MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gefeliciteerd grosje!
 
Gefeliciteerd Grosje. Knal er maar een feestje uit.
 
Allemaal bedankt voor de felicitaties
Morgenochtend nog even trainen en dan in de middag met de hele familie aan de BBQ
zal wel een aardig slokkie op hebben tegen de de tijd dat ik ga slapen :)
 
Dat slokkie zal je vast ook aardig laten slapen daarna. :)
geniet ervan! het trainen en de BBQ! :)
 
Gefeliciteerd!!!!!!
Wel gedragen dan hé morgen!
Ik hoop voor jou dat aankomend jaar een super gezond en pijnvrij jaar voor je gaat worden!:klink: Santé

:hb::hb:
 
Laatst bewerkt:
Borst en triceps getraind in 50 minuten vlug vlug want ik heb een drukke dag vandaag
Benchpress en nu gelet op de juiste uitvoering met de stang lager op de borst, zwaarder maar beter voor de nek
20x20 / 12x40 12x50 10x60 7x70 ff wennen hoor maar inderdaad minder helpers :)
Peck deck 12x40 12x50 10x60 10x60
Incline bench 12x40 12x50 8x60 8x60
Cable cross over 12x30 3x12x35 p/kant
Chest press machine 12x80 12x90 10x100 8x110

Triceps cable push down 12x17.5 12x21 2x10x24
Overhead cable triceps extention 12x15 12x17.5 8x21 8x21
En wegwezen want ik he B een hoop te doen voor de BBq van vanavond
Toch een lekkere snelle training en de armen zitten goed vol
Benchpress lager op de borst voelde ik ook meer in de triceps.. Ff wennen maar het komt wel goed :)
 
Mooie training nog zo even snel!
Geniet van je verjaardag en BBQ! :)
 
hé chips... ik dacht dat je verjaardag vandaag was... nou ben ik te laat :(


alsnog hartelijk gefeliciteerd :birthday:
 
Nou BBq was leuk, veel wijn gekregen.. Blijkbaar zie ik er dorstig uit :)
Gaat goed met de nek/rug dus iets anders benchpress uitvoeren geeft minder druk op die spieren
Voelde gisteren wel de achterkant schouders in de avond maar dat was gezonde spierpijn van de rugtraining van donderdag, biceps voelde ik ook beter dus die moet ik zeker beter en zwaarder pakken.
 
Alsnog gefeliciteerd Grosje!!

Nog vele sportieve jaren met veel geluk en gezondheid toegewenst!!
 
Nou een lekker wijntje is nooit weg he!

Fijn dat je het effect merkt van het net wat anders uitvoeren van de BP.
Zo zie je maar wat een klein detail aan voordelen op kan leveren.

Geniet nog maar na van je feestje! :)
 
Nou nog 2 weken te gaan voor de vakantie :)
Aftellen dus.
Wil deze 2 weken weer iets meer in het gareel gaan lopen want de afgelopen 2 weken met feestjes en etentjes is niet goed geweest voor het buikie :)
Ik heb wel erg veel complimenten gekregen op mijn verjaardag en zelfs vragen van jonge neven of ik veel eet en of ik elke dag train enz enz. Nee jongens, 3x p/week en ik eet redelijk normaal.
Ze deden soms net alsof ik giga groot was maar laten we eerlijk zijn dat ben ik helemaal niet
Ze zijn gewoon niets gewend dus in het land der blinden is 1 oog koning.
Maar goed ... ik ga vanavond weer aan de bak in de hitte en probeer er dan maar wat cardio aan toe te voegen.
Misschien dat ik wel gewoon schouders ga trainen maar wat minder benen doe (en dan meer tijd neem voor cardio en buikoefeningen)
Eens kijken of die buik nog iets meer in shape kan voor de vakantie :)
 
Nou nog 2 weken te gaan voor de vakantie :)
Aftellen dus.
Wil deze 2 weken weer iets meer in het gareel gaan lopen want de afgelopen 2 weken met feestjes en etentjes is niet goed geweest voor het buikie :)
Ik heb wel erg veel complimenten gekregen op mijn verjaardag en zelfs vragen van jonge neven of ik veel eet en of ik elke dag train enz enz. Nee jongens, 3x p/week en ik eet redelijk normaal.
Ze deden soms net alsof ik giga groot was maar laten we eerlijk zijn dat ben ik helemaal niet
Ze zijn gewoon niets gewend dus in het land der blinden is 1 oog koning.
Maar goed ... ik ga vanavond weer aan de bak in de hitte en probeer er dan maar wat cardio aan toe te voegen.
Misschien dat ik wel gewoon schouders ga trainen maar wat minder benen doe (en dan meer tijd neem voor cardio en buikoefeningen)
Eens kijken of die buik nog iets meer in shape kan voor de vakantie :)

Jou proporties zijn goed. Je hebt een mooie algemene shape. Armen lopen wat mij betreft iets achter, maar ook niet hinderlijk ofzo.
Grosje het is logisch dat je positieve aandacht krijgt. :D
 
je hebt gelijk Ron, mijn arme armen hebben aandacht nodig :)
Misschien dat ik die maar wat extra moet gaan trainen

Aandacht is altijd leuk maar op een gegeven ogenblik leek het ook wel weer of ik een of andere rariteit was.
Vreemde vragen over voeding, anabolen, of ik veel aandacht van vrouwen kreeg... je weet wel van die vragen van mensen die denken dat ik het doe om op te vallen of om vrouwen te versieren.
Nee ik vind het gewoon leuk..(en als bonus krijg je een mooier fysiek en als er eens een dame kijkt... ook leuk)
Zo kom je er gelijk weer achter dat er een hoop onwetendheid is over de sport.
 
Net terug van kneets gym
Warm maar gelukkig niet zo erg druk
Schouders en armen gedaan / benen doe ik een andere keer
Schoulderpress machine 12x20 12x30 10x40 3x8 x50
Side raises 4x12 x8 kg
Bent over raises 4x12x8 kg
Front raises eerst met schijf 2x12x10kg 10x15
Front raises dumbbells 6 kg

Biceps supersets ez bar
8x30/10x20/12x10 en dat 4x
Triceps cable push down 4x12 x24
Triceps overhead extention 2x17.5 / 2x21
Biceps dumbbell curl 4x12x14 kg

Buik
Crunches op swissbal ball 4x50 reps
Benen heffen op incline bank 4x12 reps
 
Je hebt inderdaad een goede shape! Kan het alleen maar beamen. :)
Een beetje aandacht is best leuk. Maar het moet dan wel aandacht voor je passie voor de sport zijn en niet met allerlei onwetende vragen en opmerkingen die nergens op slaan. Dan gaat het gewoon ongemakkelijk voelen.

Mooie training.. Dat in het gareel komen de komende 2 weken gaat je echt wel lukken.
en in 2 weken heb je echt niet in ene een buikje hoor! ;) Misschien ook een beetje je gevoel vanwege de etentjes enzo?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven