bloed in de jusite balans.
 
Nou ja ik heb net een vol potje gekocht bij Body en Fit dus op gaat hij in ieder geval
Meeste supps is troep maar ja ik val toch altijd weer voor de mooie verkooppraatjes :)
Misschien dat ik daarna weer HMB ga proberen, heb je er ervaring mee?
 
Ja met HMB en ZMA.
ZMA doet het niet voor me, hoewel die extra magnesium gooed voor blessures en gewrichtspijnen is.
HMB zet je bloedwaardes scherp. En ik had het gevoel dat ik een betere sollide energieniveau mee had.
En dat heeft denk ik alles te maken met je bloedwaardes die altijd wel schommelen natuurlijk.
 
ZMA sliep ik zelf wel erg goed op als ik het een uur voor het slapen in nam.
Heb me er wel aan gehouden dat je dan geen eiwitten rond de tijd van inname mocht innemen want dat schijnt de werking tegen te gaan.
Verder merkte ik ook niet veel meer van ZMA maar blijkbaar ontspant het toch de spieren en rust je dan beter uit.
Glucosamine weet ik ook niet of het echt werkt maar ca 2 weken nadat ik het ben gaan gebruiken had ik wel minder last, dus wie weet?
Tja en of BCAA werkt??? ik weet het allemaal niet maar ik probeer het gewoon eens om zelf te ondervinden of ik kan achterhalen of ik minder spierpijn heb en of ik sneller herstel.
Soms moet je gewoon eens een gokje nemen en iets anders doen.
 
BCAA's die werken wel hoor. Zet je energie level weer terug. Wordt meestal tijdens de workout genomen.
 
Heb wel het idee dat ik van de BCAA minder spierpijn heb
Beentjes heb ik bijna niet gevoeld dit weekend.. of ik heb niet hard genoeg getraind:eek:

Vanavond rug/bicep
 
Rug / biceps
Deadlift 12x60 12x70 10x80 8x90 5x100 met straps
Lowrow 12x56 12x63 10x70 8x77 8x77
MTS high row 12x25 12x30 10x35 10x35 p/kant
Bor 4x12 x50
Latt Pully small grip 12x60 10x70 8x77 8x77

Biceps ez bar 4x12 x20 kg (rechter aanhechting onderarm blijft gevoelig - dus zwaarder pak ik hem niet)
Zittend dumbbell curl in combi met schouder press 12x8 12x10 12x12 12x12
Curl machine 4x12 x35
Hammer curl 4x12 x10

Beetje buik
4x20 reps crunch maar ik had verder geen zin meer... Dus op de fiets tegen de wind in naar huis Pfff voelde ik toch ineens de benen
 
Laatst bewerkt:
Nice training Grosje. Zeg wat is een MTS high row?
 
Hammerstrenght MTS high row is een machine die de latt pull benaderd
je pakt er uiteraard je latts maar ook je biceps mee
De latt pull down was bezet dus toen was ik uitgeweken naar deze machine

deze dame doet het wel heel langzaam maar het is deze machine
http://www.youtube.com/watch?v=6ZpD9xaT1hs
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven