XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
het voelt de laatste weken goed aan dus ik schroef het langzaam weer op
Tuurlijk zijn de pijntjes niet helemaal weg maar hoe meer ik er over zeur hoe meer ik het voel
Dus ik probeer positief te zijn en door te gaan... zo heb ik het afgelopen jaar ook nog door kunnen trainen... gewoon door gaan en het nemen zoals het is. (niet altijd makkelijk maar beter als op de bank hangen en vetrollen kweken)
Het komt dus goed :)
 
Het is inderdaad gewoon doorgaan en aankijken hoe ver je kan gaan. Lukt het een keer niet dan maar wat lichter... inderdaad beter dan kniezen en hangen op de bank.. dan liever trainen en daarna uitpuffen op die bank. :D
Het komt echt wel.. tijd en geduld he... ook al is dat laatste vaak lastiger. ;)
 
het voelt de laatste weken goed aan dus ik schroef het langzaam weer op
Tuurlijk zijn de pijntjes niet helemaal weg maar hoe meer ik er over zeur hoe meer ik het voel
Dus ik probeer positief te zijn en door te gaan... zo heb ik het afgelopen jaar ook nog door kunnen trainen... gewoon door gaan en het nemen zoals het is. (niet altijd makkelijk maar beter als op de bank hangen en vetrollen kweken)
Het komt dus goed :)

That's the spirit;) (mijn wijsheid:p:p)
je hebt de goeie instelling Grosje!
 
jij gaat harstikke goed.... ik hou je straks niet bij tijdens de meeting ;)
 
je kunt er zeker nog prima uitzien met 50 jaar.
wel een andere zwembroek aantrekken
 
je kunt er zeker nog prima uitzien met 50 jaar.
wel een andere zwembroek aantrekken


hahaha Oke ben nu benieuwt .....wat voor zwembroek adviseer jij dan.
 
het voelt de laatste weken goed aan dus ik schroef het langzaam weer op
Tuurlijk zijn de pijntjes niet helemaal weg maar hoe meer ik er over zeur hoe meer ik het voel
Dus ik probeer positief te zijn en door te gaan... zo heb ik het afgelopen jaar ook nog door kunnen trainen... gewoon door gaan en het nemen zoals het is. (niet altijd makkelijk maar beter als op de bank hangen en vetrollen kweken)
Het komt dus goed :)


Juistem, Gaat weer helemaal lekker met jou zo te lezen!! Ga zo door!!
Je bent niet de enigste, heb ook me dagen dat het minder gaat en soms pak ik gewoon ff me rust zodat ik later weer verder kan of ik pak een week wat minder zwaar.
Mijn doel op de langere termijn is te blijven trainen en er zo jong uit te blijven zien.
Als je maar blijft trainen dat is wat telt.
 
Juistem, Gaat weer helemaal lekker met jou zo te lezen!! Ga zo door!!
Je bent niet de enigste, heb ook me dagen dat het minder gaat en soms pak ik gewoon ff me rust zodat ik later weer verder kan of ik pak een week wat minder zwaar.
Mijn doel op de langere termijn is te blijven trainen en er zo jong uit te blijven zien.
Als je maar blijft trainen dat is wat telt.

Klopt wat je zegt, opgeven is het makkelijkste maar daar doen wij niet aan :)
Luisteren naar je lichaam is belangrijk, doorgaan tot je neervalt is niet goed.
Gisteren ook met verbazing gekeken naar een stel gasten die heel zwaar (maar fout) aan het trainen waren.
Ipv de spiergroep te isoleren gooide ze met het hele lichaam de gewichten omhoog. :D
Het zag er raar uit, maar misschien werkte het wel want ze hadden wel grote spieren.
Ik denk dat ik er zelf alleen nu nog blessures van zou krijgen dus doe het liever iets minder... op mijn manier.
No pain No gain ....klopt, maar niet tot elke prijs
Je krachten doseren en af en toe je rust pakken of een spiergroep overslaan en er omheen trainen is beter.
Gewoon gedoseerd doorgaan is soms belangrijker dan je ego te prikkelen met zware gewichten.
 
Klopt wat je zegt, opgeven is het makkelijkste maar daar doen wij niet aan :)
Luisteren naar je lichaam is belangrijk, doorgaan tot je neervalt is niet goed.
Gisteren ook met verbazing gekeken naar een stel gasten die heel zwaar (maar fout) aan het trainen waren.
Ipv de spiergroep te isoleren gooide ze met het hele lichaam de gewichten omhoog. :D
Het zag er raar uit, maar misschien werkte het wel want ze hadden wel grote spieren.
Ik denk dat ik er zelf alleen nu nog blessures van zou krijgen dus doe het liever iets minder... op mijn manier.
No pain No gain ....klopt, maar niet tot elke prijs
Je krachten doseren en af en toe je rust pakken of een spiergroep overslaan en er omheen trainen is beter.
Gewoon gedoseerd doorgaan is soms belangrijker dan je ego te prikkelen met zware gewichten.


Ja het schijnt toch zo te zijn dat lekker "gooien" en "rammen" waar je vaak je hele tot halve lichaam bij gebruikt tot meer groei lijdt dan super correct en geïsoleerd je rom doen.

Maar dat is als je jong bent en nog lekker snel herstellen kunt, helaas kunnen we op iets oudere leeftijd niet meer echt vol gas gaan tenzij je aan de test,deca, anavar en winstrol e.d zit.
Ik durf het niet aan vanwege mijn lastige karakter, anders had ik wel wat anavar geprobeerd.


Ik heb mijn gooi en smijt dagen en mijn rustige dagen, zo combineer ik het.
Straks in de middag ga ik rustig rug trainen, 5 of 6 oefeningen en misschien nog biceps.
De misschien voor de biceps is omdat ik gisteren na borst benen trainde en na het squaten toen ik lunges deed bijna van me stokkie ging, kon nog net op tijd gaan zitten.
Dus vandaag ben ik gewaarschuwd :D
Ik voel me gaar en kijk wel wat ik er uit krijg, als ik maar ga en train dat is belangrijk.
Zoals jij ook zegt, Opgeven is het makkelijkst en daar doen wij niet aan :thumbup:
 
een met Mickey mouse

altijd goed

Heb hem gelijk gekocht, want zo'n advies die moet je niet laten lopen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha grapjas.. nou één ding is zeker een hoop bekijks heb je zeker met zon zwembroek:P
 
Hoop dat mijn pielemuis er dan niet uitfloept:D

Nou was eigenlijk wel nieuwsgierig wat de dames nou een goede zwembroek vinden
Een short of een strakke boxer of een ballenknijper :))
Nou kom op dames.. Schieten maar
 
Mijn mannetje heeft een soort strakke boxer..niks mis mee:P, maar een echte ballenknijper is not done:P
Short tot op de hielen..ja leuk voor een wakeboarder ofzo maar anders tja..;) Had ik al gezegd wat mijn voorkeur had:P
 
Op de eerste pag sta ik in mijn zwembroek
Een soort strakke boxer dus
Misschien dat een hoop dames daar niet tegen kunnen :)
Een broek tot mijn knie vind ik ook niets want dan heb je hele witte stokken tot je knie
 
Ja zoiets is toch prima..ligt ook een beetje aan wie m aan heeft..niet iedereen kan het hebben zeg maar:P
 
Nou ik vind dat ik hem nog steeds kan hebben:p
 
Hahaha ik bedoelde niet dat jij hem niet kon hebben, maar meer dat er genoeg in de rondte lopen die zoiets beter niet kunnen dragen..
Hoor jij niet bij hoor:P
 
Gelukkig maar, was niet van plan een ander model te kopen
Show what you got ... Zeg ik altijd
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven