XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
5 uur wandelen....en daarbovenop nog extra cardio...

straks moet je toch nog gaan bulken voor de zomer ;)
 
Het was op zich niet zo ver lopen (ca 12 a 13 km) maar je gaat heuvel op en heuvel af. en dan weer hier iets bekijken en dan weer daar... het schiet niet op (vandaar de 5 uur tour). Maar ik heb wel genoten van het mooie weer en de mooie uitzichten.
Zondag ook weer gewandeld maar toen was het zwaar bewolkt en af en toe regen... jammer
Bulken hahaha tja denk dat ik daar dit weekend al mee bezig ben geweest, 2x uit eten geweest en voor de rest veel wijn en hapjes... niet goed voor de buik maar wel erg lekker.
Vandaag gaat het weer beginnen hoor... vanavond Borst en Triceps maar weer eens doen.
 
Zit fijn in Limburg dus geen trainingen voor mij
Vandaag wel 5 uur met een wandeling bezig geweest dus beweging is er wel
Helaas is na 2 dagen zon de bewolking langs gekomen
Maandag of dinsdag ga ik de sportschool weer op zoeken, sorry vrienden, voel me wel schuldig


Je weet wat ze zeggen: De boog kan niet altijd gespannen staan.
 
Het was op zich niet zo ver lopen (ca 12 a 13 km) maar je gaat heuvel op en heuvel af. en dan weer hier iets bekijken en dan weer daar... het schiet niet op (vandaar de 5 uur tour). Maar ik heb wel genoten van het mooie weer en de mooie uitzichten.
Zondag ook weer gewandeld maar toen was het zwaar bewolkt en af en toe regen... jammer
Bulken hahaha tja denk dat ik daar dit weekend al mee bezig ben geweest, 2x uit eten geweest en voor de rest veel wijn en hapjes... niet goed voor de buik maar wel erg lekker.
Vandaag gaat het weer beginnen hoor... vanavond Borst en Triceps maar weer eens doen.

Heerlijk even weg zijn. Jammer dat je wat minder weer had de 2e dag maar zo te lezen heb je je wel vermaakt. vanaaf weer lekker knallen!
 
Oké het was weer tijd voor een training
Borst en triceps waren aan de beurt
Benchpress 12x40 12x50 10x60 8x70 6x70 6x70
Incline press 12x40 10x50 8x60 8x60 6x64
Peck deck 4x12x54 kg
Dumbbell press 12x16 12x18 8x20 8x22 6x24 per hand

Triceps cable push down 12x17.5 12x21 12x28 10x31.5
Overhead cable extention 12x17.5 12x17.5 10x21 8x21
Dippen machine 6x eigen gewicht daarna met hulp 3x6x-20

Biceps 1oefening voor fun
Biceps curl machine 12x30 12x30 10x40 10x40

Ging lekker max getraind en geen pijn
Iets stijf onder de nek nu maar ik verwacht geen grote problemen
 
Mooi training na zo een weekendje weg! :)
fijn dat je geen pijn hebt ook.

En als ik zo met je meelees...krijg ik hoe langer hoe meer zin in mijn vakantie volgende week. :D
 
O lekker ja vakantie dat is echt lekker
Heb net een lang weekend achter de rug maar ben al weer toe aan de volgende :)
Waar ga je heen?
 
Hahaha.. wie is er niet toe aan een lekker weekend he! :D
We gaan naar IJsland.. brrr... wel koud.. maar zo mooi.. gletsjers, watervallen, ijsmeren, vulkanen en geisers.. en uiteraad ook nog wat cultuur. :D Heb er veel zin in ondanks de kou.
Ik kan in ieder geval zeggen als ik terugkom dat ik in een warmer land terugkom. ;)
 
Well done Grosje;) gaat echt goed met je en de trainingen..fijn!
 
Hahaha.. wie is er niet toe aan een lekker weekend he! :D
We gaan naar IJsland.. brrr... wel koud.. maar zo mooi.. gletsjers, watervallen, ijsmeren, vulkanen en geisers.. en uiteraad ook nog wat cultuur. :D Heb er veel zin in ondanks de kou.
Ik kan in ieder geval zeggen als ik terugkom dat ik in een warmer land terugkom. ;)

Mooi hoor en wie weet valt het wel mee met de temp
Ik ben een echte zon aanbidder geen wintersport voor mij en ijs... .? Italiaans ik dan:D

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:32 ----------

Well done Grosje;) gaat echt goed met je en de trainingen..fijn!

Ja ik mag nog niet klagen en dat ga ik ook niet doen :p
Denk weer niet te veel na tijdens de training maar ik doe gewoon en dat is lekker
Wie weet kan ik toch nog wat massa pakken voor de vakantie .... Ik heb nog 2 maanden
 
Mooi hoor en wie weet valt het wel mee met de temp
Ik ben een echte zon aanbidder geen wintersport voor mij en ijs... .? Italiaans ik dan:D
Nou wintersport voor mij ook niet hoor.. hooguit apres ski.. :D maar liefst naar de warmte. Maar toch wilde we ijsland een keer zien... dus ja.. we gaan het meemaken. maar hebben al besloten in oktober ofzo nog wel effe de zon op te zoeken. :D ik heb die warmte gewoon ook nog nodig!
 
Dus eerst in IJsland bevriezen en dan later in de zon weer smelten :)
 
Ga je nu toch voor de massa ipv de cut?
Mooie training, by the way.
 
Het zal ongetwijfeld al vermeld zijn (sorry maar heb niet de tijd genomen om 52 pagina's te lezen..) , maar natuurlijk kan je er met 50+ nog goed uitzien. Er staan zat voorbeelden op het internet van 50 plussers met lichamen waar menig bodybuilder jaloers op zou zijn. Zoek anders even naar afbeeldingen van Bodybuilding Masterclass (=50+ klasse!! ;-))

Mijn trainer heeft daarin een aantal titels gewonnen (waaronder de wereldtitel) en die ziet er niet misselijk uit kan ik je vertellen! En die is 54 jaar (met 3 a 4% BF in wedstrijdvorm). Dus no worries. Everything is possible if you set your mind to it :)

DutchDedication
 
Training zonder expliciet op blessures te moeten letten is natuurlijk erg prettig!
 
Ga je nu toch voor de massa ipv de cut?
Mooie training, by the way.

Nee hoor ik blijf gewoon nog even door gaan zoals ik het nu doe
Ik twijfel wel soms of ik nog lager in vet moet proberen te komen maar die 2 maanden tot de vakantie dat red ik ook nog wel
Ik merk wel dat ik een beetje vast sta en niet meer veel droger wordt... en ik wil er ook weer niet mager uit zien (alleen die abs mogen nog wel wat droger maar dat is natuurlijk aaltijd het moeilijkste)
Misschien moet ik er nog een vetburner tegenaan gooien of zo.... vroeger wel eens lipo 6x http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/nutrex/lipo-6x/ gebruikt en dat ging goed (zonder dat ik lag te stuiteren in mijn bed snachts)
ben dus nog een beetje aan het zoeken en denken, maar het belangrijkste is dat ik weer een beetje normaal kan trainen;)
 
Lipo 6 wordt door meerdere wedstrijd atleten aanbevolen. Dus why not.
Ik lees dat je goed gaat. Je focus ligt opeens weer op andere zaken. Goed voor je Grosje.
Knalleh.
 
Vanavond ff snel geweest
Schouders (omdat ze achter lopen) en wat buik gedaan

dumbbell press 12x12 12x14 12x16 10x18 6x20
dumbbell side raises 4x12 x 8kg
dumbbell front raises 4x12 x 8 kg
bent over raises 12x6 12x8 12x10 12x10
upright cable row 4x12 x 21kg
face pull 4x12 x 21kg

ging lekker, weer iets opgevoerd en er zit soms ruimte voor meer gewicht in
weer ff afwachten hoe de schouders gaan reageren

en weer wat oefeningen buik
niet zo veel want ik wilde ff snel een uurtje trainen
 
Nou das een mooi uurtje geweest! :)
Zou lekker zijn als je schouders weer wat meer kunnen hebben. Komt vast goed.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven