Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja :)
Als je 16 bent dan is maar 1 ding belangrijk in de sportschool.................................
Genoeg ijzer???? Nee......... volgens mij het aantal meiden :)

Maakt mij ook niet uit hoor.. hij heeft gelijk.. lekker met zijn vrienden sporten is leuker als met Pa.
Mijn zoon is wel een aantal keren met mij mee geweest (erg leuk) maar zijn instelling en de mijne dat past niet bij elkaar
Ik sta klaar om weg te gaan en hij moet nog alles bij elkaar zoeken... of erger op zaterdagochtend nog wakker worden.
Nee dat werkte niet voor mij dus dan ging ik gewoon zonder hem weg.

Ben wel nieuwsgierig hoe lang hij het uit gaat houden want na een aantal jaren karate en jiu jitsu is dit nu de 3e sport waar hij aan begint
 
Lekker laten gaan Grosje. Niet sturen of coachen, lekker zelf laten ontdekken.
 
keep that mantra : ik ben op goede weg, ik ben op goede weg OOOHM ;)
 
Lekker laten gaan Grosje. Niet sturen of coachen, lekker zelf laten ontdekken.

Nee ik laat hem lekker zijn gang gaan maar hij vroeg wel of ik een schema kon maken en hij had ook al interesse in mijn wheyshakes :D afblijven pik

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 11:12 ----------

keep that mantra : ik ben op goede weg, ik ben op goede weg OOOHM ;)

ik zit al in de lotushouding OOOOHM :p
 
Ja :)
Als je 16 bent dan is maar 1 ding belangrijk in de sportschool.................................
Genoeg ijzer???? Nee......... volgens mij het aantal meiden :)

Maakt mij ook niet uit hoor.. hij heeft gelijk.. lekker met zijn vrienden sporten is leuker als met Pa.
Mijn zoon is wel een aantal keren met mij mee geweest (erg leuk) maar zijn instelling en de mijne dat past niet bij elkaar
Ik sta klaar om weg te gaan en hij moet nog alles bij elkaar zoeken... of erger op zaterdagochtend nog wakker worden.
Nee dat werkte niet voor mij dus dan ging ik gewoon zonder hem weg.

Ben wel nieuwsgierig hoe lang hij het uit gaat houden want na een aantal jaren karate en jiu jitsu is dit nu de 3e sport waar hij aan begint


Leuk dat hij ook traint.
Ken dat wel dat van ik sta klaar om weg te gaan enz..

Mijn zoon moet nog 2,5 jaar en dan mag hij mee, Hij doet nu Karate als sport en als hij 16 is gaat ik hem een beetje leren trainen in de sportschool.
Hoop wel dat het een beetje werken gaat.
 
het is heel leuk samen trainen.. vooral als je ze wat kan bij brengen
Maar er moeten wel duidelijke afspraken zijn dat ze ook meegaan als je het afspreekt en niet vlak voordat je weg gaat zeggen ... ik kan niet.. ik heb geen zin enz enz.
Vind ook wel dat huiswerk belangrijker is op deze leeftijd... en ik train in de avond en dat gaat niet altijd goed samen
Maar ik vind het wel leuk dat hij nu ook naar de sportschool gaat.
 
Nieuwe supps binnen van Body & Fit

potje Musclepharm creatine + een proef potje Assault (gratis)
en een pot Perfect Protein - vanilla
en een maand verpakking multivitamine gratis)

Normaal gebruik ik Magnificent maar ik wou maar weer eens iets anders proberen dus maar weer eens alleen Crea
Nog 3,5 week trainen en dan vakantie
Dus genoeg supps om 10kg massa te winnen.................................................... geintje ;)
 
Fijn dat het goed gaat met je schouders. :)

leuk met je zoon. Lekker laten gaan en als hij een keer samen wil trainen kan hij nog wat leren van je he! ;)
School gaat voor en avond is dan lastig. maar in het weekend een keer kan ook altijd neem ik aan??
en ja... genoeg meiden en trainen.. ach.. dat loopt wel los.

Fijn dat je supps binnen zijn! die perfect protein vanille is lekker! ik gebruik hem nu ook. lekker door yoghurt vind ik. :)
enne.. die 10 kilo... gewoon beginnen en je komt er vanzelf wel. ;)

waar ga je naartoe op vakantie?
 
Nee die 10 kg ga ik niet meer aan massa winnen dat was een geintje.

De vakantie is in Kroatië istrie dit jaar
Caravan gehuurd, beetje luxe camperen dus.
Ga normaal naar Italië maar we waren weer eens toe aan iets anders
Kroatië ben ik 10 jaar geleden ooit geweest en dat was ook mooi
Ik vermaak me wel
 
Istrie is mooi en leuk! ben er een jaar of 14 terug ook geweest.
Krk is een leuk schiereilandje. En Pula is de arena de moeite waard. En vergeet Moscenitschedrakova niet (ik schrijf het niet goed... :o) maar dat is een super leuk stadje.. enne.. slibowitsch zelf gestookt! :o die voel je wel..
Ik kan nog eens zien in onze fotoboeken wat wij bezocht hebben als je dat zou willen?
of zaterdag meenemen! :D

enne.. 10 kilo is veel.. zou ik ook wel willen! dromen we samen verder oke? :D
 
Kroatië ookniet verkeerd; ) kennissen van ons gaan er vaa k naar toe. Nog even geduld en dan is het ook voor jullie vakantie!
 
Net terug van kneets gym
Rug en biceps en een beetje ABS gedaan.
Vooraf een halve scoop assault genomen want het schijnt sterk spul te zijn
Lekker getraind of dat aan assault ligt???

Goed de rug...
Latt pull breed op de borst 12x50 12x60 10x70 8x80 Pfff met straps
Dumbbell row 12x20 12x22 10x24 8x26
Zittend low row 12x50 12x60 10x70 8x70
Hammerstrenght high row 12x25 12x30 10x35 10x35 per kant
Face pulls 4x12 x24
Hyperextention 4x12 met 10 kg gewicht

Biceps ez stang barbbell curl 4 supersets 3x8reps achter elkaar 30/20/10 kg
Zittend dumbbell curl 4x8 10 kg
Cable curl 24kg 4x10reps

Buik
Crunch op swissbal 4x30 crunches

Voor de zekerheid ijs op de rug want er blijft iets irriteren maar ik doe net alsof ik niets voel :)
Positief denken ...
 
Laatst bewerkt:
Mooie training Grosje. En of Assault het is of het placebo effect. Een mooie training blijft een mooie training.
 
Inderdaad Assault of niet het is een mooie training.
enne.. positief denken laat de irritatie vast overgaan!

en anders zaterdag even een massage vragen?? :D
 
Dat is waar.
Gaat best wel goed, maar echt 100 procent fit ben ik niet
Maar ik ben al blij dat ik niet met de 50 plus gym mee moet doen.......... Stond hier in de krant... Alsof je bejaard bent na je 50e :)
Nog een weekje en dan 51 .... Dit jaar deed verder geen pijn... geen midlife crisis (of ik zit er al tig jaar in)
Kreeg van de week zelfs nog de vraag hoeveel anabole ik nam.. Hahaha niets.... Ik neem het maar als een compliment
Dus ondanks alle pijntjes is door trainen gewoon het beste voor je fysiek (dan maar wat minder zwaar en niet zo regelmatig.. maar je blijft in shape)
 
Laatst bewerkt:
15 is een mooie leeftijd Grosje.. we gaan ervan genieten hé

en ja ik moet ook altijd een beetje lachen met die 50+ clubjes... duurt hopelijk nog heel lang voor ik daar aan toe ben ;)
 
Geweldige log dit....

Ik zit er nou ook bij en ga je volgen man..

Alvast respect voor al je behaalde resultaten!!!!
 
Daar heb je toch een lekkere training neer gezet, dacht ik zo;)
 
Geweldige log dit....

Ik zit er nou ook bij en ga je volgen man..

Alvast respect voor al je behaalde resultaten!!!!


Dank je voor je compliment, en welkom

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 11:16 ----------

Daar heb je toch een lekkere training neer gezet, dacht ik zo;)

Ja dat was niet verkeerd.. maar ik voel dat er soms meer in zit maar durf niet op volle kracht te trainen
Soms vergeet ik het en dan ga ik lekker zwaar en dan weer andere momenten denk ik (inhouden straks zit je weer in de kreukels)
merk ook wel dat ik tussen de jonge gasten train en dat die vaak ook sterker zijn en dan wil je ook zwaarder want je bent toch in je hoofd ook nog jong maar alleen mijn lichaam weet het niet meer :)
De pijntjes die ben ik inmiddels gewend en ik stoor me er niet te veel aan... is het beste
Mind over matter zeggen ze en dat is ook met de pijntjes zo... mind over body dus
Niet te veel aan denken dan voel je ze ook minder.
Zie je morgen bij Mascha... ik heb er zin in
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven