XXL Nutrition

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nette training weer!!
Je gaat weer helemaal lekker,goed bezig man!

Hoe is het met de bikini stress?
 
Nette training weer!!
Je gaat weer helemaal lekker,goed bezig man!

Hoe is het met de bikini stress?

Hahaha tja bikinistress nou gaat wel hoor
Ik mag niet klagen over de ABS
Heb alleen altijd last dat geduurende de dag de buik groter wordt ( heeft iedereen volgens mij)
Denk dat ik niet helemaal lekker op al die eiwitten reageer maar goed.... Het heeft ook zijn voordelen voor de spieren.
In de vakantie merk ik dat ik droger en strakker wordt en minder gasvorming heb omdat ik dan minder eiwitten neem.. Het zal dus wel daar mee te maken hebben
Trainingen en reacties daarop gaan best goed dus ik ben al niet meer alleen bezig met .... Hoe kom ik van de pijn af... Maar ook weer met hoe krijg ik meer spieren op bepaalde plekken;) Dus gaat wel weer lekker.
Ben nog niet helemaal pijn vrij maar ik loop niet meer elke dag met pijn en dat is al heel lekker.
Ach joh ik ben gewoon nog lekker aan het hobby-en dat is beter als elke dag voor de buis hangen:D
 
Hahaha tja bikinistress nou gaat wel hoor
Ik mag niet klagen over de ABS
Heb alleen altijd last dat geduurende de dag de buik groter wordt ( heeft iedereen volgens mij)
Denk dat ik niet helemaal lekker op al die eiwitten reageer maar goed.... Het heeft ook zijn voordelen voor de spieren.
In de vakantie merk ik dat ik droger en strakker wordt en minder gasvorming heb omdat ik dan minder eiwitten neem.. Het zal dus wel daar mee te maken hebben
Trainingen en reacties daarop gaan best goed dus ik ben al niet meer alleen bezig met .... Hoe kom ik van de pijn af... Maar ook weer met hoe krijg ik meer spieren op bepaalde plekken;) Dus gaat wel weer lekker.
Ben nog niet helemaal pijn vrij maar ik loop niet meer elke dag met pijn en dat is al heel lekker.
Ach joh ik ben gewoon nog lekker aan het hobby-en dat is beter als elke dag voor de buis hangen:D

Neem dan Isolaat of hydro-isolaat. Heb je veel minder gasvorming. ;)
 
Nou wordt ik weer jaloers :(
 
Hahaha tja bikinistress nou gaat wel hoor
Ik mag niet klagen over de ABS
Heb alleen altijd last dat geduurende de dag de buik groter wordt ( heeft iedereen volgens mij)
Denk dat ik niet helemaal lekker op al die eiwitten reageer maar goed.... Het heeft ook zijn voordelen voor de spieren.
In de vakantie merk ik dat ik droger en strakker wordt en minder gasvorming heb omdat ik dan minder eiwitten neem.. Het zal dus wel daar mee te maken hebben
Trainingen en reacties daarop gaan best goed dus ik ben al niet meer alleen bezig met .... Hoe kom ik van de pijn af... Maar ook weer met hoe krijg ik meer spieren op bepaalde plekken;) Dus gaat wel weer lekker.
Ben nog niet helemaal pijn vrij maar ik loop niet meer elke dag met pijn en dat is al heel lekker.
Ach joh ik ben gewoon nog lekker aan het hobby-en dat is beter als elke dag voor de buis hangen:D

Je bent heel erg goed bezig, veel meer dan hobby-en is dit!
Hobby-en vind ik een belediging voor jouw prestaties :)
Dat je nog abs hebt zonder aas op deze leeftijd, ik heb
het voor dit jaar laten varen die abs,volgend jaar denk ik
 
Je geeft me veel te veel eer
Blijft toch echt een uit de hand gelopen hobby :)
Ben gewoon een fanatieke sporter dus daarom blijf ik mijn best doen
En die buik van mij....... Er zit genoeg vet op hoor... Bij aanspannen zie je de eerste 4 ABS goed zitten de 2 onderste heb ik al jaren niet gezien :) maar ik heb wat dat betreft toch altijd wel geluk dat het allemaal wel aardig lijkt.
En door mijn leeftijd wordt het ook wel minder hoor het gevecht met de zwaartekracht ben ik ook aan het verliezen....maar ik blijf terug vechten hoor. Haha
 
Laatst bewerkt:
zeik niet man je ziet er verdomde goed uit!
 
zeik niet man je ziet er verdomde goed uit!
+1!

en een fanatiek sporter en trainen zoals jij traint vind ik ook niet zomaar even hobbyen..das veel meer!
Je gaat super en je wil verder komen. Dat laat je zien en dat is fantiek bezig zijn met sport en meer dan hobby maar prestaties neerzetten!

enne.. ken het met de gasvorming. Ik ga hierna ook over op isolaat. Werkt beter heb ik al gemerkt na een paar samples te hebben geprobeerd.
 
zeik niet man je ziet er verdomde goed uit!

Hahaha ik wordt hier ff op mijn plek gezet
Dank je dinky, altijd leuk om te horen of lezen
Zal niet zo zeiken:D
 
zeik niet man je ziet er verdomde goed uit!

+1 !

Zijn genoeg mannen die zo'n fysiek als jou zouden willen op die leeftijd. De meeste lopen erbij met een dikke pens en vreten niks uit als het gaat om beweging.
 
+1 !

Zijn genoeg mannen die zo'n fysiek als jou zouden willen op die leeftijd. De meeste lopen erbij met een dikke pens en vreten niks uit als het gaat om beweging.

Dat snap ik ook niet
Als man wil je dat je vriendin of vrouw er goed uit ziet maar dan moet je zelf toch ook een beetje je best doen
 
Dat snap ik ook niet
Als man wil je dat je vriendin of vrouw er goed uit ziet maar dan moet je zelf toch ook een beetje je best doen

Helemaal mee eens. Al heb je er genoeg die van een maatje meer houden natuurlijk.
 
zat laatst op een terrasje.... zag meer zwangere mannen langs komen dan zwangere vrouwen ;)
 
reactie op de Borst/Triceps training is nu na 2 dagen weer voelbaar
spierpijn borst en triceps is gering (valt mee) pijntjes in de nek regio tot achterkant schouders zitten er weer.
Geen probleem verder het is te doen en duidelijk een reactie op het bankdrukken.
Ondanks dat ik schouderbladen naar binnenkantel en in het bankje duw en de BAR lager op de borst neem heb ik weer een reactie.
Ik denk niet dat het een techniekprobleem is maar blijkbaar zijn die spieren gewoon mijn zwakke schakel.
Vandaag lekker veel water drinken om de verzuring er uit te krijgen en vanavond kiezen... of benen / armen of schouders / armen aanpakken. laatste weekje voor de vakantie :)
 
+1 !

Zijn genoeg mannen die zo'n fysiek als jou zouden willen op die leeftijd. De meeste lopen erbij met een dikke pens en vreten niks uit als het gaat om beweging.

bij die al vaak door de kleding heen,... maar zie meeeer dan genoeg mensen (mannen) van mijn leeftijd op het strand die gewoon de buik over de broek hebben hangen icm armpjes die dunner zijn dan die van mijn meissie :D :D

@Grosje, helemaal mee eens,..

Enne, ik teken ervoor man,.. nog zo eruit zien op mijn 50e !!!!
 
putain XXL,

Ik dacht even van "is dat overheem op die foto".. ben je het zelf lol XD
Vette tattoo by the way. (linkse)

(sorry voor topic crashen :p)
 
putain XXL,

Ik dacht even van "is dat overheem op die foto".. ben je het zelf lol XD
Vette tattoo by the way. (linkse)

(sorry voor topic crashen :p)

Hahaha Thx Germeys !!
Maar heb nog 18 jaar te gaan voordat bij de 50 ben,.. kan heeeeel wat gebeuren in 18 jaar :D
 
Grosje je bent nog steeds een voorbeeld voor me. En ik hoop binnen niet al te lange tijd dat ik dat kan zijn voor jou.
Maar daar moet ik heel hard voor werken, dus geniet van je fysiek.
 
zeik niet man je ziet er verdomde goed uit!

Dit!! (no homo)

Ik zie mijn 4 abs echt niet!
ik heb ze wel maar ze komen niet naar voren is ook genetisch dat ze naar achter staan bij mij ik moet heel laag in vet% wil je ze zien en dan blijft er van me spier ook weinig over.
 
Grosje je bent nog steeds een voorbeeld voor me. En ik hoop binnen niet al te lange tijd dat ik dat kan zijn voor jou.
Maar daar moet ik heel hard voor werken, dus geniet van je fysiek.

Ron jij bent al een heel goed voorbeeld van iemand die een doel heeft en daar alles aan doet om die te halen.
Net als Dinky laat jij je niet tegen houden door praatjes over leeftijd of door wat andere zeggen en ga je er gewoon voor.
leeftijd is maar een getal maar dat zegt niet dat je oud bent en dat bewijs jij elke training weer.
Daar heb ik respect voor Ron en dat zorgt er voor dat ik het ook niet opgeef want ik wil je toch een beetje bijhouden ;).

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 13:04 ----------

Hahaha Thx Germeys !!
Maar heb nog 18 jaar te gaan voordat bij de 50 ben,.. kan heeeeel wat gebeuren in 18 jaar :D

Jij ziet er inderdaad goed strak uit op je avatar
Dus gewoon blijven trainen en dan blijf je echt in shape
Misschien iets minder strak als wat je nu bent maar nog steeds een heel goed en beter fysiek als ik nu heb.
Komt dus goed over 18 jaar :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven