XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goede spierpijn in de quads
Beentraining is dus weer een success geweest
 
Hahaha Top-training gehad dus. Lekker die spierpijn.
 
Al even tijdje niet zo actief aan het volgen geweest maar volgens mij zie ik dat je weer de goede kant op gaat wbt je lichaam! Top hoor;) Fijn dat je weer beetje kunt trainen zoals je graag wilt.

Heerlijk is die spierpijn in je benen toch:P
 
vanochtend even weer een weegmoment gedaan
75 kg gewicht en vet% is rond de 16% of lager (als ik het goed gemeten heb) dus zelfde gewicht en minder vet
Het droger worden gaat erg langzaam, had ook niet verwacht dat ik zonder al te veel cardio snel vet zou verliezen.
Vet rond de navel lijkt niet heel veel minder voor mijn gevoel maar bij aanspannen ziet het er niet slecht uit, hmmm echt super droog ga ik toch ook niet worden.
Begin ook weer een beetje aan opbouwen van spieren te denken waarvoor ik toch weer iets meer moet gaan eten.
Dus waarschinlijk toch nog even 2 maanden volhouden en iets droger op vakantie en daarna maar weer iets opbouwen
Ik twijfel nog een beetje
 
tof dat het zoveel beter gaat hier Grosje .... die ouwetjes krijgen ze zo rap niet klein hé :D

vet rond de navel.. zo lastig :rolleyes: maar ach als dat het enige is
Gewoon nog een paar maandjes doorgaan met twijfelen dan tot na je vakantie... das nog zo lang ;)
 
vanochtend even weer een weegmoment gedaan
75 kg gewicht en vet% is rond de 16% of lager (als ik het goed gemeten heb) dus zelfde gewicht en minder vet
Het droger worden gaat erg langzaam, had ook niet verwacht dat ik zonder al te veel cardio snel vet zou verliezen.
Vet rond de navel lijkt niet heel veel minder voor mijn gevoel maar bij aanspannen ziet het er niet slecht uit, hmmm echt super droog ga ik toch ook niet worden.
Begin ook weer een beetje aan opbouwen van spieren te denken waarvoor ik toch weer iets meer moet gaan eten.
Dus waarschinlijk toch nog even 2 maanden volhouden en iets droger op vakantie en daarna maar weer iets opbouwen
Ik twijfel nog een beetje


Ik vraag mij het ook vaak af de laatste weken, Zal ik zwaarder proberen te worden en het strand een beetje uit me hoofd zetten dit jaar of proberen te gaan voor de 75 kg droog met misschien zichtbare abs want ze liggen bij mij echt ver naar achter.
Ga op het moment erg lekker kwa kracht gains nu ik sinds maart ik in de sportschool train dus twijfel heel erg.
Ken het dillema :)
 
Ik ga toch nog maar even door met het cutten op mijn manier.
Heb er wel steeds meer moeite mee, denk toch dat ik iets meer voeding nodig heb want het honger gevoel is soms groter.
Misschien ook omdat het trainen steeds beter/zwaarder gaat dus meer voeding voor herstel nodig (verzin ik net :) ).
Dit weekend ga ik voor het eerst sinds 18 jaar alleen met mijn vrouw (kids blijven thuis) een weekend naar Limburg (Schin op Geul) en dan ga ik me al helemaal niet houden aan een eetschema. Trainen zal deze week ook maar 2x zijn (vandaag en morgen) en daarna Vrijdag weg om ff te relaxen.
 
Ik ga toch nog maar even door met het cutten op mijn manier.
Heb er wel steeds meer moeite mee, denk toch dat ik iets meer voeding nodig heb want het honger gevoel is soms groter.
Misschien ook omdat het trainen steeds beter/zwaarder gaat dus meer voeding voor herstel nodig (verzin ik net :) ).
Dit weekend ga ik voor het eerst sinds 18 jaar alleen met mijn vrouw (kids blijven thuis) een weekend naar Limburg (Schin op Geul) en dan ga ik me al helemaal niet houden aan een eetschema. Trainen zal deze week ook maar 2x zijn (vandaag en morgen) en daarna Vrijdag weg om ff te relaxen.

Doe je goed Grosje. Geniet ervan en cheat het hele weekend. :D
 
Doe je goed Grosje. Geniet ervan en cheat het hele weekend. :D

Thanks, dat gaat wel lukken
Er gaat een voorraad wijn mee en het eten dat zien we wel
Maar er zal volgend weekend ook wel wat lichaamsbeweging zoals fietsen, wandelen en grieks romeins worstelen ;) :D plaats vinden........ dus helemaal zonder sport zit ik ook weer niet
 
Heerlijk zo ff weg zonder kids, is altijd goed ff quality time samen.
Ik heb vorig jaar ook ff weekje Spanje gedaan samen met me vrouw.
 
Niets mis mee, zo'n weekendje. Ideaal om ff je hoofd leeg te maken.
 
Grieks/romeins worstelen..wat moet ik mij daarbij voorstellen Ed??:eyebrow:
 
Rug en biceps vanavond
Latt pull down breed 12x57 12x67 12x77 10x77
Latt pull down small 12x57 10x57 10x57 8x67
Low row 12x47 12x57 12x67 8x77
Bor 4x12x50
Dumbbell row 4x12x32

Biceps al vol van de rugoefeningen dus 3 oefeningen vond ik genoeg
Biceps dumbbell curl 4x12x 12kg
Biceps curl machine 4x12 x32
Biceps cable curl 4x12x20 kg
pijn in de onderarm met curlen is minder geworden

Buik oefeningen

En cardio naar huis lopen 40 min ivm lekke band..... Gelukkig was het droog

Leuk compliment gekregen na een gesprek met een jonge knul en leuke dame van 40
Toen ik vertelde dat ik 50 was keken ze beiden gek en vroegen ze of ik een grapje maakte :)
Later kwam ik haar weer tegen en toen begon ze er nog een keer over dat die jonge gast nog over mij sprak toen ik weg was. :)
Kijk dat soort verhalen hoor ik graag hahaha




Miss h, Grieks Romeins worstelen dat is ongeveer het zelfde als biljarten met de korte keu ;)
 
Laatst bewerkt:
Hahha.. je bent zo jong als je je voelt he! en je ziet je doet niet onder voor de jonkies! :D
leuk is dat he! geeft toch wel een goed gevoel !

Lekker een weekend weg. Geniet er van! en laat je gewoon even lekker los. Kan zo zalig zijn!
en ach.. stilzitten doe je toch niet hoor ik al!:rolleyes: hahah

Geniet gewoon!

enne.. nice training! :)
 
Hahha.. je bent zo jong als je je voelt he! en je ziet je doet niet onder voor de jonkies! :D
leuk is dat he! geeft toch wel een goed gevoel !

Lekker een weekend weg. Geniet er van! en laat je gewoon even lekker los. Kan zo zalig zijn!
en ach.. stilzitten doe je toch niet hoor ik al!:rolleyes: hahah

Geniet gewoon!

enne.. nice training! :)

Dat is echt zo, gewoon blijven trainen en jong blijven denken.
Ik heb later nog genoeg tijd om oud te doen
 
Lekker man die complimentjes. En dat die jonge dame terugkomt om nog iets te zeggen, aha tuurlijk kwam ze speciaal daarvoor. Jij bent gewoon een chick-magneet.
 
hahaha zag net iets over een rode kop bij jou in je log, krijg ik nu ook
40 jaar jong die dame - ja als je 50 bent dan is alles snel jong om je heen in de sportschool ;)
 
Zit fijn in Limburg dus geen trainingen voor mij
Vandaag wel 5 uur met een wandeling bezig geweest dus beweging is er wel
Helaas is na 2 dagen zon de bewolking langs gekomen
Maandag of dinsdag ga ik de sportschool weer op zoeken, sorry vrienden, voel me wel schuldig
 
Het is je vergeven hoor Grosje..geniet er maar lekker van. Voor je het weet kan je weer tekeer trekken in de gym;)

Bedankt trouwens over je uitleg van het Grieks Romeins worstelen.. i can see Whahaha
 
Laatst bewerkt:
Zit fijn in Limburg dus geen trainingen voor mij
Vandaag wel 5 uur met een wandeling bezig geweest dus beweging is er wel
Helaas is na 2 dagen zon de bewolking langs gekomen
Maandag of dinsdag ga ik de sportschool weer op zoeken, sorry vrienden, voel me wel schuldig
Beweging krijg je zeker wel ja. :)
En niet schuldig voelen... gewoon goed voelen en genieten en maandag of dinsdag weer buffelen! je mag ook wel eens wat genieten he! ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven