MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Idd, gewoon die rust pakken. De rest komt wel.
 
hmm nou ik heb nog steeds last in de traps.. alsof het een ontsteking is of zo.
Gaat dus niet goed :(
Blijkbaar een soort van overbelasting van de supraspinatus (denk ik - voel in ieder geval daar de pijn en de stijfheid in de spieren er om heen.
q10309012.png


Gekke is dus dat ik niet getraind hebt de laatste 1.5 week
Had voor de massage wel al wat problemen in de nek regio maar die zijn na de massage erger geworden.
Toch te zwaar getraind in de dagen daar voor ...denk ik
Blijkbaar heeft de uitgeoefende druk op de spieren (tijdens het masseren) het herstel geen goed gedaan
Heb gisteren thuis al wat rotator cuff oefeningen gedaan om het los te krijgen en het voelt iets beter nu.
Vreemde is toch wel dat het probleem van de week links begon (stijve nekspieren aan linkerkant) en dat ik nu aan mijn rechter schouder het meeste last heb terwijl het normaal links niet goed zit.
Ik blijf een kneus:(

heb dus ook even geen zin om te posten
 
Rustig aan grosje! En begrijpelijk dat je geen zin hebt om te posten oid. Beterschap ermee!
 
Kom op joh.... Niet zo negatief!
Het is vaak zo als links iets begint dat je toch, ook al heb je het niet door, links gaat ontzien met gevolg dat je rechts last krijgt.
Dus gewoon nog even rust nemen. Snap dat je geen zin hebt in posten.
Beterschap en hou je taai.
 
Kom op Grosje. Je hebt dat pad al bewandelt en nu even een klpa in je bek. Schudden en weer doorgaan.
 
Tja Ben nog ff aan het bijkomen van die klap in mijn bek
Heb na bijna 1,5 jaar ondertussen een recordLog met de langst zeurende sporter (krijg ik daar ook een prijs voor?)

Nee ben ff niet blij ik blijf maar terug vallen in de zelfde put en ik weet nog steeds niet waardoor ik val.
Kijk het nog een dagje aan en dan probeer ik het van de week weer op te pakken.
 
Blijf in jezelf geloven Grosje. :cool: Ja je gaat op je bek, ja je moet weer opkrabbelen. So what.
Keep the spirit. Even rusten en herstellen en snel weer terug, oke. ;)

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward. How mutch you can take the heat and keep moving forward.

That's how winning is done!
 
Kom op Grosje... je bent pas echt gevallen als je niet meer opstaat.
En elke keer sta jij op! Dus.......
Ook hier kom jij doorheen.
 
Blijf in jezelf geloven Grosje. :cool: Ja je gaat op je bek, ja je moet weer opkrabbelen. So what.
Keep the spirit. Even rusten en herstellen en snel weer terug, oke. ;)

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward. How mutch you can take the heat and keep moving forward.

That's how winning is done!

Je hebt gelijk

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 12:49 ----------

Kom op Grosje... je bent pas echt gevallen als je niet meer opstaat.
En elke keer sta jij op! Dus.......
Ook hier kom jij doorheen.

Ga in het weekend weer opstaan heb ik besloten
Door het bezoek van de wisselstudent uit amerika is het ook moeilijk om even snel in de avond de deur uit te rennen.
Nog steeds last van achterzijde rechterschouder
Heb al wat rekoefeningen en rotatur cuf oefeningen thuis gedaan en het verminderd wel
Denk dat ik het beter kan aanpakken in de sportschool en hoop dat door de betere doorbloeding tijdens en na het sporten dat het sneller geneest.
 
Je staat altijd weer op Gros! Wees daar ook eens trots op!
Er zijn zoveel mensen die dat niet doen maar jij wel!!!

Ik denk ook wel dat sporten goed zal helpen met doorbloeding. Maar forceer het niet. Pak het op met wat je kan.
Je krijgt namelijk snel de neiging om meer te pakken dan je zou moeten als dingen moeten herstellen/genezen. Althans dat heb ik wel. :o

Sterkte.
 
Nog steeds last van infraspinatus... Althans daar voel ik het
Gekke is dat de linkerkant waar ik normaal last hebt geen probleem is maar de rechterkant juist
Al wat oefeningen gedaan om het soepel te houden en door de pijn heen te werken.
http://m.youtube.com/watch?v=CiN_ItUwCtQ
Deze voel ik goed dus daar blijf ik mee oefenen
Morgenavond ga ik rug en biceps trainen en misschien nog wat rotator cuf oefeningen.

Deze dame doet ook goede oefeningen maar om de een of andere reden blijf ik in dit filmpje steeds op de verkeerde plek focussen
http://m.youtube.com/watch?v=SIDdVfO1rt0&feature=related
 
Balen dat je nog steeds last hebt van je schouder. Denk dat het wel goed is dat je oefeningen blijft doen. Het zal echt wel beteren. En wie weet helpt het trainen morgen ook wel.
Ik heb ook bij regelmaat last van mijn rug en na mijn rugtraining is dat weer over.
Ik duim voor je.
Sterkte.
 
Balen dat je nog steeds last hebt van je schouder. Denk dat het wel goed is dat je oefeningen blijft doen. Het zal echt wel beteren. En wie weet helpt het trainen morgen ook wel.
Ik heb ook bij regelmaat last van mijn rug en na mijn rugtraining is dat weer over.
Ik duim voor je.
Sterkte.

Bedankt Marina
Meestal voel ik me ook beter als ik getraind hebt omdat de doorbloeding in de spieren veel beter is.
Probleem bij mij is echter dat ik wel wil maar mijn lichaam soms niet.
Vanavond dus weer voor het eerst na 2 weken rust trainen... ik probeer rustig aan te doen als het lukt:cool:
 
We zullen het zien als je gelogt hebt. Sport ze.
 
Bedankt Marina
Meestal voel ik me ook beter als ik getraind hebt omdat de doorbloeding in de spieren veel beter is.
Probleem bij mij is echter dat ik wel wil maar mijn lichaam soms niet.
Vanavond dus weer voor het eerst na 2 weken rust trainen... ik probeer rustig aan te doen als het lukt:cool:
Nu heb ik nog soms dat ik denk ik trek het niet.. mijn lichaam wil niet.. maar al zijn het maar een paar oefeningen toch voelt het goed om alles weer even stromend te krijgen. Achteraf denk je dan echt ja.. dit doet goed voor mijn lijf...en voel je je ook beter..
Dat herken ik wel hoor.. het wel willen en niet kunnen. Ik weet nog als gisteren de periode dat ik niet eens meer kon lopen.. en hoe klote het voelt als je wel wil maar je lichaam nee zegt....
Succes vanavond. Rustig aan en je komt er echt. :)
 
Vrij normale training gedaan, maarrrr 2 weken niets doen dat merk je wel (zweet stond op mij kop en mijn hart bonkte als een gek, conditioneel zwaarder dus)
Low row 50kg / latt puly 70kg / bor 50kg / dumbbell row 22 kg / hammerstrenght high row 30kg / barbbell curl 20kg / hammer curl 8 kg / gewone curl 12 kg/ schoulder press ca 25kg / Side raises cable ca 5 a 10 kg / bent over raises 8kg
Echt veel minder gewicht dat heb ik niet gedaan
Nu afwachten
 
Laatst bewerkt:
So far so good :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven